Emmehän ole edes kohdanneet tosi elämässä, joten tämä virtuaalirakkautesi minua kohtaan, tuli täytenä yllätyksenä. Mietin oliko se vain jonkinlainen taktiikka yrittää kietoa minut sormesi ympärille, vai oletko ihan aidosti niin ihastunut minuun. En ota selkoa sinusta enää.
Tiedän vain, että olit kovin ihastunut minuun, sen huomasi käytöksestäsi.
~ Internet enkelisi (Mies harhaksiluulijoille), naiselle ja ystävälle ~
Olin yllättynyt, kun kuulin palstan kautta, että rakastat minua.
16
252
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Miten huomasit käytöksestäni jos emme muka kohdanneet tosielämässä?
- Anonyymi00004UUSI
No kai sen huomaa ,kun toinen kehuu jatkuvasti ulkonäköä ,sekä tarkkailee milloin oon online. :) - Enkeli .
- Anonyymi00002UUSI
Harhat much!
- Anonyymi00003UUSI
Vai että taktiikka...
Tuo sinun varmistelu ja epäuskoisuus antaa ikävän maun niinkin kauniiseen asiaan kuin ihastus.- Anonyymi00005UUSI
Oletkin varmasti huomannut, että en täysin luota sinuun ja autenttisuuteesi, ja minulla on siihen perusteet. - Enkeli.
- Anonyymi00006UUSI
Kyllä mä susta tykkäsin irl. Siellähän me nähtiin. 24 syksyllä kun sinne muutin
- Anonyymi00010UUSI
Kuinka lähelle muutit? Ootko mies? Missä nähtiin ja useammin kuin kerran?
- Anonyymi00012UUSI
Nekin räjäytetään.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kuinka lähelle muutit? Ootko mies? Missä nähtiin ja useammin kuin kerran?
Olen nainen.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Nekin räjäytetään.
Tiedetään. Olet kateellinen kaikesta mikä minulla olisi hyvin. Se tiedetään mitä mun selän takana puuhaat.
- Anonyymi00007UUSI
Kauniit harhat sulla koska olit ajatellut mennä hoitoon
- Anonyymi00008UUSI
Oletko katkera kun joku osaa puhua kauniisti tunteista. Narsistit ei osaa. Kun niillä ei ole sydäntä. Ne elää halusta ja ihailusta. Kaikesta mistä hyötyvät jotenkin itse.
- Anonyymi00009UUSI
Narsistit myös tykkää vähätellä toisten tunteita että saisivat nostaa itseään
- Anonyymi00011UUSI
Se on niinkuin joku virtuaalijokunimitähän sitten. Että on vaan olemassa virtuaalisessa todellisuudessa :)
- Anonyymi00014UUSI
Tunnistan.
- Anonyymi00017UUSI
Sori mutta oot sekoittanut ihmisiä keskenään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3193752Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001713
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451684Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101430- 1451225
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041176- 821133
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja104974Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.74904