Porissa ei ole enää yhtään talletusautomaattia jäljellä, joka olisi käytettävissä myös öiseen aikaan. Mikkolan Icco liikekeskuksen pääoven vierestä poistui viimeinen 24/7 talletusautomaatti jo muutama vuosi sitten, tai oikeammin siirrettiin sisätiloihin.
Miksi edes yhtä sellaista ei saada Porin kokoiseen kaupunkiin. Tikkulan ABCn käytävä olisi kelpo paikka sellaiselle, joko nykyisen ottomatin viereen tai sen tilalle. Pulju kun on auki ympäri vuorokauden.
Talletusautomaatit
5
80
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mitä huumerahoja haluat tallettaa yöllä kun päivänvalo ja ihmisten ajat ei kelpaa?
- Anonyymi00002UUSI
Juuri niitä. Päivällä huppu päässä sehlaaminen on epäilyttävää.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Juuri niitä. Päivällä huppu päässä sehlaaminen on epäilyttävää.
Tölkin palautuslappuja ja pimeästi taxin ajosta saatuja rahoja, tuskin kannattaa työttömän tallentaa kelan laskettavaksi. Varsinkin, jos anoo vuokra ja sosiaalirahoja toimeentuloon.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tölkin palautuslappuja ja pimeästi taxin ajosta saatuja rahoja, tuskin kannattaa työttömän tallentaa kelan laskettavaksi. Varsinkin, jos anoo vuokra ja sosiaalirahoja toimeentuloon.
Juuri näin. Parempi ostaa niillä pensaa ja öljyä vanhaan mannnelavettiin.
- Anonyymi00005UUSI
Älykääpiöt taas sekoilee.
Jos pitää jollekin joka on joutunut pulaan vaikka matkoilla, siirtää yöllä rahaa hänen tililleen, mutta itsellä ei ole kuin käteistä. Silloin pitäisi päästä nopeasti talletusautomaatille. On huonot pankkipalvelut toden totta. Ennen oli palvelua ja se oli ilmaista. Nyt ei ole palvelua, eilä mikään ole ilmaista, maksat siitä kun teet itse pankkivirkailijan työn omalla koneella, jonka olet itse ostanut ja jonka käytöstä itse maksat. Onko rosvompaa touhua enää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3153714Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322048Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451664- 981656
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1041374- 1451215
- 821113
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1021113Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja100918Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.68836