vittuilevat teinit

Anonyymi-ap

Auotaan päätä kun Skodalla ajoin abc:lle. "Stolitsnaja, spasipa jorma". Ei enää kunnioiteta vanhempaa väkeä ollenkaan!

14

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Miksi valitsit kommunismin? Vain pedofiilit ovat skommareita alempana yhteiskunnan hierarkiassa.

• Anonyymi00003
      UUSI

Juuri tämä on se syy miksi Skda pitää ostaa.
      Aika kun joku aukoo niin sanoo vain no lähde kokeilee lähteeks sun auto paremmin ku mun Skoda.

Pakko ostaa Skoda Octavia RS ja tunkea vastaava moottori siihen kuin tässä Golffisa.
      Tietysti pitää myös muuttaa nelivetoiseksi.
      https://www.youtube.com/watch?v=V2OxGOoeDmI

Todella nautinnollista jättää bemut ja muut muka nopeat autot!

• Anonyymi00006
        UUSI

Voi lapsi, hanki nyt ensin se mopokortti ja ala vasta sitten haaveilemaan Skodasta.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Voi lapsi, hanki nyt ensin se mopokortti ja ala vasta sitten haaveilemaan Skodasta.

On mulla mopo, 1300 kuutioinen!
        Autokin on ja vene.
        Veneessä on vain 740 heppaa moottoritehoa.
        Älä ole noin kateellinen.

• Anonyymi00004
      UUSI

Missä ABC-asemalla tämä tapahtui ja mihin aikaan?

• Anonyymi00005
        UUSI

Joo pyydetään ABC asemalta turvakamerakuvaa ja laitetaan se tubeen!

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Joo pyydetään ABC asemalta turvakamerakuvaa ja laitetaan se tubeen!

Ei nyt välttämättä turvakamerakuvaa, mutta jos aloittaja kertoo edes nuo asia niin tarina muuttuu kertaluokkaa uskottavammaksi.

• Anonyymi00007
      UUSI

Ja mikähän sinä on kun radiota kuuntelee niin millä tahansa kanavalla alkaa useamman kerran päivässä hirveä naurunremakka jota kestää tovin. Sitä sitten saa sitten korvat punaisina kuunnella Skodalla ajellessaan. Alkaa ottamaan pikkuhiljaa luonnon päälle tuollainen!

• Anonyymi00010
        UUSI

Ne pitää kyllä saada viedeolle! Miljoona katsojaa tunnissa helposti sais somevideo noilla :D

• Anonyymi00008
      UUSI

Ei teinit edes tiedä skodan alkuperää. Tosin se ei ole häpeä. Alkujaan loistoauto, sitten sosialismin kyhäelmä, nyt vain volkkarin kopio joka kyllä pudottaa tasoa. Alku siis oli hyvä.

• Anonyymi00015
        UUSI

Ei teinit voi tietää itäblokista mitään, vanhimmat teinit on syntyneet vuonna 2007.

Miksi se siis herjaisivat ja huutelisivat jonkun skodan omistajan perään, etenkin kun monelle teinille autot ei enää merkkaa mitään, se ei ole enää statussymboli kuin amispojille.

• Anonyymi00011
      UUSI

Niin eikös se ole vaan volkkari, tai joku sekundavolkkari, toleransseihin menemättömistä ylijäämäosista kasattu.

• Anonyymi00012
        UUSI

Niin se varmasti menee. Mielenkiintoista on se että Skodan uutuus on kalliimpi kuin VW ja lyhyempi takuu!

Ainakin näin olen asian ymmärtänyt. Kuullut kai jostain.
        Voin toki olla väärässä tässä asiassa. Mutu juttu joku voi korjata jos olen väärässä.
        Kyse kai Epiq ja jostain ID mallista näistä uusista jotka on tulossa.
        Ihmettelen kyllä sitä ettei Skoda takuu nouse 5v mittaiseksi.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Niin se varmasti menee. Mielenkiintoista on se että Skodan uutuus on kalliimpi kuin VW ja lyhyempi takuu!

Ainakin näin olen asian ymmärtänyt. Kuullut kai jostain.
        Voin toki olla väärässä tässä asiassa. Mutu juttu joku voi korjata jos olen väärässä.
        Kyse kai Epiq ja jostain ID mallista näistä uusista jotka on tulossa.
        Ihmettelen kyllä sitä ettei Skoda takuu nouse 5v mittaiseksi.

Viiden vuoden takuu olisi viimeinen niitti ja Skodan sagan loppu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      315
      3714
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2048
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      45
      1664
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      95
      1631
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      103
      1363
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      145
      1215
    7. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      101
      1106
    8. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      82
      1103
    9. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      97
      909
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      62
      803
    Aihe