Vetovoiman kaivatussasi?
Mikä tekee sen
41
807
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Hymy.
- Anonyymi00002UUSI
Koska haluat
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Koska haluat
Kun olemme valmiit kohtaamaan.
- Anonyymi00004UUSI
Se on se silmien sielukkuus. Ne ovat kuin kaksi kaasupalloa eli tähteä tuikkivassa yössä, katsovat minua kuin autistiset aukot ja huomaa että päässä ei liiku mitään ☺️
- Anonyymi00023UUSI
Kummanko päässä? 😜
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kummanko päässä? 😜
Hyvä huomio. Tässä tapauksessa sekä että 🤣
- Anonyymi00005UUSI
Hymy.
- Anonyymi00007UUSI
💗💗💗
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
💗💗💗
Ei sulle!!
- Anonyymi00006UUSI
Sitä on tullut mietittyä. Vielä ei ole löytynyt vastausta.
- Anonyymi00009UUSI
Hymy, silmät, olemus, ääni. Koko paketti ja en valehtele, jos sanon, että joku sielujen yhteys. Yritä siinä sitten kunnolla olla, tai aina harmittanut, kun ei ole häntä voinut mukaansa kaapata.
- Anonyymi00010UUSI
PERVOOO
- Anonyymi00011UUSI
Etkö ole mitenkään ilmaissut tunteitasi hä elle?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Etkö ole mitenkään ilmaissut tunteitasi hä elle?
Olen kyllä ilmaissut vuosia sitten. Ja tuota noin niin, olen kyllä ilmaissut tänäkin vuonna. ¨En nyt rupee tähän kirjoittamaan kehityskertomusta. Saattaa jotain tapahtua tai sitten ei. Mennessä näkee. Toivon parasta.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olen kyllä ilmaissut vuosia sitten. Ja tuota noin niin, olen kyllä ilmaissut tänäkin vuonna. ¨En nyt rupee tähän kirjoittamaan kehityskertomusta. Saattaa jotain tapahtua tai sitten ei. Mennessä näkee. Toivon parasta.
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Nainen. Ainakin toistaiseksi.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitään ei koskaan tule tapahtumaan minkään ikäisen kanssa koskaan! En halua enää yhtäkään uutta ihmistä elämääni!
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mitään ei koskaan tule tapahtumaan minkään ikäisen kanssa koskaan! En halua enää yhtäkään uutta ihmistä elämääni!
Mutta tämä ei koskekaan sinua. Olet se täti joka luulee, että joku poju on sinusta kiinnostunut. Sivusta.
- Anonyymi00012UUSI
Feromonit?
- Anonyymi00020UUSI
Jos ei muuta syytä löydy, niin aina voi syyttää feromoneja 😚
- Anonyymi00015UUSI
Elämme ajassa, jossa erilaisia tapoja olla nainen on ehkä enemmän kuin koskaan, mutta hän on klassinen nainen, hänen naisellisuutensa näyttäytyy sormien liikkeissä, sekä tavassa tulla tilaan ilman että täytyy pyytää hiljaisuutta. Hänen hymyillessä tuntuu kuin jokin nostaisi poskipäitä väkisin hymyily asentoon, hänessä on niin paljon kaunista, kuin
tuhansin jalokivin koristeltu antiikkinen kultakoru. Ja hän on ihminen, lämmin ja inhimillinen nainen, naisten housuissa ja perusponnarissa.- Anonyymi00041UUSI
Moni varmasti kaipaa juuri tuota. Että kelpaa ihan tavallisen näköisenä, ei jonain satuolentona ja miesten fantasioiden täyttäjänä. Kuten täällä saa lukea.
- Anonyymi00017UUSI
Inhimillisyys ja sisäinen kauneus
- Anonyymi00029UUSI
Myös ulkoinen. 🫢Kasvot.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Myös ulkoinen. 🫢Kasvot.
Jos tykkää ciannaamast
- Anonyymi00021UUSI
Jollain tavalla hän rauhoittaa mua. Mun hermosto rauhoittuu hänen läheisyydessä.
- Anonyymi00022UUSI
🫶💚💚
- Anonyymi00027UUSI
Stalkkerin läheisyydessä ei ole koskaan ollut rauhoittavaa tunnetta! Turpaan tekisi mieli lyödä!
- Anonyymi00036UUSI
Minun hänellä varmasn nykyään päin vastoin 😞
- Anonyymi00037UUSI
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00024UUSI
Yksikään mies ei herätä minussa minkäänlaisia vetovoiman tunteita! Ja noin on ollut jo 20 vuoden ajan! En halua yhdenkään miehen lähestyvän minua koskaan!
- Anonyymi00030UUSI
Mahdotonta eritellä mitään yksittäistä tekijää.
- Anonyymi00031UUSI
Sama. Se on se kokonaisuus joka minut hullaannutti.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Sama. Se on se kokonaisuus joka minut hullaannutti.
😍 👋🏻
- Anonyymi00034UUSI
Vaikea on nimetä vain yhtä asiaa, kyllä se on kokonaisuus. Laitetaan tähän asioita joihin mä ihastuin hänessä👩❤️👩.
Silmät
Hymy
Ääni
Katse 🔥 - Anonyymi00038UUSI
Sama ajatuksenjuoksu, se oli se koukku.
- Anonyymi00039UUSI
Huumoriko?
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Huumoriko?
Sekin.
- Anonyymi00040UUSI
emme kumpikaan ole kovinkaa romanttisia olemme kummallinen yhtälö jotenkin se silti vaan vei/vie mennessänsä.
- Anonyymi00043UUSI
minä ihmettelin..mitä ihmwttä jotain naton mustat baretit... sdanoivat fast-action foece saivankiinnijoitain kai...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2382699- 1011134
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58995Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63841
- 41807
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238805- 121769