kummaa.

täälläkin monet ovat puhuneet että terrori-iskut ovat vain keino tuhota vääräuskoisia ja levittää islamia. miten siis selitätte sen että egyptin iskun uhreista suurin osa oli muslimeita?

8

654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peace

väliä ketkä kuolevat. Pääasia on, että murhanhimoiset muslimit saavat tappaa viattomia ihmisiä.

• T. Ollo

nykyhallitus tekee yhteistyötä Irakin nykyhallituksen kanssa, joka puolestaan tekee yhteistyötä USA:n johtaman ja Irakia miehittävän liittotutuman kanssa. Islamistiterroristeille tämä riittää syyksi.

Näinkö se menee??

• jaina

Tappaa myös enimmäkseen paikallisia.

Mistä ajattelit asian johtuvan (siis sen, että ääriislamistit tappavat surutta ketä vain)? Vaikuttaa siltä, että islamin keskeisin oppi on tappaminen, summittainen ja silmitön, että kunhan vain saadaan joku syy tikusta tehden. Mitä ajattelit, että asialle pitäisi tehdä?

• ajatella olevasi väärässä?

• copy&paste
        karvapää kirjoitti:

ajatella olevasi väärässä?

Miksi Jainan pitäisi sanoa olevansa väärässä, tilastot ovat selkeitä mittareita. 91.6% maailman sodista on muslimien aikaansaannosta. Tapetaan toisia muslimeita ja terrorisoidaan naapurikansoja. Kaikki olisi varmaan mallillaan jos olisitte tajunneet pysyä poissa Euroopasta.

It's a final countdown..

• jaina
        karvapää kirjoitti:

ajatella olevasi väärässä?

Voin vallan mainiosti ajatella olevani väärässä: minulla on oikeus muodostaa mielipiteeni perustuen teitoihin, joita minulla on maailmasta. Huomauttaisin, ettei luulo kuitenkaan ole tieto, enkä nyt puhu itsestäni.

Muuten, minkä suhteen olen mielestäsi väärässä?

Toisekseen, mielipiteet, jotka esitetään mielipiteinä, eikä sinällään faktoina, eivät voi sen enempää olla vääriä kuin oikeitakaan. Tässä suhteessa minä femakkoemakkona eroan kenestä tahansa islamistista. Minun mielestäni vapaus, hyvivointi kuuluvat kaikille, myös naisille ja lapsille (henk.koht. mielipide). Tämä edellyttää miehisten alistavien väkivaltamekanismien purkua (universaali fakta) myös islamilaisessa maailmassa. Minun mielestäni alistaminen, raiskaaminen, pedofilia, räjäytteleminen ja maailman tanssittaminen öljykaupan tahdissa on väärin (mielipide, muuten saudit ja USA mukaanlukien).

Aurinko nousee lännestä, ei Lähi-Idästä (metafora).

• Tämä

Profeetta muhammed surmasi Arabeja valloittaessaan
      Mekan/pitäessään sitä hallussaan.Osama Bin Laden
      joka näyttää olevan jihadin pääarkkitehti on kui-
      tenkin demoni (Azazel) joka opetti sodan ja sor-
      ron taidon ihmislapsille ja tahtoo nyt jatkaa tuo-
      ihmislasten eksyttämistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      23
      3091
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2199
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      71
      2073
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1873
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1603
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      40
      1386
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1309
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1275
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      111
      1105
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1076
    Aihe