Sanoihin ja teksteihin, vai enemmänkin miehen olemukseen, tuoksuun, katseeseen ja hymyyn?
Voiko nainen rakastua
16
234
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ääneen ja puheeseen.
- Anonyymi00002UUSI
Eli aina kohtaaminen parempi kuin viesti?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Voittaa viestin kyllä.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Toista hänen nimeään puhuessa eli kun sanot hänelle jotain, niin aloitat sanomalla hänen nimensä.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Toista hänen nimeään puhuessa eli kun sanot hänelle jotain, niin aloitat sanomalla hänen nimensä.
Toivottavasti kohtaan hänet 💞
- Anonyymi00003UUSI
Voi
- Anonyymi00004UUSI
Varmaan kaikkiin noihin. Mutta tuoksu on aika ratkaiseva, vaikkei sitä edes tiedostaisi.
- Anonyymi00007UUSI
Naisen tuoksu on kuin yhteinen olohuoneemme.
Teksteihin?
No juu, multa on ainakin tulossa kirja. Rakastukaa siihen. Tuskin miehenne siitä mustasukkaseksi tulee.
Kävittekö muuten mun näyttelyssä? Vähän samaa aihetta jatkaa kirja.- Anonyymi00009UUSI
mulla on kyllä aina ollu sillain et tuoksu sika tärkee miehellä! periaatteessa ihan sekin että toinen on abauttiarallaa pskalla siinnä ja istun siis jakkaralla vieressä kertomassa stooreja
- Anonyymi00010UUSI
En ainakaan minä! Rakastun vain oikeisiin ihmisiin jotka tapaan livessä ja keskustelen heidän kanssaan. Ihmisen ajatukset ovat tärkeitä ihan ääneen lausuttuina.
Voi olla että joku pyörätuoliin sidottu joka ei pääse ulos voi rakastua kirjoituksiin. - Anonyymi00011UUSI
niin siis että ei ällötä edes shaiban haju
- Anonyymi00012UUSI
joskus aikanaan ollu joitakin kavereitakin jokka haisi mun nenään xD outoo kyl meis vaan on se luontanen kärys
- Anonyymi00013UUSI
Koska olen itse, ja hänkin, sanojen kanssa työkseen pelaava, en niinkään kiinnitä niihin huomiota. Tiedän, miten niiden kanssa voi leikkiä ja vaikuttaa sekä myös huijata ja hämätä. Kyllä ne; tuoksu, katse, hymy ja teot vaikuttavat siksi enemmän.
- Anonyymi00015UUSI
Kokonaisuuteen, ei mikään yksittäinen asia saa mitään aikaan, vaan sopiva koktail joitain asioita.
- Anonyymi00016UUSI
kokeilen netistä otta jonkin kuvaelman minkälainen joku kkk-lohikääemw, minä on monia..
https://en.wikipedia.org/wiki/Ku_Klux_Klan_titles_and_vocabulary
minä olen kai aika miellyyyäbä lohikääermew kun yeitän auttaaaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2512888Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell51620Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.21315- 1011174
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231151- 701039
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531022Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717937- 135912