Mummelin ja vaarin pihvi paloi pahasti ja poltti melkein koko talon Kelasatamassa, Lumon vuokratalossa.
Meilläkin on Jyväskylässä paljon senioritaloja rakennettuna miten sattuu ja parvekkeilla kun rollaattorikutsuissa grillaillaan, niin mitä vaan voi sattua.
Pitäisihän tuon nyt vähäisenkin järjen kertoa että kaasugrillissäkin on avotuli!
Älliä grillaamiseen kerrostaloissa!
20
242
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Kaasu grillinkäyttö on KIELLETTY , tulipalo , räjähdys vaara sisätiloissa ! Taloyhtiöissä on tehtävä NYT UUDET TURVALLISUUS OHJEET JA KIELTÄÄ GRILLAAMINEN PARVEKKEILLA . Aivan kuten on jo TALOYHTIÖITÄ , JOISSA ON TUPAKOINTI KIELTO , eli savuton taloyhtiö . Turvallisuutta asumiseen .
- Anonyymi00003
Minäpä pistän kokonaisen kokon partsille juhannuksena repikää siitä
- Anonyymi00017
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minäpä pistän kokonaisen kokon partsille juhannuksena repikää siitä
Pupuhuhdassa ihan normaalia toimintaa.
- Anonyymi00002
Jessus sentään mikä älämölö mokomasta
- Anonyymi00004
Eihän se sinua lehtikeräyslaatikossa asuvaa koske.
- Anonyymi00005
Mummot ja paapat senioritaloon,tulen käyttö kiellot kerrostaloihin ja seniorotaloihin,kamera valvonta. Palokassa vanhus jätti heinäkuun helteillä kynttilän palaamaan,valvomatta.
- Anonyymi00007
vajukkien ja jo ikänsä takia syyntakeettomien tulisi käyttää vain ledikynttilöitä
- Anonyymi00018
Noin käy,kun Orpon ja Purran säästöjen vuoksi ei vanhukset pääse ajoissa hoitokoteihin vaan yhä huonokuntoisempia muistisairaasta sinnittelee kotona.
- Anonyymi00006
Grillaus kiellettävä,sekä tupakointi parvekkeilla. Haiseekin naapureiden koteihin ja paloturvallisuus riskit suuret.
- Anonyymi00008
Jos tupakansavu kerran häiritsee niin että tupakointi pitää kieltää, niin sillin kärytys grillissä on takuulla pahempi haju, joten kaikki grillaus asuntoparvekkeilla on kiellettävä.
- Anonyymi00013
Tässä runsaasti älliä grillaukseen, LLLLLLLL!
- Anonyymi00016
Kuulepas! Ei asu Kalasataman kerrostaloissa senioreja vaan näitä nuoria somettaja wannabe tyyppejä, joita ei mitkään säännöt koske. Mediassa ollut jatkuvasti juttuja kyseisistä Lumon kerros ja tornitaloista joissa biletetään, roskataan ja ovat levottomia huumeiden takia. Kyllä sieltä pysyy eläkeläiset kaukana!
- Anonyymi00019
No nyt kyseessä olevassa tapauksessa nuoren mediatoimittajan mielestä asunnossa asui kaksi iäkästä henkilöä, eli noin 45- vuotiaita, mahdollisesti työttömiä.
Mielikuvansa kullakin.
- Anonyymi00020
Mitätön juttu. Taloja saa aina uusia
- Anonyymi00021
Nykyisin liki 2 suurpaloa joka viikko,sytytettyjä tahallaan,ja uus avuttomuutta asumisen suhteen.
- Anonyymi00022
Hölmöläishommaa sooloilla jollain hiton pikku parvekegrillillå käryttää naapurien asunnot vou helevata.
- Anonyymi00024
Niin ja sitäpaitsi minkäänlaisessa kerrostalossa se parveke ei ole oma! Vuokratalossa se on talon omistajan ja asunto-osakeyhtiössä se on yhtiön, kuten asuntokin. Asukas omistaa vain asunnon käyttämiseen oikeuttavat osakekirjat.
- Anonyymi00028
Ja tapetit.
- Anonyymi00025
Juu, ainoastaan omakotitalon omistaja voi sanoa grillaavansa omalla parvekkeellaan/terassillaan.
- Anonyymi00027
Tosimies kun haluaa rillata pihvinsä tai makkaransa niin siinä on sivuseikka jos talo palaa! Näin se o.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493