Teit yllättävän siirron

Anonyymi-ap

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja.

Tiedän, että mietit sitä, olitko liikaa tai toimitko väärin. Ei, et. Vahvistit sen, että olen mielessäsi usein ja että sinäkin suhtaudut tähän vakavasti.

Minun on kuitenkin saatava nyt miettiä tätä. Omat tunteeni tiedän. Yllätyn kuitenkin siitä, että sinäkin koet vahvasti. En oikein tiedä, mihin olemme menossa.

24

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Naiselle vai miehelle?

• Anonyymi00014
        UUSI

Hevoselle.

• Anonyymi00002
      UUSI

Siitä ei ole paluuta entisensä koskaan!

• Anonyymi00003
      UUSI

Ei kannata palstan perusteella olettaa mitään. Voi tulla suruja.

• Anonyymi00004
      UUSI

Missä tämä yllättävä siirto tehtiin?

• Anonyymi00005
      UUSI

Toivottavasti he joilla on molemminpuoliset tunteet saavat toisensa, myös aloittaja. Itse hyppään tästä yksipuolisesta junasta pois joka ei ole koskaan vienyt mihinkään.

• Anonyymi00006
      UUSI

Suhtaudun todella vakavasti, en halua leikkiä kenenkään tunteilla. Mielessäni olet todella usein- varmasti ensimmäisenä herätessäni aamulla ja viimeiseksi mennessäni illalla nukkumaan. Ja siinä välissä.

Ymmärrän sen, että haluat miettiä asiaa. Saatan itsekin tarvita vielä hieman ajatteluaikaa, mutta totta puhuakseni alan olla melko valmis- siihen mihin tämä meidän juttumme on menossakin.

Koen kaikenlaiset tunteet melkoisen vahvasti, mutta erityisesti ne jotka koskevat sinua. Muista, että olet mielessäni ❤️ ja take your time. Luulen, että olemme molemmat intohimoisia.

• Anonyymi00026
        UUSI

Viimeinen lause, siinä on se sisältö. Miksei vaan voi suoraan sanoa että ennen kaikkea, haluaa panna?

• Anonyymi00007
      UUSI

Olin reissussa ja pois täältä pari viikkoa.
      Nyt tulin katsomaan mutta samalta näyttää.
      Joku kirjoittanut kynälläni. Palsta elää vaikka olisi täältä pois. Tämä ei uutta mulle.

• Anonyymi00008
      UUSI

Kannattaisko tehdä jotain asialle eikä kirjoitella palstalla? Mietin vain miten perustat tiedon siitä että miettii sua?

• Anonyymi00009
      UUSI

Ongelma ratkeaa kun laitat kirjaimet jos noin kovasti välität jostakin.

• Anonyymi00010
      UUSI

Rakastan.

• Anonyymi00022
        UUSI

Minäpä vain omaa puolisoani

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Minäpä vain omaa puolisoani

Ok.

• Anonyymi00012
      UUSI

Kirjaimet Dee Cee

• Anonyymi00015
      UUSI

Aloitus on sinänsä puhutteleva mutta on 99% varmuudella AI:ta. T: tarkempi kuin porkkana

• Anonyymi00016
        UUSI

Kyllä jotkut osaavat tehdä asioita ilman tekoälyäkin.
        T: kirjoja joskus lukenut

• Anonyymi00017
      UUSI

En tiedä minne olemme menossa, mutta on aavistus siitä. Sen tiedän, että haluan sinut matkatoverikseni.

• Anonyymi00020
        UUSI

Mä olen tämän päivän miettinyt, että onko se oikeasti mahdollista, että meidän tiemme kulkisivatkin yhdessä. En ole oikeastaan ennen tätä päivää ajatellut, että se olisi mahdollista.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mä olen tämän päivän miettinyt, että onko se oikeasti mahdollista, että meidän tiemme kulkisivatkin yhdessä. En ole oikeastaan ennen tätä päivää ajatellut, että se olisi mahdollista.

Aika myöhään olet tosissaan ruvennut tuota miettimään 😉 ymmärrän kyllä. Olen miettinyt jo pidempään ja vielä aamupäivällä oli sellaista epäuskoa, mutta nyt taidan uskoa ja luottaa meihin ❤️ minäkin haluaisin sinut matkatoverikseni.

• Anonyymi00018
      UUSI

Mie pien rajoist kyl hirvittäväst välil.

• Anonyymi00019
      UUSI

Minä ajattelin, että sanoin turhan töksähtävästi ja karusti. Mieti toki. Niin minäkin mietin. Mitään ei ole lukkoon lyöty, tietenkään.
      Nainen

• Anonyymi00023
      UUSI

Yllläuåbä siirto

• Anonyymi00024
      UUSI

Ja pitääkö sitä vielä miettiä, jos tiedät omat tunteesi? Minun tunteista ei kannata kantaa huolta. Olen tosissani ollut koko ajan, en pelleillyt.
      Mitä ikinä se sitten tulee olemaankaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      260
      3259
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      20
      1809
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      23
      1473
    4. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      138
      1332
    5. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      81
      1314
    6. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      104
      1278
    7. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1082
    8. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1055
    9. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      137
      1018
    10. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      977
    Aihe