Mielettömiä summia artisteille!

Anonyymi-ap

44

458

Vastaukset 44

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei se per nenä niin kauheasti ole koko bändin jäsenille
      eikä keikkoja ole joka päivä.
      Roudareille pitää myös maksaa ja matkat kamoineen maksavat
      Verojakin moni sentään maksaa.
      Suositut artistit ovat kai hintansa väärttejä.

• Anonyymi00002

Artisteilla on enemmän kuluja kuin tiedämmekään.

• Anonyymi00003

Festareitten ja konserttien järjestäjät ovat bisnesmiehiä tai -naisia,
      ei palkkiot meidän rahoista mene, ellemme osta lippuja ja mene kuuntelemaan.

• Anonyymi00004

Katin kontit!

Miksi PUOLUSTELETTE sikamaisia ko. artistien palkkoja?

Miettikää omia liksojanne, kun teitte oikeaa työtä!

• Anonyymi00005

Katosi artistin nimi. Läpimurtobiisi oli "Olisitpa sylissäni". Hänellä on miljoonabisnes sammutus- ja turvalaitealalla. Muistaakseni myös viinibaari.
      Arttu Wiskarilla oma levy-yhtiö, miljonääri. Ravintola taisi mennä konkkaan.

Monet artistit tahkoavat lipputuloilla, kun lähtevät tauolle. Areenakeikat ennen taukoa.

Ehkä niistä tuloista isot verovarat saadaan valtion kassaan.

• Anonyymi00006

Ei sinun ole pakko mennä keikoille tai festareille...

• Anonyymi00007

Kun Lampeniusta huijattiin ulkomaille hän oli Sarasvuon haastateltavana

L sanoi ohessa että minulle on kerrottu että
      voin päästä
      Kennedyjen juhliin soittamaan

Otin voin päästä
      ja katsoin S naamaa tällaisen ufolauseen jälkeen

Ihan toivon että L rukka saisi nyt jotain taskurahaa elämäänsä. En ole kuullut hänen euroviisuaan

• Anonyymi00008

Käärijällä oli konsertti viikonloppuna.
        Noin kolmekymmentä esiintyjää mukana.
        Ei siitä paljon jää käteen Käärijälle.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Käärijä työllistää aika monta ihmistä.
        Kiitos vaan jaikille, jotka auttavat ostamalla lippuja.
        En ole kade käärijälle enkä muillekkaan työllistäjille.
        Aina mä ihmettelen (suomalaista) fanikulttuuria. Oli miten olematon julkkis tahansa, niin joku taho sitä pitää nosteessa.
        Somevaikuttajat ovat niin valtava joukko, että mä olen vaikuttunut heistä vaikka en tunnistakkaan.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Käärijä työllistää aika monta ihmistä.
        Kiitos vaan jaikille, jotka auttavat ostamalla lippuja.
        En ole kade käärijälle enkä muillekkaan työllistäjille.
        Aina mä ihmettelen (suomalaista) fanikulttuuria. Oli miten olematon julkkis tahansa, niin joku taho sitä pitää nosteessa.
        Somevaikuttajat ovat niin valtava joukko, että mä olen vaikuttunut heistä vaikka en tunnistakkaan.

Kuka viitsii kuunnella saati katsella jotain Käärijää vapaaehtoisesti? Saati maksaa?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tartteeko tosiaan kolmekymmentä esiintyjää jonkun biisin apujoukkoon?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kuka viitsii kuunnella saati katsella jotain Käärijää vapaaehtoisesti? Saati maksaa?

Aika moni ulkomaita myöten tulevat katsomaan käärijää.
        Ihan heittämällä en pysty sanomaan yhtään artistia kenen keikalle lähtisin ja lipun ostaisin.

• Anonyymi00009

Kaveri soittaa bändissä, jossa on toistakymmentä henkilöä+roudarit ym. Jos kaikki keikat ovat loppuunmyytyjä, niin hinta on kohdallaan.

• Anonyymi00041

Samantekevää aika monelle juhlimaan menneelle kuka on lavalla.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Samantekevää aika monelle juhlimaan menneelle kuka on lavalla.

Liput joutuu ostamaan hyvissä ajoin, jos meinaa saada. Ei ajaudu paikalle sattumalta.

• Anonyymi00014

Heh.

Kateushan se suomen pystyssä pitää. Mutta tottapuhuen, mitens ite hinnoittelis oman keikkasi? Siis saisit jonkin areenan myytyä täyteen, maksaisit muutamien ihmisten palkat, verot, vuokrat tekniikasta, jne

Veikkaan, sun keikkas tois reilusti persenettoa. Laulamistakin sanotaan työksi. Duunari kyllä palkkansa ansaitsee.

=DW=

• Anonyymi00015

Tuli Maikkarilla pätkä haastatteluja eilisen Käärijän keikan faneilta. Yllätyin, että seniori-ikäinen norjalainen mies on käynyt keikoilla ympäri maailmaa, 11 (?) kertaa jo. Ikäjakauma näytti olevan aika laaja. Alakouluikäisestä eläkeläiseen.
      Käärijä on haastateltavien mukaan oma, erikoinen itsensä, helposti lähestyttävä, energinen jne. Moni mainitsi myös nuo muut artistit jotka esiintyvät. Ymmärsinköhän oikein ettei etukäteen tiedetä esiintyjiä.
      Kova kunto täytyy käärijällä olla, esiintyminen varsin vauhdikasta.
      Nostan hattua hänelle vaikka en fani olekaan, olen pahvi.

• Anonyymi00016

Omasta "perheestä" kulkee muutama Käärijän keikoilla pitkin Suomea ja on kuulemma ihan fiksu sälli. Ei ne kulkisi, jos olisi ikäviä reissuja.

• Anonyymi00017

Sanna Marinin hallitus tuki näitä ökymiljonäärejä korona-aikana kun heidän tulonsa hiukan laskivat.

• Anonyymi00018

Käärijän lämppärinä toimi slovanialainen Jokers. Iki-Ihana Bojan lauloi artistina.
        Bojan se vain komenee ja laulu soi kauniisti.
        No olihan siellä myös valoittava Baby Lasagna, Tommy Cash, Trafik- biisin Käärijän kanssa esittänyt, nimi unohtui, Erika ym.
        Vauhtia riitti koko illaksi.
        Hieno kattaus

• Anonyymi00040
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Käärijän lämppärinä toimi slovanialainen Jokers. Iki-Ihana Bojan lauloi artistina.
        Bojan se vain komenee ja laulu soi kauniisti.
        No olihan siellä myös valoittava Baby Lasagna, Tommy Cash, Trafik- biisin Käärijän kanssa esittänyt, nimi unohtui, Erika ym.
        Vauhtia riitti koko illaksi.
        Hieno kattaus

Kaikki aivan ufoja, koskaan kuullu.

• Anonyymi00019

K V G : " Kannattavuuslaskelma on talouslaskelma, joka kertoo, kuinka paljon yrityksen tai projektin tulee tuottaa myyntiä, jotta toiminta kattaa kaikki kulut ja tekee halutun voiton. Se toimii työkaluna, jolla varmistetaan liiketoiminnan kannattavuus ja hinnoittelun riittävyys. "

• Anonyymi00020

Vanha viidakon sanonta; artisti maksaa!

• Anonyymi00021

Sellainenkin on kuin "soitajalle soppaa". En tiedä, tarkoittaako se keittoa vai jotain muuta.

• Anonyymi00022

Tuo artistien tienaaminen aina vähän riippuu...Otetaanpa esimerkiksi vaikkapa amerikkalainen Taylor Swift. Hänellä on instagramissa 273 miljoonaa seuraajaa, joista hän pitää hyvää huolta. Hän saa metalta tuloja erilaisista mainoksista joita on sivuillaan. Tulot riippuvat seuraajien määrästä. 273 miljoonaa.
      Laulaja Adelen konserttiin maksoivat liput nelinumeroisen summan, kertoivat.

• Anonyymi00023

Suomalaiset alan huiput ovat miljonäärejä, kun samantasoiset "maailmantähdet" ovat miljardöörejä.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Suomalaiset alan huiput ovat miljonäärejä, kun samantasoiset "maailmantähdet" ovat miljardöörejä.

Kuka suomalainen artisti on miljonääri?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Kaija koo

Ja vaikkapa sami haaber. Mutta isoihin liksoihin suomalaiset musantekijät harvoin pääsee.

Tää kielialue on niin hiton pieni., ei täällä ole maksavia asiakkaita. Monet musahemmot tienaanparemmin sijoituksillasn, kuinnesiintymisellä, tai yleensäkään musan tekemisellä.

Surullisempi tapauksia on iskelmätähdet, joku kutri heluna joilannut ikänsä puhelinlankojen laulamisesta ja teostokorvaukset menneet johonkin italiaan.,

Nykyaikaäan monet osaa kuitenkin pyörottää pisnestä, on osakeyhtiöt ja kirjanpitokin. kunnossa. Ettei käynkuin irvinille ryysyrannan kans.

Kyllä musan tekemist työksikin.sanotaan, ja kylläll.työlisellekin pittäis pälkka maksaa.

=DW=

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Kaija koo

Ja vaikkapa sami haaber. Mutta isoihin liksoihin suomalaiset musantekijät harvoin pääsee.

Tää kielialue on niin hiton pieni., ei täällä ole maksavia asiakkaita. Monet musahemmot tienaanparemmin sijoituksillasn, kuinnesiintymisellä, tai yleensäkään musan tekemisellä.

Surullisempi tapauksia on iskelmätähdet, joku kutri heluna joilannut ikänsä puhelinlankojen laulamisesta ja teostokorvaukset menneet johonkin italiaan.,

Nykyaikaäan monet osaa kuitenkin pyörottää pisnestä, on osakeyhtiöt ja kirjanpitokin. kunnossa. Ettei käynkuin irvinille ryysyrannan kans.

Kyllä musan tekemist työksikin.sanotaan, ja kylläll.työlisellekin pittäis pälkka maksaa.

=DW=

Kaija Koo? Millä tehnyt miljoonansa, säveltääkö itse, ostaako ihmiset niin paljon?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kaija Koo? Millä tehnyt miljoonansa, säveltääkö itse, ostaako ihmiset niin paljon?

Keikkaa pukkaa.

Mimmi vääntänyt ikänsä keikkaa. Itehän se ei piisejään tee, mutta levyt myös myyneet ja radiosoittoa paljon.

Meinaan sitä, ikänsä kun painaa duunia, siitä voi jäädä hilloakin. Net nämät pitkän linjan kehäketut suomessa ei varsinaisesti ole rikkaita, mutta kyllä ne kuitenkin ovat saaneet kohtuullisen elannon töistään.

Mun käsittääkseni kaijallakin firmat jne asianmukaisesti kunnossa.Ei monella taida enää olla, kuin irvinillä, että keikkamaksut muovikassiin kotiin lähtiissään.

Mutta juu, suomi pieni markkina-alue, ei täällä oikein rikastu. Kv kuvioissa se raha liikkuu. Suomesta aika vähän kv-tähtiä. Taitaa enimmäkseen olla hevopändit, jotka myy levyjä ja tekee isoja kiertueita ympäriinsä. Ja tietenkin klasaripuolella, suomesta paljon esim. kapellimestareita maailmalla.

Joop, kyllä taiteilija kuitenkin voi elantonsa tienata täälläkin. Kunhan painaa duunia, ei sekoile kirjanpitonsa kanssa ja maksa kestää.

=DW=

• Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

No vaikkapa Diandra Flores.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Biisit on tehnyt kaiketi hänen aviomiehensä, nyt jo eronnut, mutta yhteistyö ilmeisesti jatkuu näissä merkeissä

• Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Keikkaa pukkaa.

Mimmi vääntänyt ikänsä keikkaa. Itehän se ei piisejään tee, mutta levyt myös myyneet ja radiosoittoa paljon.

Meinaan sitä, ikänsä kun painaa duunia, siitä voi jäädä hilloakin. Net nämät pitkän linjan kehäketut suomessa ei varsinaisesti ole rikkaita, mutta kyllä ne kuitenkin ovat saaneet kohtuullisen elannon töistään.

Mun käsittääkseni kaijallakin firmat jne asianmukaisesti kunnossa.Ei monella taida enää olla, kuin irvinillä, että keikkamaksut muovikassiin kotiin lähtiissään.

Mutta juu, suomi pieni markkina-alue, ei täällä oikein rikastu. Kv kuvioissa se raha liikkuu. Suomesta aika vähän kv-tähtiä. Taitaa enimmäkseen olla hevopändit, jotka myy levyjä ja tekee isoja kiertueita ympäriinsä. Ja tietenkin klasaripuolella, suomesta paljon esim. kapellimestareita maailmalla.

Joop, kyllä taiteilija kuitenkin voi elantonsa tienata täälläkin. Kunhan painaa duunia, ei sekoile kirjanpitonsa kanssa ja maksa kestää.

=DW=

Matti Esko kertoi, että Rekkamies maksoi hänen huvilansa.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Veti stadionin täyteen.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Veti stadionin täyteen.

Kuten myös PMMP

• Anonyymi00034
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Keikkaa pukkaa.

=DW=

Keikkailemalla miljonääriksi? Kuulostaa epäuskottavalta.

• Anonyymi00030

Ne ovat miljonäärejä, jotka ovat hoitaneet ne asiat kunnolla, eivät fuskaa verottajan kanssa. Yksi hyvä esimerkki on esimerkiksi Danny, joka kertoi asiasta. Hänen silloinen vaimonsa Seppälä piti tiukkaa kirjanpitoa.

• Anonyymi00035

Oli sekin hieman outoa, eli kulissiavioliitossa niin kauan.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Oli sekin hieman outoa, eli kulissiavioliitossa niin kauan.

"Outoa" tai ei, niin ei kuulu sinulle(kaan) puolen palaneen puusentin vertaa.

• Anonyymi00036

Eppunormaalitkin näyttävät jp vanhoilta ukoilta. Niin se aika kuluu...

Oma kuvani peilissä järkyttää kohtalaisesti. Se on joku esiäiti sukutaulusta.

• Anonyymi00037

Jenni Vartiainen, en tiedä onko artistina hankkinut miljoonansa vai sijoittamalla.
      Otsikon näin joku aika sitten, mutta en mä jaksanut kiinnostuu sen enempää.
      Otsikoita tulee ja otsikoita menee.
      Lööpit, iltapäivälehtien ja itse lehdetkin katosivat kauppojen kassojen edestä.
      Ärrällä vissiin niitä vielä myydään.

• Anonyymi00039

Ei mun rahoja ainakaan mene.

• Anonyymi00042

Elvis veti aikoinaan isoja palkkoja, myös Virran Ola kuittaili paksun tilipussin , ajeli upealla dollarihymyllä keikkapaikoille.
      Virta oli kyllä perso viinalle, joka on ollut monien laulajien kompastuskivi jopa naiset katsoneet liian syvälle pulloon.
      Laila raukka oli upea laulaja, mutta niin perso viinalle siis Kinnunen.

• Anonyymi00043

Laila ja Ola hyviä laulajia, Laila osasi kieliäkin monia, ruotsia, italiaa, venäjää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1702
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      903
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      97
      666
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      644
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      618
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      16
      522
    Aihe