Sinkkuja kadehditaan usein vapaudesta, joustavuudesta ja omasta ajasta. Toisin kuin parisuhteessa, sinkku voi keskittyä täysin omiin tarpeisiinsa ja tehdä spontaaneja päätöksiä ilman jatkuvaa neuvottelua.Yleisiä kadehdittavia asioita ovat:Absoluuttinen vapaus: Aikaa ja rahaa käytetään täysin omien mieltymysten mukaan.Spontaanisuus: Päätökset matkoista, harrastuksista tai arjen aikatauluista tehdään yksin, mikä tekee elämästä joustavaa.Oma rauha: Koti on oma pyhättö, jonne voi vetäytyä ilman kompromisseja toisen ihmisen rutiineista.Itsensä kehittäminen: Sinkut panostavat usein paljon aikaa uraan, ystävyyssuhteisiin ja omiin intohimoihinsa.
Vastaukset 11
- Anonyymi00003
Valitsin sinkkuuden ahdistavan suhteen jälkeen ja on tässä jo 16vuotta ollut mukava elämä. Toki on ollut yrittäjiä,jotka halunneet minut,mutta olen sanonut,että hauskanpitomielessä voin tapailla. Blokkaan,jos toinen liian innokas.
- Anonyymi00004
Mut ootko ottanna huomijjoon jotta vanahoella päevilläs voep iskkee kaeppuu lapsista ja lastellapsista? Sittä oottii iha itekssee eekä oo kettää viihyttämässä:D:D
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mut ootko ottanna huomijjoon jotta vanahoella päevilläs voep iskkee kaeppuu lapsista ja lastellapsista? Sittä oottii iha itekssee eekä oo kettää viihyttämässä:D:D
Minä oonkin tällänen lepsosinkku joka inhoaa lapsia ja niiden hajuja
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ympyrää pyörittävä stimuloiva ilmeisesti syksyisin aina koulujen alkamisen jälkeen ilmestyvä historiallinen luolan edustallakin ehkä jo esillä ollut höynäytyskirjoitelma
- Anonyymi00006
Naesista ei kotona ou ku kuluja, niitä en ala elättämmään... Mieluummin tien omia hommia, tarkkaelen pihan elukoeta, tien talaven saunapuita ommaan tahtiini... Syömässä käyn huoltiksilla.
- Anonyymi00007
Millä huoltoasemalla on tukevan aamiaisen hinta-laatusuhde mielestäsi eniten kohdallaan?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Millä huoltoasemalla on tukevan aamiaisen hinta-laatusuhde mielestäsi eniten kohdallaan?
Teen kotona ruuat.
- Anonyymi00011
Joku p*skakasa tekee aloituksen ja vastailee itselleen.
- Anonyymi00012
Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista. Aiheeseen kuulumattomat aloitukset tai kommentit voidaan poistaa. Keskustelujen ikäraja seksipalstoilla on 18 vuotta.
- Anonyymi00013
Keskioluen myyntikin on kielletty alle 18 vuotiaille.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Keskioluen myyntikin on kielletty alle 18 vuotiaille.
Käynkin mieluummin vain sellaisilla asemilla joissa on myytävänä bensiiniä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2831140Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2701009Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49920- 105884
- 99819
- 73808
- 107679
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2551Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11498