Kyllä huomaa jotta on vaalit tulossa. Täysin tuntemattomat Kiuruveteen liittymättömät vaan kirjoittelee. Aikoihin ei ole muuta ollut kuin näiden trollien juttuja ja tietysti viikonloppuisin takseja. Varsin laadukasta siis.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Jos ovat "täysin tuntemattomia",
mistä tiedät, että ovat
"Kiuruveteen liittymättömiä"? - Anonyymi00002
No siitä että kertovat sen omassa profiilissaan. Osa on oikeita osa on näitä vasta luotuja jotka yllättäen alkaneen kirjoitella kovasti. Idällä on propagandistit joukossamme. Vähän kun järkeilee niin kyllä niitä erottaa. Oma lukunsa ensi keväänä ehdolla olijat kirjoittelevat äänien toivossa vähän joka kunnassa samalla aloituksella.
- Anonyymi00004
Miten oikeita ja miten vasta luotuja?
Nettiin kirjoitteleva tuskin on niin nuori, että on "vasta" luotu.
- Anonyymi00003
Niin ja todennäköisesti jos ei yhtään kaveria Kiuruvedeltä ei liity kovin vahvasti tänne.
- Anonyymi00005
"Minoon meiltä ja muut on meirän krannista"
- Anonyymi00007
Mitä siitä tulisi,
jos kiuruvetiset
vain keskenään
naputtelisivat nettiin,
riitelyksi se menisi... - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä siitä tulisi,
jos kiuruvetiset
vain keskenään
naputtelisivat nettiin,
riitelyksi se menisi...Hölmöläisten hommaa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hölmöläisten hommaa.
Jostain pitäisi tulla se viisas Matti, joka aina hölmöläisiä tarinoissa neuvoo...
- Anonyymi00006
Tai voihan ne olla mutta runnakkais persoonia. Kuva keskustella itsensä kanssa ja olla oikeassa.
- Anonyymi00010
Rinnakkaispersoonia niin kuin kansainvälisissä trillereissä, joissa muistinsa menettänyt salainen agentti pakenee omia ja vihollisia, riitelee sivupersooniensa kanssa ja yrittää pelastaa maailman suurelta katastrofilta...
Tässä tapauksessa Kiuruveden. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Rinnakkaispersoonia niin kuin kansainvälisissä trillereissä, joissa muistinsa menettänyt salainen agentti pakenee omia ja vihollisia, riitelee sivupersooniensa kanssa ja yrittää pelastaa maailman suurelta katastrofilta...
Tässä tapauksessa Kiuruveden.Siis pelastaa Kiuruveden, vanhan Milk Cityn, Luomu-Suomen pääkaupungin...
- Anonyymi00012
Ettäkö vain kepulaiset saisi osallistua, niinpä tietysti.
- Anonyymi00013
Siltä vähän haiskahtaa.
- Anonyymi00014
Näkkyy monenlaista mölytoosaa löytyvän, on ruotsissa asuvia demareita ja suonenjoen vassarit näkkyy hyppivän joutavata ja kirkon vasen laita kunnostautunut palestiinaasa tyrkyttämmään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961892
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo137962En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213728- 62678
- 135666
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä24664Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578