Tulinpa käymään...

Onko ketään kotona?

Onko kaikki vielä hengissä? :))

32

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kiitos kysymästä voidaan erinomaisesti Kustaa Adolfin meille perustamassa kaupungissa horisonttiin päin tähyillen: nyt odotetaan Kaarle Kustaan ja Silvian vierailua.
      Hävettää vain niin kauheasti, jos heiltä ensimmäsenä kysytään " Onko jäsenetukorttia?"

Entäpä itselläsi, onko kaikki kotona?

• Ei ole ketään kotona edelleenkään ;)

• Hengissä ollaan. Mitä nyt talvella oli verenmyrkytys..

Ihanaa kun on kesä! Luonto on kaunis, aurinkoinen sää.. 🌞

• Anonyymi00002

Tämän parempaa ei olekaan,

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Tämän parempaa ei olekaan,

Tarkoitat kesää vai?

• Anonyymi00003
        ChihuahuaMama1981 kirjoitti:

Tarkoitat kesää vai?

Muuan muassa.

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Muuan muassa.

Okei

• Anonyymi00004

Okei

Mites verenmyrkytys? Kuulostaa hurjalta.

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Mites verenmyrkytys? Kuulostaa hurjalta.

Streptokokki oli, ei selvinnyt mistä oli tullut. Olin kaksi viikkoa sairaalassa ja sitten kotihoidossa. Antibioottia kolmesti päivässä.

• Oho, no onneks saivat hoidettua tuon.

Täytyy ny udella, että miten toi oireili?

On kiva, ku tulee kesä 🌞
        Metsästin keittiöstä tänään yhden mehiläisen, kun pomppi ikkunalla. Oli se aikamoinen urakka , kun lenteli pakoon ja minä pikkuhaavin kanssa perässä :))

• tinttu-liina kirjoitti:

Oho, no onneks saivat hoidettua tuon.

Täytyy ny udella, että miten toi oireili?

On kiva, ku tulee kesä 🌞
        Metsästin keittiöstä tänään yhden mehiläisen, kun pomppi ikkunalla. Oli se aikamoinen urakka , kun lenteli pakoon ja minä pikkuhaavin kanssa perässä :))

Hyvä että sait mehiläisen kiinni.

No, ensin nousi korkea kuume. Mies onneksi tajusin viedä minut lääkäriin ja siellä selvisi syy. Minulla oli sairaalassa kuumetta ja kauhea väsy ja jano.

• Anonyymi00005

No, ensin nousi korkea kuume. Mies onneksi tajusin viedä minut lääkäriin ja siellä selvisi syy. Minulla oli sairaalassa kuumetta ja kauhea väsy ja jano.

Tuommonen on vaarallinen! selevisit ku heti hoiettii

• ChihuahuaMama1981 kirjoitti:

Juu, Maija mehiläisellä on parempaa tekemistä ulkona, ja ei kisulikaan saa nenuliin pistoa.

Nuo tuollaset on kyllä hyvä hoitaa kunnolla. Onneks sulla oli miehes apuna ja tukena :)

Juu, Maija mehiläisellä on parempaa tekemistä ulkona, ja ei kisulikaan saa nenuliin pistoa.

Nuo tuollaset on kyllä hyvä hoitaa kunnolla. Onneks sulla oli miehes apuna ja tukena :)

Juu, oli mies tukena mukana. ♥️

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Tuommonen on vaarallinen! selevisit ku heti hoiettii

Kyllä, sain ajoissa hyvää hoitoa.

• Anonyymi00008

Kyllä, sain ajoissa hyvää hoitoa.

Hoitoa sait 😉😉😉😉😉

Esimies se täällä taas kaksimielisenä. Voisin sulle hoitoa tarjota 😉😉😉😉

Venäläisrouva tykkää ja on tottunut tällaiseen häntäheikkiin.

Juu, oli mies tukena mukana. ♥️

Sun miehes kuulostaa oikeelta aarteelta, ku aattelee miten oot aina kirjottanu hänestä.

Toisen tuki on aikamoinen aarre.

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Hoitoa sait 😉😉😉😉😉

Esimies se täällä taas kaksimielisenä. Voisin sulle hoitoa tarjota 😉😉😉😉

Venäläisrouva tykkää ja on tottunut tällaiseen häntäheikkiin.

Sori jos kirjoitin huonosti.

• Anonyymi00006

Taas tuo teidän itsekeskeinen chattaaminen alkoi. Itsekkin moititte ressua kun on monesti itsekeskeinen, eikä kirjoittele kokkola-aiheisia juttuja.

Ketään ei kiinnosta täällä jonkun randomin kuume.

• Ei kiinnosta vai?
        Eikös ole niin, ettei kukaan lue sellaista keskustelupalstalta mikä ei kiinnosta?

Nyt kun tiedät, ettei tässä ketjussa ole mitään kiinnostavaa, niin voit säästää aikaasi, ja jättää avaamatta tää juttu :))

• Anonyymi00007

Kyllä ja minä voin heti iloksesi kertoa että olen julkisesti lupautunut tarjoamaan Kokkolan poliisille pienet munkki kahvit , mutta maidon ja sokerit saavat ostaa itse.Vielä 90 luvulla poliisilla oli käytössään saab 900 autoja ja Ford transiitteja nykyisin mm skodaa ja vv Transporter sekä Ford paketti-auto jossa tutka laitteisto tallentava sekä laserkamera sekä nmt450 pohjainen tietokone järjestelmä anteeksi nyt Kokkolan poliisit kun tämän asian kerroin julkisesti vahingossa

• Et ole sitten vieläkään päässyt tarjoomaan noita kaffeita?

Johtuu varmaan siitä, ettet tarjoa sitä maitoa ja sokeria ;))

• Anonyymi00009
        tinttu-liina kirjoitti:

Et ole sitten vieläkään päässyt tarjoomaan noita kaffeita?

Johtuu varmaan siitä, ettet tarjoa sitä maitoa ja sokeria ;))

En vielä totuuden kielellä puhut,ja mielellä mutta lidlestä ostin kondomeota yksi niistä oli rikki kauheaa onko minua huijattu? Teetkö valituksen ja mihin? Kokkolan poliisit saa ne munkki kahvit sen lupaan 100%

• Anonyymi00009 kirjoitti:

En vielä totuuden kielellä puhut,ja mielellä mutta lidlestä ostin kondomeota yksi niistä oli rikki kauheaa onko minua huijattu? Teetkö valituksen ja mihin? Kokkolan poliisit saa ne munkki kahvit sen lupaan 100%

Ei se rikki ollu, vaan ilmastoitu.

• Piti tuosta entisen matkahuollon paikalle rakenteilla olevasta hotellirakennuksesta kirjottaa sellasta, että usein tulee kyllä mieleen, että riittääköhän tuohon tarpeeksi hotelliasukkaita...?

On kyllä sopivasti lähellä juna-asemaa.

• Niinpä! Toivottavasti tulee asiakkaita..

Niinpä! Toivottavasti tulee asiakkaita..

Riippuu varmaan siitä, kuinka hinnoittelevat hotelliyön. Liian kallis hinta voi ajaa asukit muihin hotelleihin.

Riippuu varmaan siitä, kuinka hinnoittelevat hotelliyön. Liian kallis hinta voi ajaa asukit muihin hotelleihin.

Ehkä minun pitäisi testata hotellia kun joskus käyn Kokkolassa? No, saa nähdä, yleensä yövyn siskoni luona.

Ehkä minun pitäisi testata hotellia kun joskus käyn Kokkolassa? No, saa nähdä, yleensä yövyn siskoni luona.

Testaa vaan ;)

Uutta siellä on sit ainakin. Ei kuppasia tyynyjä ym :))

Miten sun sessuli muutes voi?

Testaa vaan ;)

Uutta siellä on sit ainakin. Ei kuppasia tyynyjä ym :))

Miten sun sessuli muutes voi?

Koiruli voi hyvin, entäs sinun kissat?

Koiruli voi hyvin, entäs sinun kissat?

Ei ole kuin yksi. Karvatassu voi hyvin, ja on yhtä iloinen kesän tulosta kuin me muutkin :)

On muutes tosi mestari ottamaan sisällä hengailevat kärpäset kiinni. Ei tartte paljoo kärpäslätkiä.

Ei ole kuin yksi. Karvatassu voi hyvin, ja on yhtä iloinen kesän tulosta kuin me muutkin :)

On muutes tosi mestari ottamaan sisällä hengailevat kärpäset kiinni. Ei tartte paljoo kärpäslätkiä.

Ha haa! Meidän vuffe ihmettelee kärpäsiä ulkona, aina naurattaa sen touhut.. 😀

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      81
      3137
    2. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      75
      1281
    3. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      163
      1181
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1030
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      961
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      310
      932
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      43
      839
    8. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      78
      825
    9. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      124
      815
    10. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      92
      794
    Aihe