😘😘
Hyvää päivää ujolle miehelle!
33
528
Vastaukset
- Anonyymi00001
Thö Ujomies
- Anonyymi00013
Ujo tai sit vain ei usko omiin mahdollisuuksiinsa ja tyytyy siksi vain olemaan itsensä kanssa. Onneksi pärjään yksikseenkin. Joten ei se ole ongelma.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ujo tai sit vain ei usko omiin mahdollisuuksiinsa ja tyytyy siksi vain olemaan itsensä kanssa. Onneksi pärjään yksikseenkin. Joten ei se ole ongelma.
Vihreää valoa pitäisi vain saada.
- Anonyymi00027
Anonyymi00015 kirjoitti:
Vihreää valoa pitäisi vain saada.
Mä vielä virheet valot näytän. Täräytän lyhdyllå päähän, kun ei mene perille vaikka mitä on tehnyt.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mä vielä virheet valot näytän. Täräytän lyhdyllå päähän, kun ei mene perille vaikka mitä on tehnyt.
Vihreet siis..
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Toivottavasti on edes vihreä lyhty? Todennäköisesti kuitenkin punainen, jos olet sillä valmis toista lyömään päähän? Taidan kulkea jatkossa pyöräilykypärä päässä, jos on vähänkin riskiä saada lyhdystä? En halua syyttä päänsärkyä.
- Anonyymi00033
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ennen kun tulee lyhdystä, niin voitko antaa esimerkin mitä olet tehnyt?
- Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
Toivottavasti on edes vihreä lyhty? Todennäköisesti kuitenkin punainen, jos olet sillä valmis toista lyömään päähän? Taidan kulkea jatkossa pyöräilykypärä päässä, jos on vähänkin riskiä saada lyhdystä? En halua syyttä päänsärkyä.
Oot tylsä.
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Oot tylsä.
Joo mä oon tällainen ikävä ihminen? Anteeksi.
- Anonyymi00037
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ennen kun tulee lyhdystä, niin voitko antaa esimerkin mitä olet tehnyt?
Kaikenmoista. Miehet on oikeasti aika uunoja sen suhteen, että milloin nainen on kiinnostunut.
Sitten taas toisaalta, luulevat ystävällisyyttä kiinnostuksesi.
Joka tapauksessa, et ole hän, koska hän kyllä nykyään on jotenkin havahtunut, että kiinnosti.
- Anonyymi00002
UjoP...
- Anonyymi00023
Ujo piimä vai miksi isolla tuo loppuosa?
- Anonyymi00003
noniin kiitos nainen ujo taidat olla sinäkin?
😍😁😉 - Anonyymi00004
Älä lirkuttele mun miehelle.
- Anonyymi00006
Aurinkoista päivää ihanalle naiselle. Ujolta mieheltä. 😘
- Anonyymi00008
Kvaak kvaak
- Anonyymi00007
Kiitos. Hyvää päivää myös sinulle.
- Anonyymi00009
Sen verran ujo, etten ole suoraan kololle tulossa. En ole siinä jonossa. Hampuusit ja ukkomiehet hoitaa sua.
- Anonyymi00016
Ehdottomasti uskot tuohon, jos se tuo onnen. Vai tuoko? Niinpä.
- Anonyymi00010
Luin, ujolle piimälle. No voinhan sillekin maistua.
- Anonyymi00011
Itse olen niin ujo, että ei mikään ole koskaan minulle. Ujo saa olla, mutta ei liiqn ujo.
- Anonyymi00012
Ujolle pikku murulle hyvää iltaa!😘
M->N - Anonyymi00014
Hyvää päivää ainakin yhdeltä ujolta mieheltä.
- Anonyymi00017
hahahahah vttu teitä vammasia
- Anonyymi00018
Rakkaus tekee rohkeastakin miehestä ujon. m>n
- Anonyymi00022
Joko kävitte panemassa.
- Anonyymi00024
Käydään ensin saunassa.
- Anonyymi00030
Anonyymi00024 kirjoitti:
Käydään ensin saunassa.
Niin muutd käydään, mutta paikka täytyy valita tarkkaaaan..
- Anonyymi00038
Anonyymi00024 kirjoitti:
Käydään ensin saunassa.
Ootteks siellä mökillä n*imassa🙄
- Anonyymi00026
Eihän ujo mies vastaa päivällä. Hän on piilossa!
- Anonyymi00029
Niinpä, ei kaikki haluu tehdä ittestään numeroo.
- Anonyymi00032
Onko ujo piimä?
- Anonyymi00035
Hyvää yötä rakas.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332114Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.481732Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121536Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041266Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041044Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76998Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,35886- 59885
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52799Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101763