Sinkkuja kadehditaan usein vapaudesta, joustavuudesta ja omasta ajasta. Toisin kuin parisuhteessa, sinkku voi keskittyä täysin omiin tarpeisiinsa ja tehdä spontaaneja päätöksiä ilman jatkuvaa neuvottelua.Yleisiä kadehdittavia asioita ovat:Absoluuttinen vapaus: Aikaa ja rahaa käytetään täysin omien mieltymysten mukaan.Spontaanisuus: Päätökset matkoista, harrastuksista tai arjen aikatauluista tehdään yksin, mikä tekee elämästä joustavaa.Oma rauha: Koti on oma pyhättö, jonne voi vetäytyä ilman kompromisseja toisen ihmisen rutiineista.Itsensä kehittäminen: Sinkut panostavat usein paljon aikaa uraan, ystävyyssuhteisiin ja omiin intohimoihinsa.
Vastaukset 1
- Anonyymi00003UUSI
Valitsin sinkkuuden ahdistavan suhteen jälkeen ja on tässä jo 16vuotta ollut mukava elämä. Toki on ollut yrittäjiä,jotka halunneet minut,mutta olen sanonut,että hauskanpitomielessä voin tapailla. Blokkaan,jos toinen liian innokas.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3621168- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459