Että mitään yrittäisin ettet halua kanssani yhtään mitään
Sanoit ettet toivo
9
220
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei me toiveet irl kohdanneet. Kielsin tunteesi minuun. Nyt ehkä alan pääsemään eteenpäin
- Anonyymi00002
Kielsit
- Anonyymi00004
En ole niin sanonut olet erehtynyt. Ketään muuta en halua kuin vain sinut...❤️
- Anonyymi00010
Ja minä hänet, mielessä olevan ihanuuden...❤️🔥
- Anonyymi00005
Höpötystä.
- Anonyymi00007
siinäkin joku kitjain nimi
Toivo Turhake-Tumputtaja - Anonyymi00008
jos hänellä on lapsi toisen kanssa mun siitä tietämättä valitettavasti meille ei voi enää ikinä tulla mitään.
- Anonyymi00009
Ohi. Kaveri olisin halunnut olla ja yhteistyökumppani.
- Anonyymi00011
aivan kuin syyllistäisit minua siitä etten voi alkaa kanssasi mihinkään enempään?! Tiedät miksi en "halua". Olosuhteet ja nyt ne käytännön olosuhteet painaa vaakakupissa entistäkin enemmän, valitettavasti. Kyse ei ole kuitenkaan siitä ettenkö pitäisi sinua puoleensavetävänä jne. Tiedät sen kyllä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843232
- 751291
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1771220Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103971Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310932- 43849
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78835Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124825- 95817