LAPSIPERHE-ELÄMÄÄ ETÄNÄ.

Anonyymi-ap

Minä olin 2010-2017 vain talvisin Pattayalla, loput Suomessa.
Se oli 1-4kk talvella, yleisimmin 3kk.
Minä olen viettänyt lapsiperhe-elämää elämästäni 30 vuotta.

4

110

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Se on varsin kimuranttia tuo lapsiperhe-elämä kun siihen elämään on kuulunut vex vex ekasta elämästä selailemaan tinderiä ja kaatamaan naikkosia löytäen toisen exän, jonka kanssa hillu pitkin maailmaa viettäen elämää kaadellen 400 maksullista ja taas vex vex vaan ja sitten rajoittanut lapsiperhe-elämän 3/4 osa vuoteen.

• Anonyymi00002

Vielä kimurantimpaa se on kun eka vaimo tekee itsarin ja toinen laittaa kulkemaan omia polkujaan kun lapset oli päiväkodissa. Kolmannella on poika jonka isäksi Pasanen ei koskaan ryhtynyt / huolittu, joten se lapsiperhe-elämä jäi sitten noin viiteen vuoteen kokonaisuutena.
        Kolmas vielä otti asumuseron ja jätti kääkän vaikertamaan yksin vuokrakotiin. Ei ole saanut aikaiseksi tavata lapsenlastaan vieläkään. Ymmärrän kyllä tytärtään että sellainen valehteleva juoppo ei kelpaa sen paremmin isoisäksi kuin mitä kelpasi isäksi.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Vielä kimurantimpaa se on kun eka vaimo tekee itsarin ja toinen laittaa kulkemaan omia polkujaan kun lapset oli päiväkodissa. Kolmannella on poika jonka isäksi Pasanen ei koskaan ryhtynyt / huolittu, joten se lapsiperhe-elämä jäi sitten noin viiteen vuoteen kokonaisuutena.
        Kolmas vielä otti asumuseron ja jätti kääkän vaikertamaan yksin vuokrakotiin. Ei ole saanut aikaiseksi tavata lapsenlastaan vieläkään. Ymmärrän kyllä tytärtään että sellainen valehteleva juoppo ei kelpaa sen paremmin isoisäksi kuin mitä kelpasi isäksi.

Lapsiperhe-elämää elänyt tarvitsee internetlapsiperhe-elämässään turva-aikuisen.

Juoppouteen viitaten tuhat yötä änkyräkännissä Pattayalla simahtaen milloin mihinkin on kuulunut myös perhe-elämään.

On myös perhe-elämää insinöörin tavoin, mutta se ei liity nyt puheena olevaan perhe-elämään.

• Anonyymi00004

Pasanen ei ole viettänyt. Pasasen kasvatusoppien mukaan isän tehtävä on pelotella lapsia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      172
      1522
    2. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      115
      1088
    3. Mitä Kärnässä tapahtui?

Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.
      Lappajärvi
      15
      934
    4. Tämä meidän välinen tilanne

Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen
      Ikävä
      37
      895
    5. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      78
      811
    6. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      34
      782
    7. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      771
    8. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      54
      755
    9. Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä

Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle
      Ikävä
      25
      739
    10. Kohtalo antoi

sinulle vielä mahdollisuuden valita oikein. Et siihen tarttunut.
      Ikävä
      70
      701
    Aihe