( varattu tai vapaa) Olisi langennut sinun edessä nainen. Lähjellä se oli minullakin.
Aika moni mies
11
251
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kenelle tämä?
- Anonyymi00002UUSI
Langennut? Onko tämä jollekin pelurinaiselle? Kun et kertonut tunteita?
- Anonyymi00007UUSI
Ei kyse mistään sellaisesta.
Kohtasimme ja huomasimme toisistamme jotain mitä emme ehkä osanneet odottaa. - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei kyse mistään sellaisesta.
Kohtasimme ja huomasimme toisistamme jotain mitä emme ehkä osanneet odottaa.No siitä olen samaa mieltä.
- Anonyymi00003UUSI
Sillä nyt ei olis mitään väliä mulle vaikka päivittäin lankeis satoja. Eikä se kai mun syytäni ole? En mä ole missään vaiheessa antanut ymmärtää haluavani suhteeseen tai sutinoita edes joittenkin keiden lie kanssa. Muutama varattu täältäkin ehdotteli vaikka mitä mut ei kiitos.
- Anonyymi00004UUSI
Nainen joka vain härkki/kiusaa miehiä.
- Anonyymi00005UUSI
Jos mulle kirjoitat, niin mä en ole sellainen. Ihastun todella harvoin, ja sitten kun ihastun, niin muutun niin ujoksi, etten saa sanottua oikeita asioita suustani. Joidenkin kanssa on vaan helpompi puhua, niin kuin erään kanssa istuin kahvilla niin ekalla kerralla, että myöhästyin tunnilta. Sun kanssa vaan tuntui turvalliselta. Pitääkö sitä pyytää anteeksi?
En raahaa miehiä sänkyyni, vaan yritän tutustua heihin ensin ystävinä.
Ei nyt tääkään varmasti ollut mulle, mutta kunhan halusin kertoa, ja tässäkin tuli varmaan kerrottua liikaa itsestäni.- Anonyymi00008UUSI
Hän on varmasti samanlainen kuin sinä.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hän on varmasti samanlainen kuin sinä.
Varmasti meitä on olemassa.
- Anonyymi00006UUSI
😂 joo, tukevasti ohi.
- Anonyymi00012UUSI
Oletko sinä siis varattu vai mikä mättää?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663323Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241499- 811344
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61799Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51646