Auotaan päätä kun Skodalla ajoin abc:lle. "Stolitsnaja, spasipa jorma". Ei enää kunnioiteta vanhempaa väkeä ollenkaan!
vittuilevat teinit
14
132
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Miksi valitsit kommunismin? Vain pedofiilit ovat skommareita alempana yhteiskunnan hierarkiassa.
- Anonyymi00003UUSI
Juuri tämä on se syy miksi Skda pitää ostaa.
Aika kun joku aukoo niin sanoo vain no lähde kokeilee lähteeks sun auto paremmin ku mun Skoda.
Pakko ostaa Skoda Octavia RS ja tunkea vastaava moottori siihen kuin tässä Golffisa.
Tietysti pitää myös muuttaa nelivetoiseksi.
https://www.youtube.com/watch?v=V2OxGOoeDmI
Todella nautinnollista jättää bemut ja muut muka nopeat autot!- Anonyymi00006UUSI
Voi lapsi, hanki nyt ensin se mopokortti ja ala vasta sitten haaveilemaan Skodasta.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Voi lapsi, hanki nyt ensin se mopokortti ja ala vasta sitten haaveilemaan Skodasta.
On mulla mopo, 1300 kuutioinen!
Autokin on ja vene.
Veneessä on vain 740 heppaa moottoritehoa.
Älä ole noin kateellinen.
- Anonyymi00004UUSI
Missä ABC-asemalla tämä tapahtui ja mihin aikaan?
- Anonyymi00005UUSI
Joo pyydetään ABC asemalta turvakamerakuvaa ja laitetaan se tubeen!
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joo pyydetään ABC asemalta turvakamerakuvaa ja laitetaan se tubeen!
Ei nyt välttämättä turvakamerakuvaa, mutta jos aloittaja kertoo edes nuo asia niin tarina muuttuu kertaluokkaa uskottavammaksi.
- Anonyymi00007UUSI
Ja mikähän sinä on kun radiota kuuntelee niin millä tahansa kanavalla alkaa useamman kerran päivässä hirveä naurunremakka jota kestää tovin. Sitä sitten saa sitten korvat punaisina kuunnella Skodalla ajellessaan. Alkaa ottamaan pikkuhiljaa luonnon päälle tuollainen!
- Anonyymi00010UUSI
Ne pitää kyllä saada viedeolle! Miljoona katsojaa tunnissa helposti sais somevideo noilla :D
- Anonyymi00008UUSI
Ei teinit edes tiedä skodan alkuperää. Tosin se ei ole häpeä. Alkujaan loistoauto, sitten sosialismin kyhäelmä, nyt vain volkkarin kopio joka kyllä pudottaa tasoa. Alku siis oli hyvä.
- Anonyymi00015UUSI
Ei teinit voi tietää itäblokista mitään, vanhimmat teinit on syntyneet vuonna 2007.
Miksi se siis herjaisivat ja huutelisivat jonkun skodan omistajan perään, etenkin kun monelle teinille autot ei enää merkkaa mitään, se ei ole enää statussymboli kuin amispojille.
- Anonyymi00011UUSI
Niin eikös se ole vaan volkkari, tai joku sekundavolkkari, toleransseihin menemättömistä ylijäämäosista kasattu.
- Anonyymi00012UUSI
Niin se varmasti menee. Mielenkiintoista on se että Skodan uutuus on kalliimpi kuin VW ja lyhyempi takuu!
Ainakin näin olen asian ymmärtänyt. Kuullut kai jostain.
Voin toki olla väärässä tässä asiassa. Mutu juttu joku voi korjata jos olen väärässä.
Kyse kai Epiq ja jostain ID mallista näistä uusista jotka on tulossa.
Ihmettelen kyllä sitä ettei Skoda takuu nouse 5v mittaiseksi. - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niin se varmasti menee. Mielenkiintoista on se että Skodan uutuus on kalliimpi kuin VW ja lyhyempi takuu!
Ainakin näin olen asian ymmärtänyt. Kuullut kai jostain.
Voin toki olla väärässä tässä asiassa. Mutu juttu joku voi korjata jos olen väärässä.
Kyse kai Epiq ja jostain ID mallista näistä uusista jotka on tulossa.
Ihmettelen kyllä sitä ettei Skoda takuu nouse 5v mittaiseksi.Viiden vuoden takuu olisi viimeinen niitti ja Skodan sagan loppu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3153714Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322048Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451664- 951631
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1031363- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1011106- 821103
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja97909Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.62803