Koska on kysyttävää tohon sun touhuun liittyen mutta oot liian pelottava ja hyökkäät ruudusta.
Haluaisin laittaa viestiä sinulle J
28
543
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miehelle vai naiselle?
- Anonyymi00004
Mies
- Anonyymi00002
En hyökkää enää. Etsin rauhaa ja minulle sopivaa ihmistä.
- Anonyymi00006
Tarkoitin siis naista, miestä en tarvitse.
- Anonyymi00010
Miks vaimosi ei sopii?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miks vaimosi ei sopii?
Koska hän ajattelee rahaa, minusta ihmisen suurin omaisuus on osata ilmaista tuntuvasti tunteensa irl eikä osoittaa rakkautensa pyytämällä uuteen käsilaukkuun rahaa.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Koska hän ajattelee rahaa, minusta ihmisen suurin omaisuus on osata ilmaista tuntuvasti tunteensa irl eikä osoittaa rakkautensa pyytämällä uuteen käsilaukkuun rahaa.
Täällä se mieheni taas pihinä laskee rahojaan ja valittaa, että minä olen vaimona vienyt kaikki!
Pihi mies ja pelkää, että silmät kuluu jos katsoo! - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Täällä se mieheni taas pihinä laskee rahojaan ja valittaa, että minä olen vaimona vienyt kaikki!
Pihi mies ja pelkää, että silmät kuluu jos katsoo!SINÄ TUHLAAT!
- Anonyymi00003
Viestiä mihin?
- Anonyymi00007
Instägräm
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Instägräm
Instagram on tyttöjen sovellus, sanoi Elon Musk.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Instagram on tyttöjen sovellus, sanoi Elon Musk.
Hän varmaan istui yksin nurkassa lauseessaan tuon. Insta yhdistää asiat ja ihmiset. Siitä esimerkkinä oli Bulgarian voitto Euroviisuissa. Jos sen maan ihmiset eivät olisi somessa, he edelleen laulaisivat joka paikassa vain bulgarialaisia kansanlauluja.
- Anonyymi00005
Mihin touhuun?
- Anonyymi00009
Tiedät itsekkin mitä ajattelet ja teet.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tiedät itsekkin mitä ajattelet ja teet.
SITÄ tein eilen salaa.
- Anonyymi00012
olen mikä olen :). ei kiinnosta minkään sortin järjestetty suhde. kaikki miehet ovat pettureita joten mun on parempi yksin. liikaa kaikkea muutenkin.
- Anonyymi00014
Miehenä sanon, kaikki miehet paitsi minä ovat todennäköisesti epärehellisiä pettureita. Ikävä kyllä suurin osa naisistakin.
- Anonyymi00020UUSI
Olet pihtari!! Et antanut tarpeeksi.
- Anonyymi00015
Mistä on kyse? Olen kiinnostunut jolle laitoin tarinaan sydän kuvia. Olen tosissani. Laita vaan viestiä.
- Anonyymi00025UUSI
Et suostunut SITÄ heti antaa.
- Anonyymi00016UUSI
Minä pelottava? 😅😊
- Anonyymi00027UUSI
Mikset anna?
- Anonyymi00019UUSI
Et suostunut jakaa minua!!! Pyysin, että saan kahta rakastaa!! Olet pihtari, muttet halua ettävsaan toiselta.
- Anonyymi00021UUSI
Piti käydä vieraissa. Kun et tainnut SITÄ antaa tarpeeksi usein!!! Oli pakko käydä thaihieronta.
- Anonyymi00028UUSI
Haluan SITÄ!
- Anonyymi00029UUSI
Pelle sinä j naiben olet täys pelle mä en tajua mihin sinä pyrit mutta sen sanon t miehenä etteipä enää ole tuollaista j naista yhtään ikävä mikä vain pelleilee kun on huumori ihminen eikä pta elämää tosissaan olet niin surkea
- Anonyymi00030UUSI
Eppäillä tuota soppii.
- Anonyymi00031UUSI
mua ei voi muuttaa. kaikkien jotka ovat osana elämääni tulee hyväksyä vaikka eivät aina ymmärtäisikään. sellainen yleinen että ok toi nyt tuommoinenkin riittää. ei mun kanssa kannata vääntää asioista koska mä en tuumaakaan anna periksi jos mulla on jokin asia päässäni niin se on ja mä todella olen sanallisesti aivan hirviö jos sille päälle satun. olen kömpelö rakastaja koska suhteessakin miehen nimi on puhelimessa etunimi sukunimi ja olen semmonen kunnon kylmä pska usein. etäinen ja vttumainen vaikka rakastan yli kaiken ja sinnikkäästi olen toisen omana jos rakastan vaikka hän vehtaisi muiden kanssa niin silti. mä vaan olen semmonen ota tai jätä sitten. tämä on pässinpään elämää tämä. nykyään arvostan omaa aikaa en voi sietää jos mun mies asuisi mun kanssa samassa asunnossa mielummin vaikka naapurissa että saan happea välillä niin ei synny sota usein. vaikka kuinka haluaisin niin tavallinen elämä ei mulle sovi, etenkin kun en muutenkaan asu töysin yksin niin pakko pitää raja tos parisuhde asiassa. se on nähty ja koettu miten kauheeta se oli pahimmillaan inhosin jokaista päivää ja koin ahdistusta kun toinen tuli himaan xd ei sen pidä niin mennä. ehkä ihminen ei ollu tosissaan oikea vaikka rakkautta olikin. eihän se yksistään riitä mihinkään. hän on silti mun heikkokohta.p vaikka ei ikinä saatu muuta kun sotku aikaseks
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2633291Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201819Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241489- 811334
- 1371028
- 81984
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61799Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86746Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61667Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗50626