olen jo pitkään halunnut kokeilla ganjaa. kokeilisinkin, jos saisin sitä jostain. tiedän että netistä saa tilattua, mutten aio ottaa sitä riskiä
Kysymys
21
688
Vastaukset
- että
mistä sitä saan?
- ilmoitus tänne
Laitat tähän ryhmään rehellisen "ostan kannabista" ilmoituksen jossa on sun yhteystiedot osoitteella ja puhelin-numerolla niin eiköhän ala flaksi käymään. Näinhän täällä on ollut tapana menetellä.
- Anonyymi
ilmoitus tänne kirjoitti:
Laitat tähän ryhmään rehellisen "ostan kannabista" ilmoituksen jossa on sun yhteystiedot osoitteella ja puhelin-numerolla niin eiköhän ala flaksi käymään. Näinhän täällä on ollut tapana menetellä.
Ostan kannabista 20€ korp Jani. Puhelin numero 0414850427 oulusta
- Anonyymi
Kyllä sopiii mukamas nnnumukavannnumukava
Nnumu mu mukava Jani - Anonyymi
Mistä voin ostaa kannabista
- Anonyymi
Jani ostaisin kannabista 0414850427 oulu
- ananas
Valmista poltettavaa tavaraa ei mikään pulju Suomeen lähetä. Vaikka jokin lähettäisikin, tullista ei varmaan tule läpi.
Kokeile kysellä ihmisiltä.- jsaö
"Kokeile kysellä ihmisiltä."
sitä parhaillaan teenkin. missä ganjakauppiaita yleensä näkee/mistä heidät tunnistaa? - asdasd
jsaö kirjoitti:
"Kokeile kysellä ihmisiltä."
sitä parhaillaan teenkin. missä ganjakauppiaita yleensä näkee/mistä heidät tunnistaa?kai niitä jossain kujilla näkee. Tunnistaa rastahiuksista ja hippivaatteista,
Kannattaa kysyä myös numerosta:
(09) 189 5189 - ananas
asdasd kirjoitti:
kai niitä jossain kujilla näkee. Tunnistaa rastahiuksista ja hippivaatteista,
Kannattaa kysyä myös numerosta:
(09) 189 5189Todella moni pössyttelijä hurahtaa muutenkin rastakulttuuriin. Sitten liikutaan dreadlockit päässä puna-vihreä-keltaisissa asusteissa. Eipä ole poliisilla vaikea homma tunnistaa hampuuseja.
- Anonyymi
Myytkkö 20€
- Anonyymi
Ostaisin 20 kannabista Jani
- HÖRHÖR
keuhkosyövällä.
Siihen saa loppuvaiheessa morfiinia vapaasti.
Voehan Taevas.
Oon kokeillu. Tosin ilman syöpää.
Taivaallinen olo. Ja reflat vain kun lopettaa: siis ei kannata lopettaa.
sano- jsaö
numero on (09) 189 5189 ?
- Anonyymi
Ei kannatta lopettaa olen ehdottomasti sitä mieltä
- Anonyymi
Haluasin ostaa kannabista 20€ oulusta
- Anonyymi
Jani on minun nimi. Tulisin johonkin Ruskon sittarin lähelle ostaisin 20€
- Anonyymi
,0414850427 Jani voin tulla kaupungille. Ostaisin 20€
- Anonyymi
Haluan
- Anonyymi
Mistä sais ostaa kannabista
- Anonyymi
Saiko joku ostettua kannabista tämän ketjun avulla? Haluaisin ostaa nimittäin kannabista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056