Hyvät naiset ja toverit
Vihreät on tulevaisuuden puolue kas kun ei ole tullut aikaisemmin ajateltua. Näitä vihreitä elämän vinkkejä esim.
Bensa ja kaikki kulut on nouseet eikä tiedä miten ja mistä pääsisin saamaan rahaa bensaan että pääsisi töihin. Niin näilä vinkeillä. Tilaa sitten taksi taksi tai tankaa sitten kympillä. Enpä ole tullut ajateleeksi aikasemmin. Kun työ on 70 km pääsä sivistyksestä. Olisi pitänyt käydä lukio ja käydä joku esa saarisen pitkän matkan matikka jotta aikaisemmin olisin tämänkin ymmärtänyt. Heti lukioon siittä ja äänestämään sitten itsesi naiseksi.
Vihrrät tulevaisuuden puolue
Anonyymi-ap
4
121
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Mä kinttupolkuja tullaan kai viimeiseen asti....
- Anonyymi00002
......sitäkö te tosiaan haluatte? Suomi tummuu, tyhmenee ja laiskistuu! Riikka tule apuun! 🇫🇮♥️🇫🇮
- Anonyymi00003
Vihreät on vaarallinen vasemmistolainen ääriliike jota kenenkään ei pidä äänestää. Kuten myös vasemmistoliitto ja sosiaalidemokraatit..
- Anonyymi00004
Yhteisillä verorahoilla toimiva Yle tukee eniten em puolueita koska Ylessä on kommareita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1401041Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171007En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213748- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25686- 135676
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58525