Onko ketään kotona?
Onko kaikki vielä hengissä? :))
Tulinpa käymään...
68
669
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiitos kysymästä voidaan erinomaisesti Kustaa Adolfin meille perustamassa kaupungissa horisonttiin päin tähyillen: nyt odotetaan Kaarle Kustaan ja Silvian vierailua.
Hävettää vain niin kauheasti, jos heiltä ensimmäsenä kysytään " Onko jäsenetukorttia?"
Entäpä itselläsi, onko kaikki kotona? Hengissä ollaan. Mitä nyt talvella oli verenmyrkytys..
Ihanaa kun on kesä! Luonto on kaunis, aurinkoinen sää.. 🌞- Anonyymi00002
Tämän parempaa ei olekaan,
- Anonyymi00003
ChihuahuaMama1981 kirjoitti:
Tarkoitat kesää vai?
Muuan muassa.
- Anonyymi00004
Okei
Mites verenmyrkytys? Kuulostaa hurjalta.
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mites verenmyrkytys? Kuulostaa hurjalta.
Streptokokki oli, ei selvinnyt mistä oli tullut. Olin kaksi viikkoa sairaalassa ja sitten kotihoidossa. Antibioottia kolmesti päivässä.
Oho, no onneks saivat hoidettua tuon.
Täytyy ny udella, että miten toi oireili?
On kiva, ku tulee kesä 🌞
Metsästin keittiöstä tänään yhden mehiläisen, kun pomppi ikkunalla. Oli se aikamoinen urakka , kun lenteli pakoon ja minä pikkuhaavin kanssa perässä :))tinttu-liina kirjoitti:
Oho, no onneks saivat hoidettua tuon.
Täytyy ny udella, että miten toi oireili?
On kiva, ku tulee kesä 🌞
Metsästin keittiöstä tänään yhden mehiläisen, kun pomppi ikkunalla. Oli se aikamoinen urakka , kun lenteli pakoon ja minä pikkuhaavin kanssa perässä :))Hyvä että sait mehiläisen kiinni.
No, ensin nousi korkea kuume. Mies onneksi tajusin viedä minut lääkäriin ja siellä selvisi syy. Minulla oli sairaalassa kuumetta ja kauhea väsy ja jano.- Anonyymi00005
Hyvä että sait mehiläisen kiinni.
No, ensin nousi korkea kuume. Mies onneksi tajusin viedä minut lääkäriin ja siellä selvisi syy. Minulla oli sairaalassa kuumetta ja kauhea väsy ja jano.Tuommonen on vaarallinen! selevisit ku heti hoiettii
Hyvä että sait mehiläisen kiinni.
No, ensin nousi korkea kuume. Mies onneksi tajusin viedä minut lääkäriin ja siellä selvisi syy. Minulla oli sairaalassa kuumetta ja kauhea väsy ja jano.Juu, Maija mehiläisellä on parempaa tekemistä ulkona, ja ei kisulikaan saa nenuliin pistoa.
Nuo tuollaset on kyllä hyvä hoitaa kunnolla. Onneks sulla oli miehes apuna ja tukena :)tinttu-liina kirjoitti:
Juu, Maija mehiläisellä on parempaa tekemistä ulkona, ja ei kisulikaan saa nenuliin pistoa.
Nuo tuollaset on kyllä hyvä hoitaa kunnolla. Onneks sulla oli miehes apuna ja tukena :)Juu, oli mies tukena mukana. ♥️
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tuommonen on vaarallinen! selevisit ku heti hoiettii
Kyllä, sain ajoissa hyvää hoitoa.
- Anonyymi00008
Kyllä, sain ajoissa hyvää hoitoa.
Hoitoa sait 😉😉😉😉😉
Esimies se täällä taas kaksimielisenä. Voisin sulle hoitoa tarjota 😉😉😉😉
Venäläisrouva tykkää ja on tottunut tällaiseen häntäheikkiin. ChihuahuaMama1981 kirjoitti:
Juu, oli mies tukena mukana. ♥️
Sun miehes kuulostaa oikeelta aarteelta, ku aattelee miten oot aina kirjottanu hänestä.
Toisen tuki on aikamoinen aarre.Anonyymi00008 kirjoitti:
Hoitoa sait 😉😉😉😉😉
Esimies se täällä taas kaksimielisenä. Voisin sulle hoitoa tarjota 😉😉😉😉
Venäläisrouva tykkää ja on tottunut tällaiseen häntäheikkiin.Sori jos kirjoitin huonosti.
tinttu-liina kirjoitti:
Sun miehes kuulostaa oikeelta aarteelta, ku aattelee miten oot aina kirjottanu hänestä.
Toisen tuki on aikamoinen aarre.On kyllä! ♥️
- Anonyymi00006
Taas tuo teidän itsekeskeinen chattaaminen alkoi. Itsekkin moititte ressua kun on monesti itsekeskeinen, eikä kirjoittele kokkola-aiheisia juttuja.
Ketään ei kiinnosta täällä jonkun randomin kuume.Ei kiinnosta vai?
Eikös ole niin, ettei kukaan lue sellaista keskustelupalstalta mikä ei kiinnosta?
Nyt kun tiedät, ettei tässä ketjussa ole mitään kiinnostavaa, niin voit säästää aikaasi, ja jättää avaamatta tää juttu :))
- Anonyymi00007
Kyllä ja minä voin heti iloksesi kertoa että olen julkisesti lupautunut tarjoamaan Kokkolan poliisille pienet munkki kahvit , mutta maidon ja sokerit saavat ostaa itse.Vielä 90 luvulla poliisilla oli käytössään saab 900 autoja ja Ford transiitteja nykyisin mm skodaa ja vv Transporter sekä Ford paketti-auto jossa tutka laitteisto tallentava sekä laserkamera sekä nmt450 pohjainen tietokone järjestelmä anteeksi nyt Kokkolan poliisit kun tämän asian kerroin julkisesti vahingossa
Et ole sitten vieläkään päässyt tarjoomaan noita kaffeita?
Johtuu varmaan siitä, ettet tarjoa sitä maitoa ja sokeria ;))- Anonyymi00009
tinttu-liina kirjoitti:
Et ole sitten vieläkään päässyt tarjoomaan noita kaffeita?
Johtuu varmaan siitä, ettet tarjoa sitä maitoa ja sokeria ;))En vielä totuuden kielellä puhut,ja mielellä mutta lidlestä ostin kondomeota yksi niistä oli rikki kauheaa onko minua huijattu? Teetkö valituksen ja mihin? Kokkolan poliisit saa ne munkki kahvit sen lupaan 100%
Anonyymi00009 kirjoitti:
En vielä totuuden kielellä puhut,ja mielellä mutta lidlestä ostin kondomeota yksi niistä oli rikki kauheaa onko minua huijattu? Teetkö valituksen ja mihin? Kokkolan poliisit saa ne munkki kahvit sen lupaan 100%
Ei se rikki ollu, vaan ilmastoitu.
Piti tuosta entisen matkahuollon paikalle rakenteilla olevasta hotellirakennuksesta kirjottaa sellasta, että usein tulee kyllä mieleen, että riittääköhän tuohon tarpeeksi hotelliasukkaita...?
On kyllä sopivasti lähellä juna-asemaa.ChihuahuaMama1981 kirjoitti:
Niinpä! Toivottavasti tulee asiakkaita..
Riippuu varmaan siitä, kuinka hinnoittelevat hotelliyön. Liian kallis hinta voi ajaa asukit muihin hotelleihin.
tinttu-liina kirjoitti:
Riippuu varmaan siitä, kuinka hinnoittelevat hotelliyön. Liian kallis hinta voi ajaa asukit muihin hotelleihin.
Ehkä minun pitäisi testata hotellia kun joskus käyn Kokkolassa? No, saa nähdä, yleensä yövyn siskoni luona.
Ehkä minun pitäisi testata hotellia kun joskus käyn Kokkolassa? No, saa nähdä, yleensä yövyn siskoni luona.
Testaa vaan ;)
Uutta siellä on sit ainakin. Ei kuppasia tyynyjä ym :))
Miten sun sessuli muutes voi?tinttu-liina kirjoitti:
Testaa vaan ;)
Uutta siellä on sit ainakin. Ei kuppasia tyynyjä ym :))
Miten sun sessuli muutes voi?Koiruli voi hyvin, entäs sinun kissat?
Koiruli voi hyvin, entäs sinun kissat?
Ei ole kuin yksi. Karvatassu voi hyvin, ja on yhtä iloinen kesän tulosta kuin me muutkin :)
On muutes tosi mestari ottamaan sisällä hengailevat kärpäset kiinni. Ei tartte paljoo kärpäslätkiä.tinttu-liina kirjoitti:
Ei ole kuin yksi. Karvatassu voi hyvin, ja on yhtä iloinen kesän tulosta kuin me muutkin :)
On muutes tosi mestari ottamaan sisällä hengailevat kärpäset kiinni. Ei tartte paljoo kärpäslätkiä.Ha haa! Meidän vuffe ihmettelee kärpäsiä ulkona, aina naurattaa sen touhut.. 😀
Ha haa! Meidän vuffe ihmettelee kärpäsiä ulkona, aina naurattaa sen touhut.. 😀
Hupsista, kun oltiin tipahdettu pois ;)
Sun sessuli ei varmaan työnnä nenua ampiaisiin tai mehiläisiin kiinni, niinku meidän kisuli tekee. Oon yrittäny toitottaa sille, että jos on pakko hipelöidä, nii käyttäs edes tassua :]
Kärpäset saa meillä lähdön, ku katti syö ne parempiin suihinsa :))tinttu-liina kirjoitti:
Hupsista, kun oltiin tipahdettu pois ;)
Sun sessuli ei varmaan työnnä nenua ampiaisiin tai mehiläisiin kiinni, niinku meidän kisuli tekee. Oon yrittäny toitottaa sille, että jos on pakko hipelöidä, nii käyttäs edes tassua :]
Kärpäset saa meillä lähdön, ku katti syö ne parempiin suihinsa :))Ei se ainakaan vielä ole työntänyt nenäänänsä ampiaisiin, seuraa niitä ötököitä vaan katseellaan..
Yhden melatoniini tabletin se söi, pudotin vahingossa. Ja koira söi sen.. Onneksi ei ollut myrkyllinen..ChihuahuaMama1981 kirjoitti:
Ei se ainakaan vielä ole työntänyt nenäänänsä ampiaisiin, seuraa niitä ötököitä vaan katseellaan..
Yhden melatoniini tabletin se söi, pudotin vahingossa. Ja koira söi sen.. Onneksi ei ollut myrkyllinen..No onneks on viisas, ja ei työnnä nenulia ihan joka paikkaan.
No huh, todellakin hyvä, ettei ollu mikään pahempi tabletti. On nopeita nuo lemmikit, ku jotain tippuu. Joskus siitä on kyllä hyötyäki, ku ei itse näe minne se tippui, niin kisulipa näkee :))tinttu-liina kirjoitti:
No onneks on viisas, ja ei työnnä nenulia ihan joka paikkaan.
No huh, todellakin hyvä, ettei ollu mikään pahempi tabletti. On nopeita nuo lemmikit, ku jotain tippuu. Joskus siitä on kyllä hyötyäki, ku ei itse näe minne se tippui, niin kisulipa näkee :))Kyllä, lemmikki on nopsa kun jotain putoaa lattialle..
Kyllä, lemmikki on nopsa kun jotain putoaa lattialle..
Onpas Kokkolapalsta nykyään vilkas, kun hetkessä aloitukset tippuu 😏
- Anonyymi00010
Kappas naiset kerääntyneet tänne kalastelemaan Kingsiltä huomiota, toivossa on hyvä elää. MOT
- Anonyymi00011
Täällä keskustellaan kukista ja mehiläisistä varsin hyvin tiedostaen kuka on Kokkolan tunnetuin puutarhuri ja samalla hyönteisasiantuntija. Hah Hah Hah, Selvemmäksi huomionhaku voidaan tehdä ainoastaan, mikäli keskustelunaihe vaihdetaan Kokkojoen kehittämiseen tai Kivelän kierrokseen!
- Anonyymi00012
🖕🖕🖕🖕
Rakkaudesta se hevonenkin potkii ja mitä enemmän potkuja sitä enemmän rakkautta. Sinä annoit äskeisessäkin viestissä neljä ”potkua”. Se on aika paljon potkimista se. Hah
Anonyymi00012 kirjoitti:
Rakkaudesta se hevonenkin potkii ja mitä enemmän potkuja sitä enemmän rakkautta. Sinä annoit äskeisessäkin viestissä neljä ”potkua”. Se on aika paljon potkimista se. Hah
Menes ressu-ketjuun ylistämään sitä!!
Ärsyttääkö muita nuo mopot, joissa on ihan karmea ääni??
En hittovie tajua, että mitä hienoa on ajaa sellaisella melutoosalla!! ://- Anonyymi00014
minua ärsyttää. toivottavasti kaikkien alaikäisten yöajelut kielletään eikä vain autoilijoiden.
ei ole lapsien paikka yöllä liikenteessä, vaan kotona nukkumassa.
en kyllä ymmärrä miten vanhemmat antaa heidän lapsien ajaa vaarallisilla ajoneuvoilla, jotka on laittomia kaiken lisäksi. No eipä noista mopoista mitään hyötyä ole, melusaastetta.
Tänään tuli käytyä silmälääkärissä, seurataan minun näköä, onneksi ei mitään muutoksia.
Ensi kuussa sitten munuaislääkärille... 😑Anonyymi00014 kirjoitti:
minua ärsyttää. toivottavasti kaikkien alaikäisten yöajelut kielletään eikä vain autoilijoiden.
ei ole lapsien paikka yöllä liikenteessä, vaan kotona nukkumassa.
en kyllä ymmärrä miten vanhemmat antaa heidän lapsien ajaa vaarallisilla ajoneuvoilla, jotka on laittomia kaiken lisäksi.Tuota minäkin ihmettelen, ettei vanhemmat pidä jöötä tuossa mopojen virittelyissä. Eikö oikeasti ymmärretä, ettei nuo mopot ole tehty kulkemaan niin lujaa... :[
No eipä noista mopoista mitään hyötyä ole, melusaastetta.
Tänään tuli käytyä silmälääkärissä, seurataan minun näköä, onneksi ei mitään muutoksia.
Ensi kuussa sitten munuaislääkärille... 😑Ei mua nuo mopot muuten haittaa, mutta se ääni! Sitten vielä oikein kaasutellaan hulluina, kun odotetaan liikennevaloissa :/
Todella hyvä, että näkö on pysynyt normina. On se vaan tärkeä aisti.
Munuaislääkärille? Toivottavasti ei mitään vakavaa...? :(tinttu-liina kirjoitti:
Ei mua nuo mopot muuten haittaa, mutta se ääni! Sitten vielä oikein kaasutellaan hulluina, kun odotetaan liikennevaloissa :/
Todella hyvä, että näkö on pysynyt normina. On se vaan tärkeä aisti.
Munuaislääkärille? Toivottavasti ei mitään vakavaa...? :(Löysivät tuon ongelman kun olin kipeänä, kerran jo tutkivat, mutta ei ollut mitä epäilivät.
Mutta, jotain häikkää on ja joudun lisä tkutkimusiin ensi kuussa..ChihuahuaMama1981 kirjoitti:
Löysivät tuon ongelman kun olin kipeänä, kerran jo tutkivat, mutta ei ollut mitä epäilivät.
Mutta, jotain häikkää on ja joudun lisä tkutkimusiin ensi kuussa..No onneks pääset sinne tutkittavaksi, niin saavat hoitaa sut kuntoon!
tinttu-liina kirjoitti:
No onneks pääset sinne tutkittavaksi, niin saavat hoitaa sut kuntoon!
Juu, toivotaan.
- Anonyymi00015
Onhan mopo väline liikkumiseen… eikä sitä pelkästään lapset aja.
- Anonyymi00016
haisevia saastuttavia melutoosia.
ja usein myös aika rumia noi muka tuunatut skootterit.
täälläkin yksi mopo huligaani ajaa haisevalla rötisköllä piha tiellä.
öisin hirveää ja tarpeetonta rälläämistä.
mikä siinä on, että sitä kaasua pitää rämpätä? eikö ne romut pysy käynnissä ilman jatkuvaa kaasuttamista .
tuolla tavalla varmasti hajoaa moottori, mutta nuorilla rahaa on millä ajella ilmeisesti turhanpäiten.
kiva yrittää kesällä tuulettaa, kun bensan haju tunkee sisälle . hyi se on niin kamala löyhkä mielummin sitä haistelis vaikka lehmän paskoo Onhan se liikkumisväline, mutta ei sitä tarvitse laittaa meluamaan niin, että häiritsee ihmisiä.
Anonyymi00016 kirjoitti:
haisevia saastuttavia melutoosia.
ja usein myös aika rumia noi muka tuunatut skootterit.
täälläkin yksi mopo huligaani ajaa haisevalla rötisköllä piha tiellä.
öisin hirveää ja tarpeetonta rälläämistä.
mikä siinä on, että sitä kaasua pitää rämpätä? eikö ne romut pysy käynnissä ilman jatkuvaa kaasuttamista .
tuolla tavalla varmasti hajoaa moottori, mutta nuorilla rahaa on millä ajella ilmeisesti turhanpäiten.
kiva yrittää kesällä tuulettaa, kun bensan haju tunkee sisälle . hyi se on niin kamala löyhkä mielummin sitä haistelis vaikka lehmän paskooTuo just, kun öisinkin meluavat noilla, ja häiritsevät ihmisten yöunia!
- Anonyymi00017
tinttu-liina kirjoitti:
Tuo just, kun öisinkin meluavat noilla, ja häiritsevät ihmisten yöunia!
jotkut ei välitä ollenkaan, esimerkiksi viime yönä joku pojan kossi päätti ruveta siivoamaan autoa keskellä yötä musiikin kera ja tyhjäkäynnillä auto yli tunnin.
jos on raitisilma ventiili ikkunassa, niin se pakokaasun lemu tulee sieltä suoraan sisälle.
en ymmärrä miten ihmiset ovat niin itsekkäitä, että oma etu menee toisten unien edelle.
mopoilu yöllä alkanut olemaan monella paikkakunnalla ongelma ja kyseessä on lainvastainen ajaminen.
siksi kaikilta alle 18 vuotiaita pitäisi kieltää yöllä ajaminen eikä pelkästään autoilijoilta.
ja sitäkään en ymmärrä mikä siinä on niin hienoa ajaa keula pystyssä, minusta se ainakin näyttää erittäin nololta ja sitten ajetaan vielä pyörätiellä, vaikka sekin kiellettiin laissa ajat sitten.
nuoret saa edelleen liian helposti ajokortteja ja mopojen verot ja vakuutukset on naurettavan halpoja siihen nähden, että jos tuollaisella viritetyllä vehkeellä ajetaan kolari, siinä yleensä sattuu aika pahasti ja voi lähteä jopa henki ja millainen kallu antaa oman rakkaan lapsensa ajaa tällaisella vehkeellä tietäen tämän? olisi kyllä lastensuojelulla töitä Anonyymi00017 kirjoitti:
jotkut ei välitä ollenkaan, esimerkiksi viime yönä joku pojan kossi päätti ruveta siivoamaan autoa keskellä yötä musiikin kera ja tyhjäkäynnillä auto yli tunnin.
jos on raitisilma ventiili ikkunassa, niin se pakokaasun lemu tulee sieltä suoraan sisälle.
en ymmärrä miten ihmiset ovat niin itsekkäitä, että oma etu menee toisten unien edelle.
mopoilu yöllä alkanut olemaan monella paikkakunnalla ongelma ja kyseessä on lainvastainen ajaminen.
siksi kaikilta alle 18 vuotiaita pitäisi kieltää yöllä ajaminen eikä pelkästään autoilijoilta.
ja sitäkään en ymmärrä mikä siinä on niin hienoa ajaa keula pystyssä, minusta se ainakin näyttää erittäin nololta ja sitten ajetaan vielä pyörätiellä, vaikka sekin kiellettiin laissa ajat sitten.
nuoret saa edelleen liian helposti ajokortteja ja mopojen verot ja vakuutukset on naurettavan halpoja siihen nähden, että jos tuollaisella viritetyllä vehkeellä ajetaan kolari, siinä yleensä sattuu aika pahasti ja voi lähteä jopa henki ja millainen kallu antaa oman rakkaan lapsensa ajaa tällaisella vehkeellä tietäen tämän? olisi kyllä lastensuojelulla töitäNe on nuo nuoret mielestään kuolemattomia. Ajattelevat, ettei itselle käy mitään, kun ovat niin hyviä kuskeja.
Kyllä paljon olisi vanhemmilla korjattavaa, sillä tuskin kukaan haluaa, että omalle lapselle käy huonosti.
- Anonyymi00018
Et voi tehdä munakasta ellei muniakin mene rikki, osa nuorista kuolee ja vammautuu se on elämän realiteetti. Et voi elää ellet pelkää kuolemaan, lopettakaa holhoaminen keski-ikäiset mummot ja muut sellaiset!
No kyllä vanhemmat oikeasti voisivat vähän ohjeistaa lapsiaan ja nuoriaan. Eivät välttämättä vielä ymmärrä ajatella kaikkia asioita.
- Anonyymi00019
Et voi elää, jos pelkäät kuolemaan piti kirjoittaa..
- Anonyymi00021
Linttu Tiina. hahhaa. MOT
- Anonyymi00022
Kyllä se nyt aina ruppanan voittaa.
- Anonyymi00023
Tiedotusluontoinen asia: Kaupunki on velkaa Ressulle!
tinttu-liina kirjoitti:
Joo, voisivat ostaa menolipun timbuktuun!
Toi olisi hyvä idea!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811258
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138883- 84814
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47674Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t245585Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä308578Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55569Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7540- 51539