Saanko kuulla sinusta

Anonyymi-ap

Onko minulla ikävä sinua 🌕

34

806

Vastaukset 34

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jiiiiiiii

• Anonyymi00002

K ❤️T

• Anonyymi00003

Kuviaxsain kuvia kuvia

• Anonyymi00004

V X aaasghJannni

• Anonyymi00006

Onko sinulla ikävä vai mikä.

• Anonyymi00007

Saathan sinä kysyä. Taidat vielä jossai muualla? Sinulla sit ikävä minua? Minulla on ikävä ja mietin sinua paljon.. vaikken paljoa jaksanut täällä etsiskellä sinua.

• Anonyymi00013

Joo on ikävä

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Joo on ikävä

🫠Aloittajan vastaus? Liitytkö mitenkään noihin muihin viesteihin tässä ketjussa?

• Anonyymi00016

En mäkää etsi täältä mutta haluun tietää. Haluaako hän että etsin reittini ilman häntä vai haluaa olla reitillä ja miten.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

En mäkää etsi täältä mutta haluun tietää. Haluaako hän että etsin reittini ilman häntä vai haluaa olla reitillä ja miten.

Sitä mä.. kesken jääneen ja/tai mahdollisen muuttuneen mielen johdosta kun ei oikeassa elämässä päässyt kunnolla näkemäänkään. Tietäminen selkeyttää

• Anonyymi00023
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Etkö voi edes jotain tuntomerkkejä antaa joko itsestäsi tai "hänestä"? Et etsi täältä, mutta haluat tietää täällä?
        Jos ei muuten saa ajatuksia ihan sekaisin, niin tätä palstaa ja viestejä lukiessa se kyllä onnistuu.
        (L.)

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Etkö voi edes jotain tuntomerkkejä antaa joko itsestäsi tai "hänestä"? Et etsi täältä, mutta haluat tietää täällä?
        Jos ei muuten saa ajatuksia ihan sekaisin, niin tätä palstaa ja viestejä lukiessa se kyllä onnistuu.
        (L.)

Kirjoitan ja pyyhin pois.
        Rakastan paljon.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kirjoitan ja pyyhin pois.
        Rakastan paljon.

Rakastat paljon ketä, keitä??? Tarkoitatko, että sinulla on useita rakkauden kohteita?
        (L.)

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Rakastat paljon ketä, keitä??? Tarkoitatko, että sinulla on useita rakkauden kohteita?
        (L.)

Jooo. Sinua!

• Anonyymi00033
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Jooo. Sinua!

Kiitos! Toivoisin, että olisit hän, mutta tuskin..

Nyt on mentävä nukkumaan, piiitkä työpäivä takana..

• Anonyymi00008

Kuulet kyllä, pian. Ja näet.

• Anonyymi00009

Hyvää 🌛🦴, vähän ikävöin,,ehkä enemmänkin🙄

• Anonyymi00010

Siis, laita viestiä kuten silloinkin..näemme sitten. Tämä siis jatkoa tuohon

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ai mihin laitoin? Sulle miehelle laitoin kyllä.. mut, muistatko milloin suunnilleen? Numeroni sulta kateissa vai poistit tietystä syystä??

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Laittoiko kaivattusi jo viestiä? Vai yhä odottelet ja onko Sn jolta odotat? ?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ai mihin laitoin? Sulle miehelle laitoin kyllä.. mut, muistatko milloin suunnilleen? Numeroni sulta kateissa vai poistit tietystä syystä??

Kai nämä järken riemuvoitot ainakin yrittää ehkä hieman jo lannistuneina löytää autenttisen keskustelun fiilistä palstaäijän kämäisistö monologeista ”hyvällä tahdolla”

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kai nämä järken riemuvoitot ainakin yrittää ehkä hieman jo lannistuneina löytää autenttisen keskustelun fiilistä palstaäijän kämäisistö monologeista ”hyvällä tahdolla”

Oliko mielestäsi kysymykseni ja vastauksien hakeminen, tällaiselle kärsivälle naiselle reilu kommentti.. jollet meinannut sillä että tuhlasin aikani palstailuun kun täällä mikään ei ole aitoa varsinkaan aloitukset??

• Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Oliko mielestäsi kysymykseni ja vastauksien hakeminen, tällaiselle kärsivälle naiselle reilu kommentti.. jollet meinannut sillä että tuhlasin aikani palstailuun kun täällä mikään ei ole aitoa varsinkaan aloitukset??

Kuuleppa gubbe kun minua sylettää tämä kärsivän naisen larppaus ja larppaustesi ympärillä vellova alkeellinen misogynia

• Anonyymi00031
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Laittoiko kaivattusi jo viestiä? Vai yhä odottelet ja onko Sn jolta odotat? ?

Ei laittanut viestiä!

• Anonyymi00036
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ei laittanut viestiä!

Niin koskaan suoraan numeroon puolin js toisin?

• Anonyymi00015

❤️❤️❤️&❤️❤️❤️

• Anonyymi00018

En tiedä. Mulla ainakin on. Huomenta 🥰

• Anonyymi00021

Miksi kysyt muilta onko sinulla ikävä häntä? Etkö itse tiedä ikävöiväsi...?

• Anonyymi00022

What's with the cheese?

• Anonyymi00035

Goes nicely with the w(h)ine?

• Anonyymi00024

Mitä sinä tiedät ikävästä!? *sylkee spagetteja*

• Anonyymi00026

Only for spagetti sandman he comes unbreak my heart

• Anonyymi00030

Kävin kylässä! Sori.

• Anonyymi00032

Ja mistäkö joku voisi tietää onko sinulla ikävä häntä minkä sortin idiootti se sinä olet

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1470
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      791
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      675
    7. 52
      670
    8. 76
      576
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe