niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
Jos se joskus oli molemminpuolista
28
359
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Minä mies puhuin sydän vereslihalla suoraan. Nainen vain leikki minulla ja tunteillani, kuin kissa hiirellä.
- Anonyymi00002UUSI
Onpahan siis edes joku onnistuminen plakkarissanne sitten.
- Anonyymi00006UUSI
Nimenomaan, pitää keskittyä vahvuuksiinsa. 🏅
- Anonyymi00005UUSI
Mun kaivattu tietää että on tunteita häneen. 💕🥰
- Anonyymi00010UUSI
Tietääkö hän (kaivattusi)
palstaillessa vai oikeassa elämässä?
Ke:na uskoin kaipaamani m olevan täällä ( aloitin uudestaan vähän reilu viikko sit täällä ) tietyn vuorokeskustelu viesteistä.
3 päivään ei jatkunut sen jälkeen ehkä ymmärrettävästä syystä.
Silti en voi olla vakuuttunut että juuri sinä ja minä joka oikeasta elämästä" täällä vasta " olen n sinulle 🤭kaivattu. - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tietääkö hän (kaivattusi)
palstaillessa vai oikeassa elämässä?
Ke:na uskoin kaipaamani m olevan täällä ( aloitin uudestaan vähän reilu viikko sit täällä ) tietyn vuorokeskustelu viesteistä.
3 päivään ei jatkunut sen jälkeen ehkä ymmärrettävästä syystä.
Silti en voi olla vakuuttunut että juuri sinä ja minä joka oikeasta elämästä" täällä vasta " olen n sinulle 🤭kaivattu.Voi hyvänen aika setämies palstan tätä virtuaalitodellisuudettas. Hymähdys aikuiselta naiselta
- Anonyymi00007UUSI
Niinpä juu, oli se varmasti molemminpuolista, sen vain jotenkin tietää ja tuntee. Ei sillä, että se epäröimästä estäisi, harmi. n
- Anonyymi00008UUSI
Minusta tuntuu että olen tosi huono lukemaan ihmisiä.
- Anonyymi00013UUSI
Tieto lisää tuskaa eniveis
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tieto lisää tuskaa eniveis
😂😂
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
😂😂
Not for you, sugarcup
- Anonyymi00009UUSI
Pidin todellakin tunteet piilossa, koska mies ei osannut kunnioittaa eikä kohdella kauniisti. Kova koulu oli, mutta kaikesta selviää jotenkin.
- Anonyymi00014UUSI
No onpas satusetä eteeristä tjsp..
- Anonyymi00011UUSI
Taisi mies vaan haluta seksiä, eipä saanut. Onhan tää ihan tyhmää kaipailla kun ei ikinä mitään tule tapahtumaan. Siinä miehessä vaan jokin kolahti ja sellasta pjaskaa se elämä välillä on varsinkin kun minä jäin yksipuolisesti kaipauksen aallokkoon. Ei se mies minusta ole kiinnostunut.
- Anonyymi00015UUSI
Niin, joskus gubbe jää tarttumatta hetkeen tjsp. Banaalii draamaa sulla
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niin, joskus gubbe jää tarttumatta hetkeen tjsp. Banaalii draamaa sulla
En oo mikään gubbe.
- Anonyymi00016UUSI
Homous kannatus voimistunut
- Anonyymi00017UUSI
In hyvä
- Anonyymi00019UUSI
Molemmatko?
- Anonyymi00020UUSI
Tai sitten on niin että kaikki muut on epätietoisia. Oikeastaan kukaan ei tiedä yhtään mitään, vai tietääkö.
Vtuttaako se jengiä kuinka paljon? Vai vähän? Kuka tietää ja mitä tietää, tiedätkö sinä? Tietääkö erkki?- Anonyymi00021UUSI
Miten Erkki liittyy tähän 🤨? Ja kuka Erkki?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Miten Erkki liittyy tähän 🤨? Ja kuka Erkki?
Erkki on heterogeeninen olemus joka on perillä asioista tai ei ole. Se kattaa sekä miehet että naiset, jos jostain ei ota selvää erkkikään niin ei taatusti ota kukaan muukaan.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Erkki on heterogeeninen olemus joka on perillä asioista tai ei ole. Se kattaa sekä miehet että naiset, jos jostain ei ota selvää erkkikään niin ei taatusti ota kukaan muukaan.
Erkkihän vaikuttaa fiksulta tyypiltä. Taidan pitää Erkistä.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Erkkihän vaikuttaa fiksulta tyypiltä. Taidan pitää Erkistä.
Hän on. Kannattaa tehdä kuten erkki.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Aaw, onpa pastellista
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Aaw, onpa pastellista
Menehän aamupuurolle käpy
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Hän on. Kannattaa tehdä kuten erkki.
Eiks se nimenomaan ollut niin, että älä tee kuten Erkki :D
- Anonyymi00030UUSI
Eilen oli juuri tälläinen tilanne.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2492839Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell31594Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.11257- 1011164
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231141Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581015Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531012- 64974
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717927- 132868