Minkälainen yritys on redo Oy

Anonyymi-ap

Onko kellään mitään positiivisia kokemuksia kyseisestä firmasta? Vakuutusyhtiöt käyttää kyseistä yritystä paljon niin onko työn jälki ollut ammattitaitoista?

15

895

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vissii saneerausyritys.Ja asiakas saa itse valita korjauksen tekijän vahinko tapauksessa.
      On vaikutusta jos joutuu itse maksaa ikävähennykset.

• Anonyymi00002

Ei saa.

• Anonyymi00003

Kyllä saa.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kyllä saa.

Vakuutusyhtiö valitsi eräässä tapauksessa tämän firman tekemään remontin.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Vakuutusyhtiö valitsi eräässä tapauksessa tämän firman tekemään remontin.

Oisit voinut valita itsekkin.Olisit pyytänyt itse tarjouksen muualta

• Anonyymi00004

Pätilänkadun loppupäässä on ko. firma touhunnut tammikuusta asti ilmeisesti itänaapurin omistaman talon kimpussa. Liekö alkutalvesta tapahtunut jonkinlainen isohko vesivahinko, jota kuivattelevast. Puoli vuotta on aika pitkä aika, kukahan laskun maksanee, asukkaita ei ole näkynyt pariin vuoteen. Musta Mazda kyyhöttää autokatoksessa, sekään ei ole liikkunut koko aikana kun mökki on ollut tyhjillään.

• Anonyymi00005

Ei mitään positiivisia kokemuksia. Vakuutusyhtiöt käyttää isoja toimijoita, mutta tämän firman kohdalla se ei ole tae laadusta. Ota joku muu.

• Anonyymi00008

Työnjohtajat timpureita ja timpurit huuhaa henkilöitä, en suosittele.

• Anonyymi00012

Luulisi että 30% työtahdilla edes jälki olisi kunnollista, mutta kaukana siitä. Aina jää reklamoitavaa. Pari remonttia seurannut vierestä, ja ihmetellä pitää miten tämä on pystyssä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Luulisi että 30% työtahdilla edes jälki olisi kunnollista, mutta kaukana siitä. Aina jää reklamoitavaa. Pari remonttia seurannut vierestä, ja ihmetellä pitää miten tämä on pystyssä.

Onko Lajufix tasoa?

• Anonyymi00009

Pysykää kaukana. Sysipaskaa touhua ja jälkeä työnjohdosta lähtien. Juoppo leipurikin tekis parempaa jälkeä.

• Anonyymi00010

Taisi joku asiakas olla niin tyytyväinen toimintaan että teki blogin yrityksen töppäilyistä, ja yritys sitten hiljensi asiakkaan oikeuskanteella

• Anonyymi00011

Olen kuullut myös firmasta hieman negatiivistä palautetta.

• Anonyymi00013

Löytyykö blogi jostain?

• Anonyymi00016

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      477
      2106
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      165
      1404
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      81
      1282
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      95
      1244
    5. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      188
      1194
    6. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      114
      1167
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      101
      815
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      58
      786
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      47
      763
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      705
    Aihe