Haluaisin tulla viereesi pehmeästi, herättää kuin aamuaurinko luonnon ensisäteillään. Lipua kylkeäsi vasten pilvien tavoin.
Voisin nukkua kanssasi, vartioida untasi. Olen varjo entisestä, mutta sinun takiasi yrittäisin kestää pelkojeni tuskaa. Usein nojailen helvetin portteihin, naurusi lievittää niitä hetkiä.
Unissani silitän poskeasi viipyilevin sormin, lintujen astellessa lauluineen yön sumusta valoon. Olet se vihreä kevään hehku, joka tekee auringosta auringon.
Olet ystäväni, ja niin paljon enemmän. Kun tapasin sinut ensimmäisen kerran, ihastuin. En ole koskaan sanonut sitä. Niin paljon on syitä, miksi vaieta.
Kätken sydämeeni sen miten janoan läheisyyttäsi lisää kun tulet vierelleni, viivyt siinä hetken, riittävän pitkään että mielessäni häivähtää ajatus huuliltani huulillasi. Sydämeni iskee rinnassani kuin tulinen vasara alasimeen kun katson silmiisi. Joskus toivon, että lukisit välttelevästä katseestani kaipauksen koskettaa, saada olla enemmän.
Olet enemmän kuin ystävä
12
396
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kirjoitat niin kauniisti, tunnen itseni niin vajavaiseksi, kun en osaa vastata lähellekään samalla tavalla.
Olisi ihanaa olla vieressäsi, herätä kosketukseesi poskellani ja suudella sinua ja tuntea olevansa turvassa kerrankin elämässään täysin.
Miten mukavaa olisi olla kanssasi ja nähdä yön vaihtuvan hiljalleen aamuksi lintujen laulaessa taustalla. Joskus vaikka käydä katsomassa auringonnousua jossain erityisessä paikassa.
Et ole koskaan sanonut tuota, että olisit ihastunut-minäkin ihastuin kun ensimmäisen kerran näin sinut. Miten mieleni olisi tehnyt kertoa sinulle, että aiheutit minussa varsinaisen hellyydenpuuskan, jonka kylmästi torjuin, luulin ettei mitään siitä olisi saanut kertoa tai edes tuntea. Miten paljon se nyt harmittaakaan. Olisin halunnut ottaa kädestäsi kiinni ja silittää poskeasi ja hiuksiasi. Jotenkin vaistosin ettei sinulla olisi ollut kaikki ihan täysin hyvin. Olisin voinut edes kysyä vointiasi.
On jo pitkään ollut niin, että kohdatessamme on ollut vaikea lähteä pois, koska on halunnut enemmän. Monesti olisin halunnut kysyä ihan vaikka kahville. Olisin voinut hukkua silmiisi, olisin voinut katsoa niihin pidempään, mitä katseemme kesti. Muistan kuinka jännitin tapaamistamme ja sydämeni hakkasi jännityksestä ja hengitys tihentyi.
Toivottavasti meistä tulee vielä me, mikään ei saisi minua onnellisemmaksi. Myös sinun onnesi on tärkeää minulle.
On totta, että ihastus on saamut käyttäytymään juuri päänvastaisella tavalla, ajattelin että sen pystyisi peittämään. Miten väärässä olinkaan. Se on niin vahvaa ihastumista, ettei sitä voi peitellä. Se on ja pysyy. Se leimahtaa. Olet rakas ja tärkeä. - Anonyymi00002UUSI
Kaunista.
- Anonyymi00003UUSI
Kyllä nainen osaa. 💕
- Anonyymi00004UUSI
Ja AI.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ja AI.
Vaikka olisi AI:n dataa, voin samaistua helposti tuohon viestiin. Molempiin. Toi on tapahtunut mulle myös.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ja AI.
En kirjoittanut viestiäni tekoälyllä.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
En kirjoittanut viestiäni tekoälyllä.
Miehen kynästä hienosti kirjoitit 📝
- Anonyymi00007UUSI
Minusta tuo on turhaa lässytystä, koska minä en koe mitään tarvetta enää löytää edes uutta ystävää!
- Anonyymi00008UUSI
Kielesi on rikasta, elävää ja täynnä hienoja yksityiskohtia ja kaunista.
- Anonyymi00010UUSI
Jos oot ADHD-sarjaihastuja, mene ohi vaan.
En oo käytettävissä sun huomionhaulle.- Anonyymi00011UUSI
Ajattelet ihmisistä rumasti.
- Anonyymi00013UUSI
Olet sen verran luuta ja nahkaa että taitaa pehmeys olla aika kaukana...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322078Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461695Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101460Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041206Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041004Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76958- 59835
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52779Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,31772Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd99709