Mitään en voi tehdä kun aina seuraa lamaannuttava päänsärky. Haluan syödä ja treenata, mutta ei kun aina seuraa julma päänsärky😣
Taas tämä kauhia päänsärky
31
279
Vastaukset
- Anonyymi00001
Verensokeri tasaiseksi, ei liikaa treniaä, lepoa ja nesteytys kuntoon.
- Anonyymi00002
Sairas eläkkeelle mars...
- Anonyymi00003
Päähieronta ja niska hieronta auttaa,
Jotkut parturit tekee päähieronnan halvalla. - Anonyymi00004
Onko niskan välilevyt kunnossa?
- Anonyymi00005
Eivät. Eikä niille voi mitään tehdä. Lääkäri ei tiedä minne lähetettä niin jätti tekemättä. Röngtenissä oikealla puolella nikamat pakkautuneet, vasemmalla auki.
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eivät. Eikä niille voi mitään tehdä. Lääkäri ei tiedä minne lähetettä niin jätti tekemättä. Röngtenissä oikealla puolella nikamat pakkautuneet, vasemmalla auki.
Onko sulla pää tai lonkka tai selkä vinossa tms jos nikamat jotenkin auki-kiinni. Itse en tiedä tuollaisesta mitään mutta ehdottaisin etsimään Kalevalainen jäsenkorjaaja henkilön joka osaa katsoa koko kehon tasapainon yms.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onko sulla pää tai lonkka tai selkä vinossa tms jos nikamat jotenkin auki-kiinni. Itse en tiedä tuollaisesta mitään mutta ehdottaisin etsimään Kalevalainen jäsenkorjaaja henkilön joka osaa katsoa koko kehon tasapainon yms.
Kyllä. Ristipurenta, josta epäilen kallon ja alaleuan olevan vinossa toisiinsa. Pää kellottaa oikealle, lievää skolioosia todettu ja lantio kiertynyt oikealle. Vasen ql venähtänyt, hermokipua reidessä ja alentunut tunto vasemmassa jalkaterässä.
Elämäni on surullista kun en voi paljoa tehdä. Kävely tuskallista ja kun yritän vahvistaa kehoa treenillä, niin julmettu päänsärky seuraa aina.
Kaikkea mahdollisuuksia hoitoon olisi, mutta yksityinen oikomishoito, magneettikuvat yms diagnosointi mahdotonta yleistuella. En voi työllistyäkään että saisin lainaa pankista, sairaslomalle en pääse kun eivät halua "nuorta miestä" sairaseläkkeelle. - Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kaularangan nikamia jäykistetään ja samalla tehdään tilaa hermoille.
Mulla on tehty kahdelle nikaman välille niin ja sain helpotusta säryille. - Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kaularangan nikamia jäykistetään ja samalla tehdään tilaa hermoille.
Mulla on tehty kahdelle nikaman välille niin ja sain helpotusta säryille.Kiitos. Tutkin eri vaihtoehtoja ja alan säästämään rahaa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä. Ristipurenta, josta epäilen kallon ja alaleuan olevan vinossa toisiinsa. Pää kellottaa oikealle, lievää skolioosia todettu ja lantio kiertynyt oikealle. Vasen ql venähtänyt, hermokipua reidessä ja alentunut tunto vasemmassa jalkaterässä.
Elämäni on surullista kun en voi paljoa tehdä. Kävely tuskallista ja kun yritän vahvistaa kehoa treenillä, niin julmettu päänsärky seuraa aina.
Kaikkea mahdollisuuksia hoitoon olisi, mutta yksityinen oikomishoito, magneettikuvat yms diagnosointi mahdotonta yleistuella. En voi työllistyäkään että saisin lainaa pankista, sairaslomalle en pääse kun eivät halua "nuorta miestä" sairaseläkkeelle.https://www.kalevalainenkorjaaja.fi/jasenkorjaus/
En tiedä onko tämä sinulle tuttua mutta skolioosikin mainitaan tuolla. Itse olen periaatteessa terve heheheh vaikka täällä palstalla välillä roikunkin, mutta aikeissa mennä joskus johonkin tuollaiseen. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
https://www.kalevalainenkorjaaja.fi/jasenkorjaus/
En tiedä onko tämä sinulle tuttua mutta skolioosikin mainitaan tuolla. Itse olen periaatteessa terve heheheh vaikka täällä palstalla välillä roikunkin, mutta aikeissa mennä joskus johonkin tuollaiseen.Monia vaivoja mainittu jota itselläni on. Tuosta voisi todellakin olla hyötyä, kiitos!
Täytyy kartoittaa onko omalla alueellani vastaavaa. - Anonyymi00026
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei helvetissä! Kalevalaiselta jäsenkorjaajalta ei vaadita lääketieteen opintoja. Hienoa, että perinnehoudot kulkee edelleen tietona, mutta kyllä täytyy tuntea hermosto, lihasten ja luuston yhteys. Siinä voi käydä hullusti, kun poppamies lähtee korjaamaan.
Kiropraktikolle tai naprapaatille! - Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei helvetissä! Kalevalaiselta jäsenkorjaajalta ei vaadita lääketieteen opintoja. Hienoa, että perinnehoudot kulkee edelleen tietona, mutta kyllä täytyy tuntea hermosto, lihasten ja luuston yhteys. Siinä voi käydä hullusti, kun poppamies lähtee korjaamaan.
Kiropraktikolle tai naprapaatille!Tässä tilanteessa toivon edes jotain apua jostain. Tietäisi edes mikä on syynä.
- Anonyymi00006
onko migreeni-oireita vai kaukana siitä?
- Anonyymi00008
Hortonin oireyhtymä muuten kuvaukseltaan nappiin, mutta pois sulkee kun ibuprofeeni helpottaa.
- Anonyymi00007
Onpa i.diootti lääkäri.
Käy magneettikuvissa, ei tarvii lähetettä. Sitten se ohjaa oikeeseen osoitteeseen.- Anonyymi00009
* siis päänkuvissa.
- Anonyymi00010
Ei ole varaa sellaisiin. Työttömänä työkyvyttömänä kaiken tämän p*skan takia. Lääkäri lupasi jatkoa mutta ei kohta kolmeen kuukauteen mitään. Pitää taas soitella ja kysyä mikä on homman nimi.
Siun soten julkinen, niin ihan v*tun pa*kaa kaikki.
- Anonyymi00014
Tarvitaan neurologi joka tutkii ja ohjaa magneettikuviin.
- Anonyymi00015
Sinne varmaan tarvii lähetteen? Pitää ruveta säästämään että vaikka yksityisen kautta jos pääsisin edes jonnekin.
- Anonyymi00019
Krapula oireita, olut ei sovi palautumis juomaksi.
- Anonyymi00020
En ole juonut sen jälkeen kun tappopäänsärky krapula tuli. Siis kuvaisin sitä sellaiseksi että jos olisi 9mm Buranaa niin ehkä ottaisin siinä olossa.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
En ole juonut sen jälkeen kun tappopäänsärky krapula tuli. Siis kuvaisin sitä sellaiseksi että jos olisi 9mm Buranaa niin ehkä ottaisin siinä olossa.
No tuo pitää kyllä kuvata ja nopeasti. Yritähän nyt saada sen tkn kautta lähetettä eteenpäin. Ilman lähetettäkin pääsee magneettikuvaan. On reilu parisataa.ja voi kai maksaa osissakin. Sitten jos jotain löytyy, niin potilasasiamehelle ilmoitusta ja iltalehteen haastattelu. On se v@ttu jos ei pääse tutkimuksiin, kun on oireita!
- Anonyymi00021
Narskutat nukkuessa hampaitasi ja yöksi purentakisko suuhun saat helpotusta.
- Anonyymi00023
Tuo on totta. Hammaslääkärikin suositteli apteekin 10e kiskoja. Käytin niitä yksi kesä ahkerasti ja aamulla aina vasen leukanivel lähti seikkailemaan. Lonksu siis sijoiltaan ja takaisin aina kun aukaisin suuta. Silloin lopetin käytön kun koin se epämiellyttävänä. Toki sain kuulla että purentakiskosta on apua vain jos sitä käyttää säännöllisesti vähintään sen 6kk.
Otan taas käyttöön ja seuraan tilannetta. Kiitos!
- Anonyymi00022
Ravinto kuntoon, voi auttaa. Kokeile jättää vilja pois.
- Anonyymi00025
Syön aika vähän viljaa, eniten kala ja liha ruokaa. Päänsärky on aina kovinta jos olen syönyt mitä tahansa ruokaa paljon ja usean kerran päivässä, niin ehkä voi olla myös purentalihaksissa vika. Silloin kun syön paljon niin tosin treenaankin kun energiaa on, mutta molemmat aina kostautuu mainitsemallani päänsäryllä.
- Anonyymi00027
Ai viljan poisjättäminen auttaa skolioosiin. 🤣🤣🤣
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Syön aika vähän viljaa, eniten kala ja liha ruokaa. Päänsärky on aina kovinta jos olen syönyt mitä tahansa ruokaa paljon ja usean kerran päivässä, niin ehkä voi olla myös purentalihaksissa vika. Silloin kun syön paljon niin tosin treenaankin kun energiaa on, mutta molemmat aina kostautuu mainitsemallani päänsäryllä.
Harmi juttu. Oletko kokeillut meditaatiota, mielen rauhoittamista ja venyttelyä? Auttaako päänsärkyyn kylmähoito?
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Harmi juttu. Oletko kokeillut meditaatiota, mielen rauhoittamista ja venyttelyä? Auttaako päänsärkyyn kylmähoito?
En ole kohtauksen aikana kyennyt kunnolla edes ajattelemaan. Nappaan aina vaan 600mg Buranan ja kärvistelen että menee ohi. Sen verran lamauttava vaiva tuo särky.
- Anonyymi00031
minua ei edes kiinnosta enää on kaikenlaisia kipuja kuolen varmuudella nuorena. isoimpana kipuna on nivelkivut tällä hetkellä. toisekseen selkä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843272
- 761304
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1821279Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401040Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103971Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310942- 95857
- 43849
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78835Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124825