Xxxx (n) ja xxxx (m)
Nimissä yksi sama kirjain.
Mennäänkö kohti vai otetaanko etäisyyttä?
38
407
Vastaukset
- Anonyymi00001
meil z vaa jote ei täsmää sun leikkis
- Anonyymi00002
Kohti tuntematonta
- Anonyymi00003
Varmaan ohi. Jos miehellä on neljä kirjainta, pitäis olla kuusi. Naisella on neljä. Vastaan silti, että mennään kohti, vaikka ei mua koskisikaan. Nyt en enää rupee perääntymään. Toivottavasti et säkään.
- Anonyymi00004
Vain, jos annat SITÄ heti ja sitten vasta tutustutaan.
- Anonyymi00005
Pelleileekö joku vai ootko oikeesti tuollainen? Jos oot ja haluat, niin SEKIN kyllä onnistuu. Ja nyt meni sitten maine lopullisesti. Ja olikohan tuo ylläoleva viesti mulle. Huokaus taas.
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pelleileekö joku vai ootko oikeesti tuollainen? Jos oot ja haluat, niin SEKIN kyllä onnistuu. Ja nyt meni sitten maine lopullisesti. Ja olikohan tuo ylläoleva viesti mulle. Huokaus taas.
Oli sinulle! Sen jälkeen tiedämme sovimmeko yhteen vai ei.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oli sinulle! Sen jälkeen tiedämme sovimmeko yhteen vai ei.
Todellakin! Sen tiedämme sitten :)
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Todellakin! Sen tiedämme sitten :)
Siten alkaa rauhallinen tutustuminen!
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Siten alkaa rauhallinen tutustuminen!
Kuulostaa ihanalta 🤩
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kuulostaa ihanalta 🤩
Joo.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Joo.
Aina "paha" merkki, kun vastataan yksisanaisesti 😂 toki mitä tuossa nyt olisi osannut sanoakaan 😂😂
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Aina "paha" merkki, kun vastataan yksisanaisesti 😂 toki mitä tuossa nyt olisi osannut sanoakaan 😂😂
Ei oo
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei oo
Toisaalta joo, ei ookkaan ;)
- Anonyymi00006
Kohti ääretöntä ja sen yli! 🤩
- Anonyymi00007
Aika monta nimivaihtoehtoa, joissa yksi kirjain mätsää. Mutta tietenkin: kohti!
- Anonyymi00008
Onko se kirjain i?
- Anonyymi00022
On i
- Anonyymi00032
Anonyymi00022 kirjoitti:
On i
Haluan ekaksi SITÄ ja sitten rauhallisesti edetään. Haluan tietää sovimmeko yhteen myös SITEN!
- Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
Haluan ekaksi SITÄ ja sitten rauhallisesti edetään. Haluan tietää sovimmeko yhteen myös SITEN!
Mä en tee SITÄ ennen kuin tiedän, onko ihmisessä SITÄ muutenkin. Intohimoon eivät pelkät sukuelimet riitä.
- Anonyymi00009
Onko miehen nimessä pieni alkukirjain? Aika erikoista.
- Anonyymi00013
Totta, x:llä kirjoittaminen ei ole mun juttu. Olisi helpompi laittaa nimet. Molemmissa siis isot alkukirjaimet🤍
- Anonyymi00011
Kuulostat hieman välinpitämättömältä, mutta vastaan, että hänen kanssaan kohti. Oli helppo kysymys. ❤️
Toki näyttää siltä, että hän valitsi jo toisen vaihtoehdon.
xxxx(m)- Anonyymi00033
Sitä on liikkeellä 👊
- Anonyymi00012
Enpä osaisi enää sanoa tuohon mitään sillä minä olen aina ollut se joka tulee kohti..
Jossain välissä sekin alkaa turhauttaa kun ei kummoisempaa vastakaikua saa ja alkaa jo lähestyä sitä pistettä ettei ole todellakaan varma miksi kannattaisi enää edes yrittää. (Siitäkin syystä pysynyt viime aikoina poissa näköetäisyydeltä.)
Joten eiköhän se kohti tuleminen ole nyt vuorostaan sillä vastapuolella....
- 1 sama kummallakin - - Anonyymi00015
Aaa…kohti.
- Anonyymi00020
Kyllä Rakas…
- Anonyymi00031
Perun tämän vastauksen, enkä haluakkaan tykätä ”Kyllä Rakas” -kommentista.
- Anonyymi00037
Anonyymi00031 kirjoitti:
Perun tämän vastauksen, enkä haluakkaan tykätä ”Kyllä Rakas” -kommentista.
Aha. Mikäs sen nyt aiheutti?
- Anonyymi00016
Yksi sama kirjain molempien nimessä on todella heikko tunniste.
- Anonyymi00017
No jättäähäntuo poissuurimman osan
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
No jättäähäntuo poissuurimman osan
Keksin aika monta versiota omasta nimestäni ja toisen sukupuolen nimistä tuohon aloitukseen sopivaksi.
- Anonyymi00035
tuo kirjainjuttu pätee, mutta Hän naisen nimessä on 5 kirjainta...🙃
- Anonyymi00018
a aaurinko paistaa kevät parhaimmillaan,☀️
- Anonyymi00028
Monesko kirjain?
- Anonyymi00038
Viimeinen tietenkin… 🥰 -sivusta
- Anonyymi00029
Pistä ensin aakkoset järjestykseen xxxx ja xxxx
- Anonyymi00030
Aloittaja on nainen?
- Anonyymi00034
Kyllä, tuo yksi "hanakka" taitaa olla mies. Täytyy sulatella, jos toinen haluu eka SITÄ ennen kuin on edes muutamaa sanaa vaihdettu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332114Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.481732Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121536Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041266Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041044Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76998Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,35886- 59885
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52799Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101763