Auotaan päätä kun Skodalla ajoin abc:lle. "Stolitsnaja, spasipa jorma". Ei enää kunnioiteta vanhempaa väkeä ollenkaan!
vittuilevat teinit
39
484
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi valitsit kommunismin? Vain pedofiilit ovat skommareita alempana yhteiskunnan hierarkiassa.
- Anonyymi00003
Juuri tämä on se syy miksi Skda pitää ostaa.
Aika kun joku aukoo niin sanoo vain no lähde kokeilee lähteeks sun auto paremmin ku mun Skoda.
Pakko ostaa Skoda Octavia RS ja tunkea vastaava moottori siihen kuin tässä Golffisa.
Tietysti pitää myös muuttaa nelivetoiseksi.
https://www.youtube.com/watch?v=V2OxGOoeDmI
Todella nautinnollista jättää bemut ja muut muka nopeat autot!- Anonyymi00006
Voi lapsi, hanki nyt ensin se mopokortti ja ala vasta sitten haaveilemaan Skodasta.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Voi lapsi, hanki nyt ensin se mopokortti ja ala vasta sitten haaveilemaan Skodasta.
On mulla mopo, 1300 kuutioinen!
Autokin on ja vene.
Veneessä on vain 740 heppaa moottoritehoa.
Älä ole noin kateellinen. - Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
On mulla mopo, 1300 kuutioinen!
Autokin on ja vene.
Veneessä on vain 740 heppaa moottoritehoa.
Älä ole noin kateellinen.Sulla on varmasti Niuvan kovimmat vehkeet. Onnea!
- Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sulla on varmasti Niuvan kovimmat vehkeet. Onnea!
Pahoinvointi vaan jatkuu...
Ei toi palstahuutelu taida auttaa siihen mikä sua vaivaa. - Anonyymi00033
Skoda on itäauto eikä siitä muutu vaikka kulkis nopeemmin kuin avaruusrakentti. Stolitsnaja, spasipa jorma.
- Anonyymi00004
Missä ABC-asemalla tämä tapahtui ja mihin aikaan?
- Anonyymi00005
Joo pyydetään ABC asemalta turvakamerakuvaa ja laitetaan se tubeen!
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joo pyydetään ABC asemalta turvakamerakuvaa ja laitetaan se tubeen!
Ei nyt välttämättä turvakamerakuvaa, mutta jos aloittaja kertoo edes nuo asia niin tarina muuttuu kertaluokkaa uskottavammaksi.
- Anonyymi00020
Toijalan abc oli ilta 9 aikaa.
- Anonyymi00007
Ja mikähän sinä on kun radiota kuuntelee niin millä tahansa kanavalla alkaa useamman kerran päivässä hirveä naurunremakka jota kestää tovin. Sitä sitten saa sitten korvat punaisina kuunnella Skodalla ajellessaan. Alkaa ottamaan pikkuhiljaa luonnon päälle tuollainen!
- Anonyymi00010
Ne pitää kyllä saada viedeolle! Miljoona katsojaa tunnissa helposti sais somevideo noilla :D
- Anonyymi00008
Ei teinit edes tiedä skodan alkuperää. Tosin se ei ole häpeä. Alkujaan loistoauto, sitten sosialismin kyhäelmä, nyt vain volkkarin kopio joka kyllä pudottaa tasoa. Alku siis oli hyvä.
- Anonyymi00015
Ei teinit voi tietää itäblokista mitään, vanhimmat teinit on syntyneet vuonna 2007.
Miksi se siis herjaisivat ja huutelisivat jonkun skodan omistajan perään, etenkin kun monelle teinille autot ei enää merkkaa mitään, se ei ole enää statussymboli kuin amispojille. - Anonyymi00028
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei teinit voi tietää itäblokista mitään, vanhimmat teinit on syntyneet vuonna 2007.
Miksi se siis herjaisivat ja huutelisivat jonkun skodan omistajan perään, etenkin kun monelle teinille autot ei enää merkkaa mitään, se ei ole enää statussymboli kuin amispojille.Ehkä teinien vanhemmat tai isovanhemmat kertoneet että kyseessä on itäauto?
- Anonyymi00011
Niin eikös se ole vaan volkkari, tai joku sekundavolkkari, toleransseihin menemättömistä ylijäämäosista kasattu.
- Anonyymi00012
Niin se varmasti menee. Mielenkiintoista on se että Skodan uutuus on kalliimpi kuin VW ja lyhyempi takuu!
Ainakin näin olen asian ymmärtänyt. Kuullut kai jostain.
Voin toki olla väärässä tässä asiassa. Mutu juttu joku voi korjata jos olen väärässä.
Kyse kai Epiq ja jostain ID mallista näistä uusista jotka on tulossa.
Ihmettelen kyllä sitä ettei Skoda takuu nouse 5v mittaiseksi. - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niin se varmasti menee. Mielenkiintoista on se että Skodan uutuus on kalliimpi kuin VW ja lyhyempi takuu!
Ainakin näin olen asian ymmärtänyt. Kuullut kai jostain.
Voin toki olla väärässä tässä asiassa. Mutu juttu joku voi korjata jos olen väärässä.
Kyse kai Epiq ja jostain ID mallista näistä uusista jotka on tulossa.
Ihmettelen kyllä sitä ettei Skoda takuu nouse 5v mittaiseksi.Viiden vuoden takuu olisi viimeinen niitti ja Skodan sagan loppu.
- Anonyymi00016
Teinit ei tiedä kuinka kupla ja Skoda oli kansanautoja.
- Anonyymi00034
Skoda on edelleen kansanauto.
- Anonyymi00018
Hei mutta tuohan oli kohteliaisuus!
Jos olisivat vielä tarjonneet juomaa!
Mulle on kerran käynyt niin.
Jore- Anonyymi00019
Vituttaahan se kun ei voi kunnolla ottaa vaikka onkin Skodalla liikkeellä. Oliko pullossa heinä? Vai olisiko pitänyt olla Becherovkaa?
- Anonyymi00021
Jokaiselta Toitsuttajalta
kannattaa kysyä
"päivän pullon "
- hinta.
Takaboxissa on aina parikymmentä
lekaa tilinteon merkeissä.- Anonyymi00022
Skodalla saa naista. Toyotalla saa siveysvyön ja poikaystävän.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Skodalla kuules saa wieneriä peppuun jotta tuntuu.
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ikinä en ole autoa tarttenu siihen että ois naista saanut. On toki ollut autoja, monenlaisia, sama pätee naisiin.
Mutta korrelaatio noiden välillä? En pysty näkemään. - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ikinä en ole autoa tarttenu siihen että ois naista saanut. On toki ollut autoja, monenlaisia, sama pätee naisiin.
Mutta korrelaatio noiden välillä? En pysty näkemään.Vuan kokkeilehan kerran josko eron huomoaisittii!
- Anonyymi00035
Anonyymi00022 kirjoitti:
Jos babushkoista ja maatuskoista pitää.
- Anonyymi00038
Anonyymi00022 kirjoitti:
Toisinpäin se menee toyotalla saa naista , Skodalla sen logon jossa siivet kuljettaa mulkkua. Katsoppa tarkkaan sitä skodan ”intiaanipäähinettä” siinä on tattivarsi siiven alla.
- Anonyymi00027
Peres roikka? N-jet kaali?
- Anonyymi00029
Hahe moike!
Skode ola satenkaripoika tai sellaine aute okei?
Mina naure jos india toimite skoda ei asiakes sade tila okei hahaha- Anonyymi00030
Tietako on se model Mahindra tai Maharadja?
- Anonyymi00036
minulla kävi samoin kun uudella audilla ajoin abc pihaan kaikki nauroivat ja pilkkasivat öljyruiskuksi
- Anonyymi00037
Lapset ovat viisaampia kuin aikuiset. Kyllä ne osaa kiertää impotentti vw:n roskan kaukaa!
- Anonyymi00041
Mukavahan nuorille on tarinoida. Moni heistä ei enää tiedä proletariaatin diktatuurin käsitteen merkitystä. Kuuntelemalla itse hetken solvauksia, pääsee jakamaan nuorille Leninin ajatuksia. Olen nykyään ylpeä kuullessani nuorten sanovan ”tuolta se yhden miehen Sirola taas tulee”. Taisto
- Anonyymi00042
Shees bro😂😂 no cap skoda on 💩 fam💩💩💩
- Anonyymi00043
Näitä ketjuja kun lukee, niin pitää olla huolissaan maamme nuorista.
Heidän aikansa menee tällaiseen paskaan ja lapsellisuuteen ja sitten ihmetellään kun mielenterveysongelmat paisuu, paino nousee ja sen mukaan sairaudet ja mikä pahinta, eristäytyminen omiin nurkkiin kasvaa ja nuorista tulee äkkipikaisia ja hermoheikkoja kanssakäymisen pakoilijoita kun ei enää pärjätä muiden joukossa ja ei ole enää yhteisiä oikeita järkeviä harrastuksia.
Onnea pojat tulevaisuuteen, lääkkeissä ja niiden vaikutuksessa eläminen on varmasti herkkua ilman työtä ja rahaa.- Anonyymi00044
Mikä sulla on taas tänään kiukuttelun syy? Eikö äiti ehtinyt antaa yhtään lämpöä ja huomiota ja hoitotätikin oli kiireinen? No pyydä päivällä extra vanukas ja ole vähän itkuinen, niin voit saada enemmän huomiota.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931442
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?56849- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255683Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10680Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä333651Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58644Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol72609