Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja.
Tiedän, että mietit sitä, olitko liikaa tai toimitko väärin. Ei, et. Vahvistit sen, että olen mielessäsi usein ja että sinäkin suhtaudut tähän vakavasti.
Minun on kuitenkin saatava nyt miettiä tätä. Omat tunteeni tiedän. Yllätyn kuitenkin siitä, että sinäkin koet vahvasti. En oikein tiedä, mihin olemme menossa.
Teit yllättävän siirron
24
486
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Naiselle vai miehelle?
- Anonyymi00014UUSI
Hevoselle.
- Anonyymi00002UUSI
Siitä ei ole paluuta entisensä koskaan!
- Anonyymi00003UUSI
Ei kannata palstan perusteella olettaa mitään. Voi tulla suruja.
- Anonyymi00004UUSI
Missä tämä yllättävä siirto tehtiin?
- Anonyymi00005UUSI
Toivottavasti he joilla on molemminpuoliset tunteet saavat toisensa, myös aloittaja. Itse hyppään tästä yksipuolisesta junasta pois joka ei ole koskaan vienyt mihinkään.
- Anonyymi00006UUSI
Suhtaudun todella vakavasti, en halua leikkiä kenenkään tunteilla. Mielessäni olet todella usein- varmasti ensimmäisenä herätessäni aamulla ja viimeiseksi mennessäni illalla nukkumaan. Ja siinä välissä.
Ymmärrän sen, että haluat miettiä asiaa. Saatan itsekin tarvita vielä hieman ajatteluaikaa, mutta totta puhuakseni alan olla melko valmis- siihen mihin tämä meidän juttumme on menossakin.
Koen kaikenlaiset tunteet melkoisen vahvasti, mutta erityisesti ne jotka koskevat sinua. Muista, että olet mielessäni ❤️ ja take your time. Luulen, että olemme molemmat intohimoisia.- Anonyymi00026UUSI
Viimeinen lause, siinä on se sisältö. Miksei vaan voi suoraan sanoa että ennen kaikkea, haluaa panna?
- Anonyymi00007UUSI
Olin reissussa ja pois täältä pari viikkoa.
Nyt tulin katsomaan mutta samalta näyttää.
Joku kirjoittanut kynälläni. Palsta elää vaikka olisi täältä pois. Tämä ei uutta mulle. - Anonyymi00008UUSI
Kannattaisko tehdä jotain asialle eikä kirjoitella palstalla? Mietin vain miten perustat tiedon siitä että miettii sua?
- Anonyymi00009UUSI
Ongelma ratkeaa kun laitat kirjaimet jos noin kovasti välität jostakin.
- Anonyymi00010UUSI
Rakastan.
- Anonyymi00022UUSI
Minäpä vain omaa puolisoani
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Minäpä vain omaa puolisoani
Ok.
- Anonyymi00012UUSI
Kirjaimet Dee Cee
- Anonyymi00015UUSI
Aloitus on sinänsä puhutteleva mutta on 99% varmuudella AI:ta. T: tarkempi kuin porkkana
- Anonyymi00016UUSI
Kyllä jotkut osaavat tehdä asioita ilman tekoälyäkin.
T: kirjoja joskus lukenut
- Anonyymi00017UUSI
En tiedä minne olemme menossa, mutta on aavistus siitä. Sen tiedän, että haluan sinut matkatoverikseni.
- Anonyymi00020UUSI
Mä olen tämän päivän miettinyt, että onko se oikeasti mahdollista, että meidän tiemme kulkisivatkin yhdessä. En ole oikeastaan ennen tätä päivää ajatellut, että se olisi mahdollista.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mä olen tämän päivän miettinyt, että onko se oikeasti mahdollista, että meidän tiemme kulkisivatkin yhdessä. En ole oikeastaan ennen tätä päivää ajatellut, että se olisi mahdollista.
Aika myöhään olet tosissaan ruvennut tuota miettimään 😉 ymmärrän kyllä. Olen miettinyt jo pidempään ja vielä aamupäivällä oli sellaista epäuskoa, mutta nyt taidan uskoa ja luottaa meihin ❤️ minäkin haluaisin sinut matkatoverikseni.
- Anonyymi00018UUSI
Mie pien rajoist kyl hirvittäväst välil.
- Anonyymi00019UUSI
Minä ajattelin, että sanoin turhan töksähtävästi ja karusti. Mieti toki. Niin minäkin mietin. Mitään ei ole lukkoon lyöty, tietenkään.
Nainen - Anonyymi00023UUSI
Yllläuåbä siirto
- Anonyymi00024UUSI
Ja pitääkö sitä vielä miettiä, jos tiedät omat tunteesi? Minun tunteista ei kannata kantaa huolta. Olen tosissani ollut koko ajan, en pelleillyt.
Mitä ikinä se sitten tulee olemaankaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2603259Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201809Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.231473Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1381332- 811314
- 1041278
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531082Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581055- 1371018
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717977