Minä olin 2010-2017 vain talvisin Pattayalla, loput Suomessa.
Se oli 1-4kk talvella, yleisimmin 3kk.
Minä olen viettänyt lapsiperhe-elämää elämästäni 30 vuotta.
LAPSIPERHE-ELÄMÄÄ ETÄNÄ.
4
109
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se on varsin kimuranttia tuo lapsiperhe-elämä kun siihen elämään on kuulunut vex vex ekasta elämästä selailemaan tinderiä ja kaatamaan naikkosia löytäen toisen exän, jonka kanssa hillu pitkin maailmaa viettäen elämää kaadellen 400 maksullista ja taas vex vex vaan ja sitten rajoittanut lapsiperhe-elämän 3/4 osa vuoteen.
- Anonyymi00002
Vielä kimurantimpaa se on kun eka vaimo tekee itsarin ja toinen laittaa kulkemaan omia polkujaan kun lapset oli päiväkodissa. Kolmannella on poika jonka isäksi Pasanen ei koskaan ryhtynyt / huolittu, joten se lapsiperhe-elämä jäi sitten noin viiteen vuoteen kokonaisuutena.
Kolmas vielä otti asumuseron ja jätti kääkän vaikertamaan yksin vuokrakotiin. Ei ole saanut aikaiseksi tavata lapsenlastaan vieläkään. Ymmärrän kyllä tytärtään että sellainen valehteleva juoppo ei kelpaa sen paremmin isoisäksi kuin mitä kelpasi isäksi. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vielä kimurantimpaa se on kun eka vaimo tekee itsarin ja toinen laittaa kulkemaan omia polkujaan kun lapset oli päiväkodissa. Kolmannella on poika jonka isäksi Pasanen ei koskaan ryhtynyt / huolittu, joten se lapsiperhe-elämä jäi sitten noin viiteen vuoteen kokonaisuutena.
Kolmas vielä otti asumuseron ja jätti kääkän vaikertamaan yksin vuokrakotiin. Ei ole saanut aikaiseksi tavata lapsenlastaan vieläkään. Ymmärrän kyllä tytärtään että sellainen valehteleva juoppo ei kelpaa sen paremmin isoisäksi kuin mitä kelpasi isäksi.Lapsiperhe-elämää elänyt tarvitsee internetlapsiperhe-elämässään turva-aikuisen.
Juoppouteen viitaten tuhat yötä änkyräkännissä Pattayalla simahtaen milloin mihinkin on kuulunut myös perhe-elämään.
On myös perhe-elämää insinöörin tavoin, mutta se ei liity nyt puheena olevaan perhe-elämään.
- Anonyymi00004
Pasanen ei ole viettänyt. Pasasen kasvatusoppien mukaan isän tehtävä on pelotella lapsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483