Joku haluaa pohjoisbkurjalaan koko maakunnan pyöräily reitit. Olis edes ajotiet kunnossa. Montut vaan lisääntyy. Joku haluaa lemmikeille hyvinvointi keskuksen. Hoitakoon kukin itse lemmikkinsä hyvinvoinnin. Ihmiset ei pääse lääkäriin, vanhukset heitteillä, ensin ihmuset hoitoon, yhteiskunta ei hoida lemmikkejä jos ottaa lemmikin pitää itse hoitaa.
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Jospa opettelisit itse oikeinkirjoituksen.
- Anonyymi00002
Opettele sinä keskustelemaan aiheesta!
- Anonyymi00003
Yhteiskunnan rahoja ei lanttiakaan lemmikkeihin, urheiluun eikä kulttuuriin.
Ne on kaikki vapaaehtoisia harrastuksia, ei mitään välttämättömyyksiä ja jokainen kustantakoon ne itse jos haluaa niitä harrastaa.
Verorahat käytettävä yhteiskunnan elintärkeisiin ja välttämättömiin toimintoihin, eikä mihinkään huuhaahan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1522470- 791056
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236987- 121966
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73803- 75633
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun91573Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50546- 38532
- 36498