kummaa.

täälläkin monet ovat puhuneet että terrori-iskut ovat vain keino tuhota vääräuskoisia ja levittää islamia. miten siis selitätte sen että egyptin iskun uhreista suurin osa oli muslimeita?

8

637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peace

väliä ketkä kuolevat. Pääasia on, että murhanhimoiset muslimit saavat tappaa viattomia ihmisiä.

• T. Ollo

nykyhallitus tekee yhteistyötä Irakin nykyhallituksen kanssa, joka puolestaan tekee yhteistyötä USA:n johtaman ja Irakia miehittävän liittotutuman kanssa. Islamistiterroristeille tämä riittää syyksi.

Näinkö se menee??

• jaina

Tappaa myös enimmäkseen paikallisia.

Mistä ajattelit asian johtuvan (siis sen, että ääriislamistit tappavat surutta ketä vain)? Vaikuttaa siltä, että islamin keskeisin oppi on tappaminen, summittainen ja silmitön, että kunhan vain saadaan joku syy tikusta tehden. Mitä ajattelit, että asialle pitäisi tehdä?

• ajatella olevasi väärässä?

• copy&paste
        karvapää kirjoitti:

ajatella olevasi väärässä?

Miksi Jainan pitäisi sanoa olevansa väärässä, tilastot ovat selkeitä mittareita. 91.6% maailman sodista on muslimien aikaansaannosta. Tapetaan toisia muslimeita ja terrorisoidaan naapurikansoja. Kaikki olisi varmaan mallillaan jos olisitte tajunneet pysyä poissa Euroopasta.

It's a final countdown..

• jaina
        karvapää kirjoitti:

ajatella olevasi väärässä?

Voin vallan mainiosti ajatella olevani väärässä: minulla on oikeus muodostaa mielipiteeni perustuen teitoihin, joita minulla on maailmasta. Huomauttaisin, ettei luulo kuitenkaan ole tieto, enkä nyt puhu itsestäni.

Muuten, minkä suhteen olen mielestäsi väärässä?

Toisekseen, mielipiteet, jotka esitetään mielipiteinä, eikä sinällään faktoina, eivät voi sen enempää olla vääriä kuin oikeitakaan. Tässä suhteessa minä femakkoemakkona eroan kenestä tahansa islamistista. Minun mielestäni vapaus, hyvivointi kuuluvat kaikille, myös naisille ja lapsille (henk.koht. mielipide). Tämä edellyttää miehisten alistavien väkivaltamekanismien purkua (universaali fakta) myös islamilaisessa maailmassa. Minun mielestäni alistaminen, raiskaaminen, pedofilia, räjäytteleminen ja maailman tanssittaminen öljykaupan tahdissa on väärin (mielipide, muuten saudit ja USA mukaanlukien).

Aurinko nousee lännestä, ei Lähi-Idästä (metafora).

• Tämä

Profeetta muhammed surmasi Arabeja valloittaessaan
      Mekan/pitäessään sitä hallussaan.Osama Bin Laden
      joka näyttää olevan jihadin pääarkkitehti on kui-
      tenkin demoni (Azazel) joka opetti sodan ja sor-
      ron taidon ihmislapsille ja tahtoo nyt jatkaa tuo-
      ihmislasten eksyttämistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8192
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5171
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5168
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3813
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe