Sattuuko kukaan tietämään naista, joka osti vuonna 2006 jossain Porin keskustan baarissa Tapparan pelipaidan. Selässä painatus Uusipaavalniemi #99 tai #88.
Etsintäkuulutus!!
15
798
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mä tiedän. Kyseessä on yksi työntekijä meidän työpaikalta, mutta paita ei naisen vaan sen miehen. En tiedä, onko paita vielä miehellä ... no. Voisin kysellä mieheltä, kun tunnen sen hyvin.
- Anonyymi00002
Naiselle mä sen silloin joskus myin, mut luulisin et sama paita kyseessä
- Anonyymi00004
Mikä tilanne?
- Anonyymi00003
...
- Anonyymi00005
Juu, jos porilainen ostaa Tapparan paidan niin varmaan etsintäkuulutetaan. Jos olisi ostanut Lukon paidan, niin olisi ammuttu kadulle 😰.
- Anonyymi00006
Porilaiset vaikuttaa muutenkin sosiaalisesti kömpelöiltä ja lapsenomaisilta aspergereilta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Porilaiset vaikuttaa muutenkin sosiaalisesti kömpelöiltä ja lapsenomaisilta aspergereilta.
Mikä on asberger? Tiedän vain hepsburgerin ja hamburgerin.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mikä on asberger? Tiedän vain hepsburgerin ja hamburgerin.
Kun katsot peiliin, niin näet edellämainitun pöhköjä kyselevän lapsosen kaltaisen.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kun katsot peiliin, niin näet edellämainitun pöhköjä kyselevän lapsosen kaltaisen.
Ei ole totta, kyllä siellä näkyy vain oma kuva.
- Anonyymi00011
No niin. Näin tämän naisen, joka on Nimeltään Anu. Oli meillä työntekijänä muutaman vuoden. Joo oli ostanut tämän paidan ja antanut silloiselleen poikaystävälle. Ei tiedä missä paita on, koska ei heilasta enää kaverin kanssa. Eronneet jo monta vuotta sitten.
Muuten aika kaunis nainen toi Anu on. Tiedän yhteystiedot ja missä asuu, mutta en niitä sorry täällä voi antaa.- Anonyymi00012
Saatkohan jotenkin laitettua mulle yyveetä, tein nopeen rekisteröinnin?
- Anonyymi00013
En jakele missään nettialustoilla Anun nimeä ja osoitetta.
Tämä on FAKTAA.- Anonyymi00014
Laitoin toriin ostoilmoituksen. Linkkiä saa laittaa eteenpäin.
https://www.tori.fi/recommerce/forsale/item/42262075
- Anonyymi00015
Laita vaan …. Olen vedättänyt sua. Mitään Anua ei ole… hahahaaaaa luuliks saavasi pesääääää……hahaaahhhhh
- Anonyymi00017
En muista en ollut tuolloin paikalla kyseisessä ravintolassa, joten en tiedä enkä ole nähnyt kyseistä etsimääsi henkilöä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602