En löydä keinoa suuntasi. Ilman kohtaamista en usko että meillä on mitään mahdollisuuksia. En tiedä miksi Jumala johdatti minua kohti sinua, mutta kaikki selviää varmaan aikanaan.
Olet kyllä niin upea nainen että tuskin yksin olet jäänyt. Siksi toivonkin että sulla on joku jota rakastaa ja et ole jäänyt yksin. Luotan että Jumala pitää sinusta huolta ja rinnallasi on hyvä mies, joka tukee ja rakastaa sinua.
Minä jatkan elämääni täällä missä olen nyt. Koitan katsella ympärilleni ja löytää rauhan itsestäni.
Kaikkea hyvää ja Jumalan rakkautta sinulle. Kiitos että sain ihastua sinuun. 🤍
En näe mahdollisuutta Julia
Anonyymi-ap
9
192
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei johdata mitään sunkaltaista sekopäistä miestä kellekkään.
- Anonyymi00003UUSI
En minäkään usko niin. Jumala johdattaa naisen luokseni, kuten kirjoitettu on.
"Hän teki kylkiluusta naisen ja toi hänet miehen eteen."
Kiitos Jumalalle🤍🙏
- Anonyymi00002UUSI
Julia... niin varmaan 😆😅
- Anonyymi00004UUSI
Jumalan käsissä kaikki. 🤍
- Anonyymi00005UUSI
Ethän sä edes usko jumalaan!
- Anonyymi00007UUSI
Et tunne minua sitten. Ikinä ole edes nähnyt minua.
- Anonyymi00009UUSI
Ei se nainen voi olla sinkku. En vaan tahdo uskoa sitä. Helpottaa kyllä itseäni todeta tämä.
- Anonyymi00010UUSI
Jos ei tiedä tuon paremmin niin tosiaan kannattaa ihastua ihmisiin joihin voi tutustua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663323Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241499- 821359
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.62809Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51656