Ja nyt on kahviaika.
Mustana menee kun ei ole maitoa.
Ensi kuussa sitten taas saa taas maitoa.
Ei ole koskaan ollut näin kurjat olot mulla missään päin maailmaa kuin Suomessa.
Kiitos Suomen viranomaisten.
Ei ole koskaan missään päin maailmaa oikeuksia rikottu ja poljettu kuin Suomessa.
Kiitos Suomen viranomaisten.
Kuin palatsista afrikan kongoon olisi tullut.
Rikollisten keskelle ryövättäväksi.
Mutta kyllä se apu sieltä tulee.
Apu ei tule Suomesta, Suomi on täynnä pelkkää rikollisuutta ja korruptiota.
:/
Nainen, päivän Möttöset Möttöstelty
10
127
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Viranomainen on takertuva iilimato parasiitti, joka yrittää luoda uhreihinsa pitkän ja pysyvän riippuvuussuhteen.
Symbioosi on kaukana sen toimintatavoista, täys hyödytön parasiittimainen iilimato kuvaa toimintaansa parhaiten.
Monet ovat sen nähneet ja huomanneet, että haittaeliöistä ja ongelmasta on todella vaikea päästä eroon.
Ne lisääntyvät tuomalla kaverinsa mukanaan jne.
Käytännössä siis riivaajan kaltainen parasiitti.
Kuin saastainen henki.
Se kulkee turhana kuljeksimassa tyhjillä toimistokäytävillä ja odotustiloissa etsien isäntäolentoa josta voisi hyötyä ja leachata.
Kun se löytää uhrin hyvässä paremmassa kunnossa, se ottaa 7 parasiittikaveriaan mukaan leachaamaan sen elinvoimia ja mahdollisuuksia.
Nuo 7 ajelevat veronmaksajien piikkiin kotikäynneillä ja kirjoittelevat pitkäaikais sopimuksia itselleen saadakseen leachata.
Sellainen parasiitti on viranomainen.
Isännälle täysin hyödytön ja kallis riesa ja vaiva.
:/- Anonyymi00002UUSI
Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa; ja kun ei löydä, sanoo se: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin'.
Ja kun se tulee, tapaa se sen lakaistuna ja kaunistettuna.
Silloin se menee ja ottaa mukaansa seitsemän muuta henkeä, pahempaa kuin se itse, ja ne tulevat sisään ja asuvat siellä. Ja sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiksi kuin ensimmäiset."
:/ - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa; ja kun ei löydä, sanoo se: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin'.
Silloin se menee ja ottaa mukaansa seitsemän muuta henkeä, pahempaa kuin se itse, ja ne tulevat sisään ja asuvat siellä. Ja sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiksi kuin ensimmäiset."
:/Mikä sua vaivaa? Pullonhenkikö?
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
:/Jeesus on tie totuus ja elämä.Amen!
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
:/Kun viranomainen menettää pitkäaikais uhriasiakkaansa, se voivottelee menetettyjä kilometrikorvauksia ja muiden laskutustensa menetyksiä ja pelkää lähestyviä YT neuvotteluja.
Silloin se sanoo: nyt menen sinne kunnon kaveriporukan voimin ja myrkytetään se ja julistetaan se väkisin sairaaksi!
He ottavat mukaansa 2 poliisia 2 sossua 1 hoitajan 2 jotakin epämääräistä henkilöä ja he näkevät että möttönen on ihan kunnossa mutta kärsii viranomaisten väärän toiminnan takia.
Sen jälkeen möttösen asiat saadaan muualla alkuun ja rullaamaan ja saman tien sen kaiken hyödyn tulee syömään viranomaisparasiittiryhmä ja hän ostaa itselleen siitä merkiksi uuden autonkin, kakkos auton.
Hyvin menee, paitsi möttösellä.
Kaikki hyöty mikä piti olla möttöselle meni parasiiteille ja enemmänkin.
Möttösen olot ovat nyt vieläkin huonommat.
:/ - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kun viranomainen menettää pitkäaikais uhriasiakkaansa, se voivottelee menetettyjä kilometrikorvauksia ja muiden laskutustensa menetyksiä ja pelkää lähestyviä YT neuvotteluja.
Silloin se sanoo: nyt menen sinne kunnon kaveriporukan voimin ja myrkytetään se ja julistetaan se väkisin sairaaksi!
He ottavat mukaansa 2 poliisia 2 sossua 1 hoitajan 2 jotakin epämääräistä henkilöä ja he näkevät että möttönen on ihan kunnossa mutta kärsii viranomaisten väärän toiminnan takia.
Sen jälkeen möttösen asiat saadaan muualla alkuun ja rullaamaan ja saman tien sen kaiken hyödyn tulee syömään viranomaisparasiittiryhmä ja hän ostaa itselleen siitä merkiksi uuden autonkin, kakkos auton.
Hyvin menee, paitsi möttösellä.
Kaikki hyöty mikä piti olla möttöselle meni parasiiteille ja enemmänkin.
Möttösen olot ovat nyt vieläkin huonommat.
:/Ja asiakirjat tästä toiminnasta todistavat.
:/ - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ja asiakirjat tästä toiminnasta todistavat.
:/Elinvoimaa leachataan ja imetään, kaikki mitä irti vain saavat.
Ihmisiä kuolee ja katoaa.
Poliisi hukkuu rikosilmoituksiin ja koko bittiavaruuskin avunhuutoihin.
VOISIKO JOKU NYT JO VIHDOINKIN KÄSITELLÄ NE RIKOSILMOITUKSET!!!!!!!!!!!
Mutta Suomessa viranomaiset rötöstelijärikolliset eivät uskalla.
Eivät tee virkavelvollisuuksiaan eivätkä noudata oikeutta Suomessa.
Niin korruptoitunut tämä maa on.
:/ - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ja asiakirjat tästä toiminnasta todistavat.
:/Möttönen oli sairaseläkkeellä vuoden ilman eläkettään.
Onko kellään muulla missään maailmassa käynyt näin?
Ajatelkaa, ainoa ihminen koko maailmassa jolle näin tehdään.
Ei toimi perusoikeudet, ei ihmisoikeudet, ei mikään toimi, ei edes lakisääteinen sairaseläke.
Siinä näette mitä on vainoaminen, sabotaasi ja henkilöön kohdistuva syrjintä Suomessa viranomaisten toimesta.
Rikolliset kun päättää tuhota ihmisen, niin he tekevät sen kaikin viranomaisvoimin.
Poliisikin vain mussuttaa donitsia ja ignooraa rikosilmoitukset.
:/ - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Möttönen oli sairaseläkkeellä vuoden ilman eläkettään.
Onko kellään muulla missään maailmassa käynyt näin?
Ajatelkaa, ainoa ihminen koko maailmassa jolle näin tehdään.
Ei toimi perusoikeudet, ei ihmisoikeudet, ei mikään toimi, ei edes lakisääteinen sairaseläke.
Siinä näette mitä on vainoaminen, sabotaasi ja henkilöön kohdistuva syrjintä Suomessa viranomaisten toimesta.
Rikolliset kun päättää tuhota ihmisen, niin he tekevät sen kaikin viranomaisvoimin.
Poliisikin vain mussuttaa donitsia ja ignooraa rikosilmoitukset.
:/Ja jokainen asiakirja todistaa heitä vastaan.
Jokaisessa on vääristelyä ja jotain outoa.
Ja siitä niille sanoo, niin selityksia kaikkea paskaa ja höpöä, eikä mitään toimenpiteitä.
Se on sitä hiljentämistä ja hyssyttelyä.
Ja kaiken tämän jälkeen olisi ihan oikein jos nuo rikolliset paskat lahdattaisiin.
Näin törkeää ja järjestelmällistä toimintaa ei tee edes terroristit.
Suomalainen korruptioviranomainen on paskasaastan ruumiillistuma.
:/
- Anonyymi00008UUSI
Laita viestiä niin laitan sulle maitorahaa.
Täällä kyllä olis maitoa mutta.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3163735Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001703
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451674Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1081407- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041146- 821123
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja103959Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.70860