Yhtään mitään joten miten ajattelit tämän menevän?
Et luvannut sitten
14
244
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Älä manipuloi ei tämä ole helppoa kaiken jälkeen.
- Anonyymi00002UUSI
Eikö meidän välit ole IRL sitten ihan selvät
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eikö meidän välit ole IRL sitten ihan selvät
On on tietenkin.
- Anonyymi00006UUSI
Im just an angel of the morning darling i make illussions disappear
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
On on tietenkin.
Miten ne on selvät?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miten ne on selvät?
Ei nää vielä oo, illalla vasta ehkä vähän lonkeroo viä tänään
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miten ne on selvät?
Sillätavalla selvät että voisimme alkaa olemaan yhdessä.
- Anonyymi00005UUSI
No teknisesti en oo luvannu mtn muuta kuin totuuven. Prööttis
- Anonyymi00009UUSI
En halua muuta kuin oman mieheni! Jos en häntä saa en halua ketään! Ei kiinnosta puhevammaiset taikka liikunta kyvyttömät! Mulla ei ole voimavaroja hoivata yhtään ketään ihmistä enempää!
- Anonyymi00010UUSI
Se kuulostaa ehkä itsekkäältä mutta mitä sitten! Standardit on oltava! Minullakin! Piste! Mahdollisimman omatoiminen ihminen! Joka pystyy myös kannattelemaan minua! Minä en jaksa aina kannatella ja sinnitellä !
- Anonyymi00011UUSI
Minulla on aivan tarpeeksi vastuita! Enkä koskaan voisi tehdä lapsia useamman miehen kanssa! Ei kiinnosta semmoinen toiminta! Pois se minusta!
- Anonyymi00014UUSI
Minä lupaan naiselle että rakastan häntä loppuemämäni, jos kelpaan. Mutta sillä lupauksella ei ole arvoa, jos hän ei siitä välitä. Olen niin arka ja herkkä, että en usko meihin. Miten minut saisi edes miehekseen? En tiedä miten. Mutta olen vaan kiltisti, toiveikas ja en katkeroidu ja yritän elää tämän haasteellisuuteni kanssa.
- Anonyymi00015UUSI
Jos jotain lupaan, se pitää. Edellyttäen tietenkin, että se on vastavuoroista. Ei siinä mitään sen kummempaa. Välit on selvät ja asialliset, mutta ei ole luottamusta puolin eikä toisin. Mitä sitä silloin lupailee.
- Anonyymi00016UUSI
Vain IRL teen lupauksia, jos niihin on aihetta. Täällä en huutele tuuleen tuntemattomille.
Nyt pois.
Naiselta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332114Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.471721Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121506Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041246Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041034Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76988- 59875
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34862Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52799Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101753