KÖPI TÄSSÄ. MIELENRAUHAA. KÖPILLÄ ON MUIKEA OLO KUN LAITOIN TÄNÄÄN TOYOTAN TILAUKSEEN. OLO SUORASTAAN LEVOLLINEN. KÖPI
Onko Teillä Dacistit muikea olo?
12
320
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihan oikeasti, saatko tuosta hölmöilystäsi nautintoa?
- Anonyymi00002
SAAN TOYOTAN TILAAMISESTA VOIMAKASTA SEKSUAALISTA NAUTINTOA. KÖPI
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
SAAN TOYOTAN TILAAMISESTA VOIMAKASTA SEKSUAALISTA NAUTINTOA. KÖPI
Jos Köpi saat siitä seksuaalista nautintoa niin tuota vois sanoa Bi seksihalujen uudesta versiosta. mistä tiedät sen auton tilatessa onko se naaras vai uros ?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jos Köpi saat siitä seksuaalista nautintoa niin tuota vois sanoa Bi seksihalujen uudesta versiosta. mistä tiedät sen auton tilatessa onko se naaras vai uros ?
KÖPI TÄSSÄ. JOKU NEROPATTI TEKEYTYI NIMIMERKKINI TAAKSE JA LAITTOI MIELESTÄÄN FIKSUN OLOISEN POSTAUKSEN. KÖPI
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
KÖPI TÄSSÄ. JOKU NEROPATTI TEKEYTYI NIMIMERKKINI TAAKSE JA LAITTOI MIELESTÄÄN FIKSUN OLOISEN POSTAUKSEN. KÖPI
MIKÄ LIE PÄLLI ESITTÄÄ MINUA TÄSSÄ EDELTÄVÄSSÄ KOMMENTISSA... MINÄ OSTAN TOJOJA NIMENOMAAN KOSKA SAAN SIITÄ ÄÄRIMMÄISTÄ NAUTINTOA. KOTTERON SUKUPUOLELLA EI OLE VÄLIÄ, OLENHAN UMPIHOMO MUTTA NAISETKIN MENEE! KÖPI
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
MIKÄ LIE PÄLLI ESITTÄÄ MINUA TÄSSÄ EDELTÄVÄSSÄ KOMMENTISSA... MINÄ OSTAN TOJOJA NIMENOMAAN KOSKA SAAN SIITÄ ÄÄRIMMÄISTÄ NAUTINTOA. KOTTERON SUKUPUOLELLA EI OLE VÄLIÄ, OLENHAN UMPIHOMO MUTTA NAISETKIN MENEE! KÖPI
Kyllä köpi tietää. Naisen jälkeen haisee kalalta ja en tykkää kalasta.
- Anonyymi00003
KÖPI TÄSSÄ. KUN MIELI ON MUIKEA JA LEVOLLINEN SEKÄ TAKATUKASSA GEELIÄ, NIIN ON HELPPO HYMYILLÄ JA LAITTAA TOYOTA TILAUKSEEN. KÖPI
- Anonyymi00004
KÖPI TÄSSÄ. OLEN TARKKA TAKATUKASTANI JA AUTOSTA JOLLA AJAN. SE VIESTITTÄÄ ETTÄ OLEN JÄRKEVÄ IHMINEN. SIKSI TOYOTA. KÖPI
- Anonyymi00009
- Anonyymi00010
KÖPI TÄSSÄ. JA NIINHÄN SIINÄ KÄVI ETTÄ TOYOTA MENI TILAUKSEEN. KÖPI
- Anonyymi00011
KÖPI TÄSSÄ. TULI MUIKEA OLO KUN LAITTOI TOYOTAN TILAUKSEEN. SALUDOT TULI JUOTUA JA NISUT SYÖTYÄ. KÖPI
- Anonyymi00012
KÖPI TÄSSÄ. IHAN SUPER MUIKEA OLO ON KÖPILLÄ. EILEN MENI NÄÄS TOYOTA TILAUKSEEN. MENI MENI, IHAN TOTTA. KÖPI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581101Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11820Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83573Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36504Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36476