Karhulan kuppilat

Anonyymi-ap

Mitä mieltä ootte onko asiallista kuvata baarissa juopuneita asiakkaita ja jakaa videot facebookissa? Baarin henkilökunta kuvaa asiakkaita ja julkaisee videot. Tämä eräässä karhulan baarissa. On asiakkaita jotka kännissä hölmöilevät ovat jopa salaa liikenteessä ja sitten päätyvät facebookiin.

14

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä pitäisi kysyä kuvattavalta lupa. Muuten on rikoslaissa mainittu salakatselu
      eli "kuka optisella välineellä tai muutoin luvatta ........

• Anonyymi00002

Omistaja Lehtiselle viestiä että laittaa henkilökunnan koppelot kuriin. Yhtä hyvin voisi alkaa kuvaamaan miten tarjoilijat on usein kovemmassa kännissä kuin asiakkaat. Vakuuttavaa toimintaa, ei voi muuta sanoa. Jos tilaa jotain muuta juotavaa kuin keskiolutta ollaan ihmeissään. Mutta taso riittää Karhulaan vallan mainiosti.

• Anonyymi00004

Eikös tuolla ole samat tarjoilijat olleet vuodesta toiseen tekivät someen ihme pököttäjä videoita makasivat kauppojen lattioilla ja kuvasivat itseään no sehän kertoo heistä kaiken ei taida omista lehtistä kiinnostaa kyseisen puljun asiat on vaan tyytyväinen kun järjesty uudet tilat niin rahan tulo varmaa. Kerran olen käynyt ja oli kyllä tarjoilija sellanen että luulee olevansa kotona vaikka on töissä ehkä ottaa kuppia asiakkaitten kanssa aikoinaan kanjonin toisella puolella juotettiin jalattomiks asiakkaat rahat pois ja ulos.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Eikös tuolla ole samat tarjoilijat olleet vuodesta toiseen tekivät someen ihme pököttäjä videoita makasivat kauppojen lattioilla ja kuvasivat itseään no sehän kertoo heistä kaiken ei taida omista lehtistä kiinnostaa kyseisen puljun asiat on vaan tyytyväinen kun järjesty uudet tilat niin rahan tulo varmaa. Kerran olen käynyt ja oli kyllä tarjoilija sellanen että luulee olevansa kotona vaikka on töissä ehkä ottaa kuppia asiakkaitten kanssa aikoinaan kanjonin toisella puolella juotettiin jalattomiks asiakkaat rahat pois ja ulos.

Olen aina ihmetellyt kuinka kauan omistaja katsoo tota "huippumyyjien" toimintaa. Siellä ollaan tosiaan kuin kotona, ei töissä asiakaspalvelussa

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt kuinka kauan omistaja katsoo tota "huippumyyjien" toimintaa. Siellä ollaan tosiaan kuin kotona, ei töissä asiakaspalvelussa

Myyjät hölmöilee asiakkaitten kanssa paukkuja kaadetaan asiakkaalle pään päällä tuodaan asiakkaalle lumikolan päällä samalla koiran paskat sisään onko hygieniapassia ja juorutaan asiakkaista ympäri kylää missään muualla ei noin tarjoilijat käyttäydy tai se on lopputili ei taida omistaja tietää oon ajatellut että poika on fiksu ja haluaa pitää mainetta yllä ja myös tarjoilijat flirttailee asiakkaille ja tuovat itteään tykl liikaa. Onko ajatus että baari on toinen koti ja kaikki samaa perhettä mutta sais kyllä puuttua toimintaan. Toiset saa enemmpä viinaa paukussa kun toiset se on huomattu ja toisilta otetaan enempi rahaa.

• Anonyymi00003

On asiallista. Juo kotona jos pelkäät valvontakameroita.

• Anonyymi00005

Mielipiteestä viis. Mutta on rikosasia.

• Anonyymi00006

Voi olla että omistajaa alkaa kiinnostaa jos Kotkan poliisi ottaa yhteyttä että mitens siellä kuvaillaan ihmisiä ilman luvan kysymistä.

• Anonyymi00009

Saisiko linkin niihin videoihin?

• Anonyymi00010

Osa videoista baarin facebookissa osa tarjoilijoitten kännyköissä vanhasa paikasa julkastiin melkeim päivittäin ja paljon kyllä tuttuja videoissa tuskib lupaa kysytty ku julkasti mä en enää tuohon pubiin mene etten joudy kuvatyks

• Anonyymi00011

Jaksaa ihmetyttää henkilökunnan sekoilu, sekä kuvaamisen osalta että kaikki muu perseily siihen kylkeen. Jonkun verran kapakoita kiertäneenä kummallakin puolin tiskiä niin todellakin uniikki paikka. Missään muualla tollasta käytöstä en ole nähnyt.

• Anonyymi00012

Lähinnä Persut eläkeläisten juottola.

• Anonyymi00013

Ilmeisesti henkilökunnalle tullut vähän vauhtisokeus ja toimivat miten haluavat kun isäntä ei puutu. Itse kierrän paikan kaukaa, tulee paha mieli asiakkaitten puolesta ja vahva myötähäpeä henkilökuntaan.

• Anonyymi00014

Kauhee räkälä ja samat tyypit siel vois henksakii joskus vaihtuu ni ehkä taso kohenis tosiaan kirjaimellisesti juottola ja myyjät juhlii mukana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      22
      3018
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      2077
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      65
      1946
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1803
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1543
    6. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1272
    7. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1265
    8. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      36
      1255
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      111
      1055
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1036
    Aihe