Voiko nainen rakastua

Anonyymi-ap

Sanoihin ja teksteihin, vai enemmänkin miehen olemukseen, tuoksuun, katseeseen ja hymyyn?

16

234

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ääneen ja puheeseen.

• Anonyymi00002
        UUSI

Eli aina kohtaaminen parempi kuin viesti?

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Voittaa viestin kyllä.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Toista hänen nimeään puhuessa eli kun sanot hänelle jotain, niin aloitat sanomalla hänen nimensä.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Toista hänen nimeään puhuessa eli kun sanot hänelle jotain, niin aloitat sanomalla hänen nimensä.

Toivottavasti kohtaan hänet 💞

• Anonyymi00003
      UUSI

Voi

• Anonyymi00004
      UUSI

Varmaan kaikkiin noihin. Mutta tuoksu on aika ratkaiseva, vaikkei sitä edes tiedostaisi.

• Anonyymi00007
        UUSI

Naisen tuoksu on kuin yhteinen olohuoneemme.

• UUSI

Teksteihin?

No juu, multa on ainakin tulossa kirja. Rakastukaa siihen. Tuskin miehenne siitä mustasukkaseksi tulee.

Kävittekö muuten mun näyttelyssä? Vähän samaa aihetta jatkaa kirja.

• Anonyymi00009
      UUSI

mulla on kyllä aina ollu sillain et tuoksu sika tärkee miehellä! periaatteessa ihan sekin että toinen on abauttiarallaa pskalla siinnä ja istun siis jakkaralla vieressä kertomassa stooreja

• Anonyymi00010
      UUSI

En ainakaan minä! Rakastun vain oikeisiin ihmisiin jotka tapaan livessä ja keskustelen heidän kanssaan. Ihmisen ajatukset ovat tärkeitä ihan ääneen lausuttuina.
      Voi olla että joku pyörätuoliin sidottu joka ei pääse ulos voi rakastua kirjoituksiin.

• Anonyymi00011
      UUSI

niin siis että ei ällötä edes shaiban haju

• Anonyymi00012
      UUSI

joskus aikanaan ollu joitakin kavereitakin jokka haisi mun nenään xD outoo kyl meis vaan on se luontanen kärys

• Anonyymi00013
      UUSI

Koska olen itse, ja hänkin, sanojen kanssa työkseen pelaava, en niinkään kiinnitä niihin huomiota. Tiedän, miten niiden kanssa voi leikkiä ja vaikuttaa sekä myös huijata ja hämätä. Kyllä ne; tuoksu, katse, hymy ja teot vaikuttavat siksi enemmän.

• Anonyymi00015
      UUSI

Kokonaisuuteen, ei mikään yksittäinen asia saa mitään aikaan, vaan sopiva koktail joitain asioita.

• Anonyymi00016
      UUSI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      251
      2888
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      5
      1620
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      2
      1315
    4. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      101
      1174
    5. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      123
      1151
    6. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      1039
    7. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1025
    8. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1022
    9. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      937
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      135
      912
    Aihe