Onneksi enää ei päde se, että mistään ei voi leikata! Jos lehtijuttujen tiedot pitävät paikkanssa, niin melkosta touhua on pojilla ollut.
Ongelmia löytyi myös Riemu Finlandin kirjanpidosta, hankintojen kirjaamisessa, palkan osituksessa, kuiteissa ja kulujen hyväksynnässä sekä eturistiriidoissa. Nämä siis perusteettomien matkakulujen, päivärahojen ja hotellikulujen lisäksi!
Riemu Finland ry.n toiminnasta
11
243
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Normaalia yhdistystoimintaa.
- Anonyymi00010
Tämä, noita riittää joille valtio lahjoittaa koska suhteet.
- Anonyymi00002
Voi tätä riemua ja linkitystä
- Anonyymi00004
Korkea aika puuttua tuhon verovaroin tuettujen yhdistysten ja järjestöjen korruptoituneeseen rälssiloisintaan.
- Anonyymi00007
Riemuiten kuljen kun kuningas mä oisin....terv Antti Lindman
- Anonyymi00008
....ja äitini orja oon
- Anonyymi00009
Milloin tarkistetaan Sovatek, joka on Jyväskylän palkattoman työvoiman palvelukeskus suhmuroinnista ym? Kyseinen instanssi on monessa mukana
- Anonyymi00011
Demarit ja vassut tuolla sohlanneet oikein kunnolla. Erikoistilintarkastus pitäisi käynnistää nopeasti.
- Anonyymi00012
Kuinkahan on Kutu ry:n rahankäyttö, n. 400 000 euroa vuosittain? Pyörittää Suvimäen Klubitaloa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493