Kun/jos olet varattu mies?
Kannattaisko lopettaa palstailu
34
391
Vastaukset
- Anonyymi00002
Ei täällä suhteessa olevat pyöri.
- Anonyymi00010
Vain 50% on varattuja. 🤭
- Anonyymi00022
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vain 50% on varattuja. 🤭
Hih hih onko näin aloittajaäijän rakentama sosiaalinen todellisuus- täältäkö niit pienten kaksosten isköi voi napata saaliiks? Miksei hop lopista tai ihan jo vauvauinnista jos joku lainaa skidii
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Hih hih onko näin aloittajaäijän rakentama sosiaalinen todellisuus- täältäkö niit pienten kaksosten isköi voi napata saaliiks? Miksei hop lopista tai ihan jo vauvauinnista jos joku lainaa skidii
Pick up a daddy at web today
- Anonyymi00004
No minä ainakin pyörin ja olen nainen.
En etsi muuta kuin vastauksia.
Purkaan myös kiukkuani tänne.- Anonyymi00021
Huomattu 🙄
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Huomattu 🙄
Kylläpäs hän tass niin teennäisesti ja yleislevelin tyyliin tuseeraa naista esittävän kommentaaria. T naiselta tui tuit
- Anonyymi00031
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kylläpäs hän tass niin teennäisesti ja yleislevelin tyyliin tuseeraa naista esittävän kommentaaria. T naiselta tui tuit
Minä olen nainen en esitä naista. Laitappa sinne vihkoosi nyt tämäkin ylös.
- Anonyymi00005
Täällä voi pyöriä myös jos ei itsekään ole varma onko suhteessa tai varattu.
- Anonyymi00025
Kyllä sulla sitten on varmaan sattunu joku väärinymmärrys mikäli näin hemmo😬
- Anonyymi00006
Lopetan heti, kun hän on omanani rakkaanani!
- Anonyymi00040UUSI
Rakastan Sinua E
- Anonyymi00007
Ei... voihan sitä kavereita ikävöidä. Ei pelkkä vaimriitä. Vaan pitää olla myös samaa sukupuolta ystäviä kuin minä olen!! Ei naiset ymmärrä millaista on työssä missä muut samaa sukupuolta kuin minä tienaavat enemmän rahaa kuin minä!
- Anonyymi00026
Näin kipuili työläinen.
- Anonyymi00008
Aijjaa kyllä mä voin miehenkin kanssa olla kaveri, mutta sehän siinä onkin kun miehet eivät tajua että vain kaveri, en ole jakamassa torttuani.
- Anonyymi00011
Kyllä fiksu mies huomaa nopeastikin jos ei naista kiinnosta. Nainen ei päästä lähelle fyysisesti, eikä myöskään vastaa vihjailuihin myöntävästi. Jos joku vedätys, niin sitten kyllä. Itse en harrasta niitä.
- Anonyymi00027
Vai että torttua palstaäijä, olipa vivahteikas ilmaisu. Eiks se tarkoita myös jöötiä? Tee
- Anonyymi00032
Anonyymi00027 kirjoitti:
Vai että torttua palstaäijä, olipa vivahteikas ilmaisu. Eiks se tarkoita myös jöötiä? Tee
Nainen olen.
- Anonyymi00039
torttu on se mitä tulee p..seestä kun käyt wc:ssä. Naiset voi halutessaan jakaa piparia tai piirakkaa!
- Anonyymi00012
Kuinka monta teitä kateellista hoonottajaa onkaan jotka haluatte näitä pölinöitä päristä minne sattuu yötä päivää
- Anonyymi00013
Jotenkin tuntuu, että tämä aloitus on varatun miehen itsensä tekemä 😂😂😂
- Anonyymi00014
Eiköhän tämä ole mustasukkaisen miehen käsialaa tämäkin
- Anonyymi00015
Poika
- Anonyymi00018
Kyllä
- Anonyymi00019
Tyttö
- Anonyymi00028
Aina voi haaveilla, mutta surullista, jos ne haaveet ei toteudu vaan jää elämään vain haaveisiin. Se oikea sinulle tarkoitettu henkilö voi silloin jäädä kohtaamatta.
- Anonyymi00030
Katson kuinka monia ahdistaa olemassa oloni😃
- Anonyymi00033
Lopetan, kun siltä tuntuu. En ole varattu. Varattuna en edes tänne kirjoittelisi. Itsekuri ja tilanteen arvostaminen.
- Anonyymi00034
Varattuna tai vapaana pyöritään täällä. Miksi ihmeessä parisuhteessa ollessa yht äkkiä jättäisin laatupalstailua väliin?
- Anonyymi00036
Lopettaisin kyllä heti mutta vaimo ei anna.
- Anonyymi00037
Ei kannata. Minulla on himot
- Anonyymi00038
varattu? mitä helv attua sinä puhelet
- Anonyymi00041UUSI
Minä nousen tästä kuin fenix-lintu nousee!!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332104Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461715Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121486Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041236Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041034Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59865
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34852Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743