Jos näet dronin missä tahansa Jyväskylän alueella, älä jää odottelemaan ensi viikolla tulevia hälytyksiä, vaan pyri tuhoamaan vekotin millä keinolle hyvänsä. Haulikko on tietysti paras, mutta kaikenlainen ilmatorjuntakalusto käy.
Älä missään nimessä kuuntele naapurisi huutelua että se on hänen lelunsa, kyseessä voi olla Venäjän agentti ja henkesi vaarassa.
Dronin tuhoaminen
10
203
Vastaukset 10
Ehdottomasti. Venäjä on tässä se syypää kun ajelee ukrainan drooneja jyväskylään...
- Anonyymi00002
EI noista drooneista ole mitään vaaraa, päinvastoin.
- Anonyymi00005
Ei kyllä pidä drooneja mennä tiputtelemaan. Nuo Ukrainan ja Venäjän droonit on aika isoja, niissä voi 50 kiloakin jytkyä joten sellaisen jos pudottaa niin voi tulla pahaa jälkeä. Parempi vaan toivoa että lentää ohi ja putoaa johonkin korpeen.
- Anonyymi00006
...unohtui että tietysti 112 soitto.
- Anonyymi00009
Käykö perunatykki. Mulla on kellarissa mätiä perunoita. Niitä vois ampua muoviputkesta kun nestekaasua laskee ensin putkeen ja kipinä perään. Metallista vaatehengarista voi tehdä tähtäimet.
- Anonyymi00010
Tekstisi kirjoitustyyli osoittaa, että tuttipullo on ainoa aseesi, lapsi.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tekstisi kirjoitustyyli osoittaa, että tuttipullo on ainoa aseesi, lapsi.
Älä sösötä kukkahattutäti🤣🤣
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Osui lapsen herkkään sieluun, hihihi.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mitä kukkia.
- Anonyymi00014
Taavetin lingolla ne alas tulloo.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451