Ketä vihaat eniten

Anonyymi-ap

Tuttu tai tuntematon ja miksi.

84

1009

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En vihaa ketään koska viha kuluttaa mutta inhoan sellaisia ihmisiä jotka kiusaa toisia syystä tai toisesta, aiheuttaa ongelmia toisen elämään tai puhuu pahaa selän takana tuntematta toista.

• Anonyymi00009

Sit niinku puolta meän kylää

• Anonyymi00043

Nyt kertoo tää oleggi ittestään!

• Anonyymi00055
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Nyt kertoo tää oleggi ittestään!

Kyllä ne näkyy ketä suunsa avaa. Ole huolissasi vaan.

• Anonyymi00002

Dmiestä jolle kostan vielä

• Anonyymi00003

Toisten elämään väkisten tuppaavia ilmeisiä.
      Muutamaa naista kenen Suistamo tulee enemmän paskaa mitä toisesta päästä.

• Anonyymi00005

Suistamo on NL/venäjän miehittämä paikkakunta Karjalassa.

• Anonyymi00006

Eiköhän sun oma toiminta ole se mikä ei kestä päivänvaloa

• Anonyymi00013
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Suistamo on NL/venäjän miehittämä paikkakunta Karjalassa.

No hyss et ois laulanu.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Eiköhän sun oma toiminta ole se mikä ei kestä päivänvaloa

Jep. Mitähän on naisille tehty ensin.

• Anonyymi00058

Elä vaan elämääs ja jätä muut rauhaan. Noilla ihmisillä ole mitään tekemistä sinun tai suoli24 kanssa.

• Anonyymi00059

Millähän tavalla sinun elämään on tupattu? Ihan ihmettelen vain. Ei mitään hajua koko ihmisestä.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Jep. Mitähän on naisille tehty ensin.

Ja sinä selvä-älyisenä ritarina toimit sitten "oikeudenmukaisesti". Voi pyhä lehmä jos näkisit itsesi sellaisena kun oikeasti olet.

• Anonyymi00004

Vihaiset, kaunaiset, katkerat ihmiset kierretään kaukaa.

• Anonyymi00012

Sie pysyt sit sil puolel aitaa missä ikinä sijaitseekaan. Sivusta momma

• Anonyymi00007

Kannattaa muistaa että viha syö ja kuluttaa aina sitä vihaajaa sata kertaa enemmän kuin vihan kohdetta. MIksi haaskata elämäänsä vihaamiseen?

• Anonyymi00087

No sitä vois miettiä ett mitä hyötyä siitä on edes? Syy on se ett vihaajalla ei oo kaikki pääkopassa ihan kunnossa siksi tekee sitä!!

• Anonyymi00008

Wanna be my number one?

• Anonyymi00014

Se kellä onni on se sen piilottakoon. Aika leija pilvilinna mortil ja vertil 2.0.

• Anonyymi00010

Oikeastaan hyvä jos ei ehtinyt nähdä sitä kommenttia sun aloituksessa jonka poistit niin ehdit vielä pilaamaan sen narsistinaisen elämän lopullisesti ennen kun se itse edes tajuaa mihin phaskaan on astunut.
      Nyt siirryn takavasemmalle ja kaivan popkornit esille.

• Anonyymi00018

Varo ettei jää hampaankoloon

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Varo ettei jää hampaankoloon

Nyt odotan innolla, että se nainen tulee raskaaksi sille. Ei todellakaan jää hampaankoloon mitään sillä voin seurata aitiopaikalta sen elämän hidasta tuhoutumista kuten olen jo tähänkin saakka tehnyt ilman, että hän on sitä edes tajunnut. Yritti viedä multa kaiken mutta ei tiennyt mitä saa. Sai ne ksikki surut ja kivut. Ei todellisuudessa tiennyt mitä universumilta pyysi ja ei vieläkään näe mitä muuta tulossa. Parasta, että sitoi itsensä tilanteeseen niin tiukasti ettei tule ikinä pääsemään siitä pois. Toivottavasti tärppää pian! Toivottavasti saa sen toivomansa tytön.
        Ihan hirveä kohtalo sillä naisella mutta täysin ansaitusti.
        Ois kannattanut varoa mitä toivoo.

Hyvää kesää teille ja voimia tulevaan! Sitä todella tulette tarvimaan!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Nyt odotan innolla, että se nainen tulee raskaaksi sille. Ei todellakaan jää hampaankoloon mitään sillä voin seurata aitiopaikalta sen elämän hidasta tuhoutumista kuten olen jo tähänkin saakka tehnyt ilman, että hän on sitä edes tajunnut. Yritti viedä multa kaiken mutta ei tiennyt mitä saa. Sai ne ksikki surut ja kivut. Ei todellisuudessa tiennyt mitä universumilta pyysi ja ei vieläkään näe mitä muuta tulossa. Parasta, että sitoi itsensä tilanteeseen niin tiukasti ettei tule ikinä pääsemään siitä pois. Toivottavasti tärppää pian! Toivottavasti saa sen toivomansa tytön.

No ohi menee nyt. En ole toivonut mitään tyttöö. Saati lasta tähän kohtaan.
        Tuskin se kelle katkeroit on täällä. Vaikutat jopa vaaralliselta.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Mitähän se sulta yritti muka viedä? Ei varmaan yhtään mitään 🤣

• Anonyymi00027
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kaltaisesi psykopaatti kuuluisi hoitoon ja vankeuteen

• Anonyymi00029
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Etköhän se sinä ollu joka rikkoi toisen.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00024 kirjoitti:

No ohi menee nyt. En ole toivonut mitään tyttöö. Saati lasta tähän kohtaan.
        Tuskin se kelle katkeroit on täällä. Vaikutat jopa vaaralliselta.

Ennemmin poikiiii

• Anonyymi00037
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ohi

• Anonyymi00038
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kaltaisesi psykopaatti kuuluisi hoitoon ja vankeuteen

Se on kylläkin se nainen itse joka on psykopaatti ja jopa kertonut avoimesti niistä piirteistään. Hän on jo rikkonut monia perheitä joten syytät väärää ihmistä. Se saa juuri sitä mitä on muille aiheuttanut.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ennemmin poikiiii

Ohi!

• Anonyymi00041
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Miten? Katsomalla vieressä kun hän sekaantuu muiden ihmissuhteisiin?

• Anonyymi00050
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Psykon puhetta,kuuluis todellakin vankilaaan ja psykiatriseen hoitoon!

• Anonyymi00053
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Se on kylläkin se nainen itse joka on psykopaatti ja jopa kertonut avoimesti niistä piirteistään. Hän on jo rikkonut monia perheitä joten syytät väärää ihmistä. Se saa juuri sitä mitä on muille aiheuttanut.

Vai rikkonut perheitä. En sitten tunne häntä. 👌🏻😁 Ei tule mieleen ketään kenen perhe olisi rikottu. Siihen tarvitaan aina kaksi.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Miten? Katsomalla vieressä kun hän sekaantuu muiden ihmissuhteisiin?

Ohi

• Anonyymi00065

Te kaks olette kyllä niin hulluja,ett ei moisia nähty ennen,ei ihme,ettei teidän naapureina ole tavalliset ih.iset pärjänneet,olette täysin sekoja!

• Anonyymi00070
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ikävä kyllä vain sinua elämästäsi jatkossaja sen jälkeen tulee karmea. En usko luonnon enkä muunkaan arvostavan tuolla tavalla ajattelevaa ihmistä.

• Anonyymi00011

Ihan sama ei mun tarvitse antaa anteeksi niitä vääryyksiä mitä mua kohtaan on tehty.

• Anonyymi00015

En vihaa ketään. Se ei ole tervejärkistä

• Anonyymi00020

En vihaa ketään. Tämä ei tarkoita ettenkö olisi ykköspaikalla mitä tulee seurausten laittamisessa käytäntöön, ja se on ihan omaa aikaansaannosta heille, jotka pitää toisten mm. yksityisyydensuojaa pelkkänä vitsinä.

• Anonyymi00021

Moni ei edes tajua, mitä anteeksiantaminen tarkoittaa.
      Voi antaa anteeksi ja siirtyä levollisesti eteenpäin. Anteeksiannon saanutta ihmistä ei tarvitse päästää takaisin sotkemaan omaa elämää. Hänelle voi toivoa pelkkää hyvää, voi olla täysin vapaa vihasta ja katkeruudesta, vaikka ei annakaan tilaisuutta satuttaa enempää. Voi ja pitää asettaa rajoja, vaikka onkin antanut anteeksi.

• Anonyymi00022

Kivaa diipadaapaa. Siinä vaiheessa kun on kateuksissaan urkittu laittomasti ja leperrelty todella vakavia rikossyytöksiä muiden niskoille, viattomien, niin ei onnistu. Kaukana siitä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Kivaa diipadaapaa. Siinä vaiheessa kun on kateuksissaan urkittu laittomasti ja leperrelty todella vakavia rikossyytöksiä muiden niskoille, viattomien, niin ei onnistu. Kaukana siitä.

Jo tuosta hyökkäävästä kirjoitustyylistä voi päätellä sun kertovan itsestäsi.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Kaikki todisteet on kerättävä. 🙌🏻 Se ei vielä ole syytös

• Anonyymi00035
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Jo tuosta hyökkäävästä kirjoitustyylistä voi päätellä sun kertovan itsestäsi.

Joo todellakin puhun itsestäni ja läheisiin kohdistuvasta rikollisuudesta. Se on voi voi kun käry käy, narttunaamani tulee nauramaan koko matkan käräjille.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Rikos tapahtuu jo siinä, kun syytetään perusteettomasti. Kyllä se lainsäädäntö sinullekin vielä tutuksi tulee.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Se on viranomaisten tehtävä. Siihen ei kuulu rivikansalaisten harjoittama teoriassa ja käytännössä harjoittama laiton ja monet rikosnimikkeet täyttävä toisten ihmisten yksityisyyteen kajoaminen.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Se on viranomaisten tehtävä. Siihen ei kuulu rivikansalaisten harjoittama teoriassa ja käytännössä harjoittama laiton ja monet rikosnimikkeet täyttävä toisten ihmisten yksityisyyteen kajoaminen.

Eipä aina ole noin. Poliisilla ei riitä resurssit esimerkiksi olemaan täällä palstalla tai muillakaan sivuilla. Sivu

• Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Eipä aina ole noin. Poliisilla ei riitä resurssit esimerkiksi olemaan täällä palstalla tai muillakaan sivuilla. Sivu

Ikävää sinulle, että tiedän hyvin tarkkaan mihin ne resurssit riittävät. Edelleenkään rivikansalaisen harjoittama törkeä yksityisyyteen kajoaminen ei ole oikeusvaltiossa mikään juridisesti saatikka oikeiden viranomaisten harjoittama keino, koska resurssipula. Toki tämä on sellainen argumentti että kismittää jos itse tuota harrastaa.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Ikävää sinulle, että tiedän hyvin tarkkaan mihin ne resurssit riittävät. Edelleenkään rivikansalaisen harjoittama törkeä yksityisyyteen kajoaminen ei ole oikeusvaltiossa mikään juridisesti saatikka oikeiden viranomaisten harjoittama keino, koska resurssipula. Toki tämä on sellainen argumentti että kismittää jos itse tuota harrastaa.

Tarkoitin tuota todisteiden keräämistä ja lähinnä eri sivustoja, joilla on tapahtunut yhtä jos toista. En tarkoittanut mitenkään laittomia urkintoja. Minulle sanoi poliisi, ettei heillä riitä resurssit, joten kehotti tai käski paremminkin olemaan omatoiminen ja toimittaa sitten heille kaikki tarvittava tieto ja aineisto. Mitä enemmän, kuulemma sen parempi. Mitä tarkemmin, aina parempi.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Missä sectorin paperi,jotka laittoi joku mikko,??,ei tainutolla mikko ku gubbbe!koulutodistukset on ilmeisesti palautettu,käytön jälkeen,lieneekö kopsattu itselle,koska olivat hyvät paperit! Esimies kouutus paperit! Lähihoitajantodistus,jalkojen hoitaja ym!

• Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Tarkoitin tuota todisteiden keräämistä ja lähinnä eri sivustoja, joilla on tapahtunut yhtä jos toista. En tarkoittanut mitenkään laittomia urkintoja. Minulle sanoi poliisi, ettei heillä riitä resurssit, joten kehotti tai käski paremminkin olemaan omatoiminen ja toimittaa sitten heille kaikki tarvittava tieto ja aineisto. Mitä enemmän, kuulemma sen parempi. Mitä tarkemmin, aina parempi.

Ymmärrätkö lukemaasi? Millään nettisivuilla ole mitään merkitystä, jos kokonaiskuva johtaa laittomaan urkintaan ja sitä kautta paljon vakavampaan rikollisuuteen. Ehkä sinuna en täällä tai missään toitottaisi mitä poliisi on neuvonut, eiköhän he neuvo aivan muita ihmisiä... Cool story tho.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Ymmärrätkö lukemaasi? Millään nettisivuilla ole mitään merkitystä, jos kokonaiskuva johtaa laittomaan urkintaan ja sitä kautta paljon vakavampaan rikollisuuteen. Ehkä sinuna en täällä tai missään toitottaisi mitä poliisi on neuvonut, eiköhän he neuvo aivan muita ihmisiä... Cool story tho.

Kun kävin asemalla kertomassa näistä, mitä minulle ja läheisilleni on tapahtunut, sain tuon kehotuksen tehdä kuten poliisi siellä minua ohjeisti, joten älä tule sanomaan, ketä on neuvottu ja millä tavalla.

• Anonyymi00051

Ihmisen pitää elää moitteettomasti,noudattaen Suomen lakejs,ainakin eettisiä ohjeita ja normeja!

• Anonyymi00052
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Rikos tapahtuu jo siinä, kun syytetään perusteettomasti. Kyllä se lainsäädäntö sinullekin vielä tutuksi tulee.

En ole syyttänyt ketään joten olet väärässä. Eli ei mulle. Olen tehnyt tutkintapyynnön yleisellä tasolla syyttämättä ketään tiettyä ihmistä mistään.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Kun kävin asemalla kertomassa näistä, mitä minulle ja läheisilleni on tapahtunut, sain tuon kehotuksen tehdä kuten poliisi siellä minua ohjeisti, joten älä tule sanomaan, ketä on neuvottu ja millä tavalla.

Eli tyhmänä kerrot ihan itse ja vapaaehtoisesti kuinka sinua on neuvottu.. Tervetuloa oikeaan maailmaan, tänne, missä tietyn vakavuusasteen prseilyistä ei hiiskuta missään eikä varsinkaan niiden tutkintamenetelmistä.

Ei. Kenellekään. Btw sellaisten ihmisten erehdyttäminen jotka ovat syypäitä itse rikollisuuteen, on hyvinkin juridisesti validia. 😁

• Anonyymi00060
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Eli tyhmänä kerrot ihan itse ja vapaaehtoisesti kuinka sinua on neuvottu.. Tervetuloa oikeaan maailmaan, tänne, missä tietyn vakavuusasteen prseilyistä ei hiiskuta missään eikä varsinkaan niiden tutkintamenetelmistä.

Ei. Kenellekään. Btw sellaisten ihmisten erehdyttäminen jotka ovat syypäitä itse rikollisuuteen, on hyvinkin juridisesti validia. 😁

Vai että oikein rikollisuuteen. Joo keksittyyn sellaiseen.

• Anonyymi00078
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Elä puhu paskaa, kun rikosilmoitus on tehty ja asia siirtynyt esitutkinnasta rikostutkintaan, niin poliisilla alkaa sitä aikaa löytymäänselvittelyyn. Se on heidän työtä ja myös poistetut viestit säilytetään ylläpidossa ja poliisi saa nekin rikoskynnys ylittyy välittömästi, kun oikeita henkilötietoja tänne jaellaan loukkaamistarkoituksessa. Itselläni juurikin näin käynyt ja rikostutkinta etenee.

• Anonyymi00028

Mustamaalaajia. Edelleen en anna anteeksi koskaan.

• Anonyymi00031

Sama homma

• Anonyymi00030

En nyt vihaa. Yhtä Petriä inhoan ällötävä kiusaaja pikku kylän hullu. Kommentoi minulle todella inhottavia asioita ja huuteli baarissa aikoinaan. Sekä vtuili somessa. Ei edes tunneta. Paljon vanhempi kuin minä. Äärimmäisen ahdistava ihminen. Lopetin hänen takia kokaan kyseisen kylän baarissa käymisen.

• Anonyymi00032

Onko hän sittenkin Piilo - hullu 🤔

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Onko hän sittenkin Piilo - hullu 🤔

Kyllä hän on ihan tunnettu sekopää. Joidenki mielestä harmiton sekoilia. Minusta vttuiman krypä. Pahinta oli et oli siskoni ex miehen ystävä.

• Anonyymi00048

Ei kyse ole kokoaikavihasta, mutta kyllä he, jotka ajattelevat opettavanaa minulle elämän oppiläksyjä, tietämättä tippaakaan mitä olen kokenut, korpeavat ja raskaasti.

• Anonyymi00057

Tuo guppesta jankkaaja yrittää syyttää toista.

• Anonyymi00066

Kyllä tämä gubbe on kaiken pahan alku ja juuri!ei reppana tajua omaa käytöstään!

• Anonyymi00063

En vihaa, viha on heikkoutta. Mutta ei huonoa käytöstä tarvitse hyväksyä, sellaisen rajaan elämästäni pois ja toivon hyvää heille, jotka valitsevat toisen tien. Eihän se helppoa ole, koska epäreiluus, kateus ja mustasukkaisuus sekä kilpailu rehottavat monessa paikassa.

• Anonyymi00064

viha vaihe tänään prkl saa tanan typerät kusi mutterit vtun lapaset perkele

• Anonyymi00067

Ota lääkkees!

• Anonyymi00069

En jaksa tuhlata aikaa vihaamiseen ei maksa vaivaa helpompa näpäyttää (puottaa takas maanpinnalle) miksi omalla tavallani vihaan narsisteja heidän omia sanoja lainatakseni "he ovat niin erinomaisen täydellisiä ettei heissä ole mitään vikaa" kaikki vika on aina muissa narsistin täydellinen maailma kaikki on samanlaisia kuin hän rajaton tili asiat tehdään just eikä melkein niin kuin hän haluaa mikään mitä narsisti tekee ei ole väärin tai rikos vastuuta ei ota edes omista teoistaan saatika sanomisistaan eli ei takuuvarmasti ota vastuuta muiden teoista kaveripiirissä ensimmäinen joka laulaa jos kokee itse olevansa syytön narsistia ei kannata kiristää vaikka itse tekevät sitä työkseen jopa ensimmäisen tilaisuuden tullen lyö puukon kiristäjänsä selkään menee luotettavuus ilman todisteita kiristäjältä siis valttikortti narsistille elämä on yhtä suurta peliä ai että sattuukin ja kovaa kun ei kuileman jälkeen saakkaan enään uutta tilaisuutta elämässä nää kun tulee game over ni se oli siinä ei voi aloittaa alusta niin kuin mariossa mulle opetettua elämässä ei saa kuin yhdet kortit niillä pitää pelata paras osaamansa peli ei nää toimi huijaaminen elämässä kuolemaakaan ei pysty huijaamaan joka ainoa meistä hautaan päätyy enemmin tai myöhemmin ellei joku keksi jauhaa kuolleita elämille rehuksi

• Anonyymi00071

Saksikäsipetturia ja Putinia.

• Anonyymi00072

Vihaajat ovat yksinkertaisesti epäonnistuneita tässä elämässä ja se pitää vain myöntää. Siitä se paranemisprosessi alkaa niin kuin alkoholistilla. Viha on kuitenkin koko ajan itsessä, ei siinä toisessa ihmisessä. Et voi ulkoistaa toiselle ihmiselle vihaa ja tehdä toiselle esim. pahaa lievittääksesi vihaa, koska tilanne ei sillä mihinkään muutu. Jos et näe vihaa itsessäsi, et voi sitä koskaan korjata ja elämäsi on yhtä negatiivisuutta etkä saa mitään hyvää elämässäsi aikaan.

• Anonyymi00073

Kiusaajia. Siksi.

• Anonyymi00074

J.H (m)

• Anonyymi00075

Ei kannata vihata ketään. Se nakertaa sielua sisältä päin. Pahoja tekoja ei tietenkään sovi hyväksyä, mutta viha on myös paha teko usein. Terve viha tarkoittaa usein juuri pahojen tekojen vihaamista ja niitä vastaan taistelemista, ei kenenkään ihmisen tai muun luontokappaleen vihaamista. Tsemppiä!

• Anonyymi00076

En ketään, en yhtään ketään

• Anonyymi00077

Eräs naispuolinen projektipäällikkö, joka on kontrollifriikki ja kiusaaja, kuvittelee olevansa paremmassa asemassa, mutta kun ei ole. Ja pitää lapsiperheen äitinä palkintona. Siksi.

• Anonyymi00079

Keskittykäämme rakastamiseen mieluummin.

• Anonyymi00080

Kunpa se olisi helppoa, mutta kun ei ole.

• Anonyymi00081

Listalla ovat suht korkealla he, jotka yrittävät vakuuttaa, että lapsellinen suoraviivainen rehellisyys, jossa ei käsitetä milloin kannattaa ja milloin ei kannata olla suorasuu, olisi aitoutta tai jotenkin tavoiteltavaa. Itse arvostan heinotunteisuutta ja yksityisyyden rajojen hahmottamista.

Samoin -ole vaan - neuvojat. Silloin, jos on vaan, vetää puoleensa samanlaisia on vaan-tyyppejä. Mikäs siinä, jos arvostaa lojumista ja toimettomuutta, mutta koska arvostan toimeliaisuutta ja tarkoituksenmukaista aikaansaavuutta (tasapainossa rentoutumisen kanssa), ei "ole vaan" oikein toimi. Siinä nyt ei ole ideaa, että kunhan jotain tekee, vaan aie- ja päämäärätietoisesti tekeminen on se juttu.

• Anonyymi00082

"Me rakastamme, koska Jumala on ensin rakastanut meitä. Jos joku sanoo rakastavansa Jumalaa mutta vihaa veljeään, hän valehtelee. Sillä se, joka ei rakasta veljeään, jonka on nähnyt, ei voi rakastaa Jumalaa, jota ei ole nähnyt."

• Anonyymi00083

minä vihaan kaikkia niitä ketkä ääneen haukkuu minut nähdessäni pienikin viite alakertaan tai muuhun sekopäiseen liittyen saa minut voimaan fyysisesti pahoin! samoin kun kaikki ne jotka kusettivat minua ja teki ’hakkausta’ kustannuksellani. heitä kaikkia vihaan syvästi ikuisesti.

• Anonyymi00084

olen rajannut elämäni ihmiset minimiin ja se ei ikinä muutu! vain he jotka rakastavat minua ja hyväksyvät minut virheineen päivineen kuuluvat elämääni! tänäpäivänä piiri on helkatin pieni!

• Anonyymi00085

Minä välitän vain omista lähisukulaisistani ja heidän elämästään ja hyvinvoinnistaan! Ei ole koskaan ollut mitään aikomustakaan ruveta auttamaan minulle tuntemattomia ihmisiä!

• Anonyymi00086

Kyllä minä pitkälti inhoan näitä vanhojen ukkojen tyrkyttäjiä. Minulla ei ole aikomustakaan suostua yhteen yli kymmenen vuotta iäkkäämmän kanssa, kun tässä kohtaa suurin osa yli viisi vuotta vanhemmistakin on vakavasti ukkoutuneita ja tylsäkkeitä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      98
      1663
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1093
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      434
      1064
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      169
      995
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      792
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      772
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      710
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe