Älliä grillaamiseen kerrostaloissa!

Anonyymi-ap

Mummelin ja vaarin pihvi paloi pahasti ja poltti melkein koko talon Kelasatamassa, Lumon vuokratalossa.
Meilläkin on Jyväskylässä paljon senioritaloja rakennettuna miten sattuu ja parvekkeilla kun rollaattorikutsuissa grillaillaan, niin mitä vaan voi sattua.
Pitäisihän tuon nyt vähäisenkin järjen kertoa että kaasugrillissäkin on avotuli!

20

242

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kaasu grillinkäyttö on KIELLETTY , tulipalo , räjähdys vaara sisätiloissa ! Taloyhtiöissä on tehtävä NYT UUDET TURVALLISUUS OHJEET JA KIELTÄÄ GRILLAAMINEN PARVEKKEILLA . Aivan kuten on jo TALOYHTIÖITÄ , JOISSA ON TUPAKOINTI KIELTO , eli savuton taloyhtiö . Turvallisuutta asumiseen .

• Anonyymi00003

Minäpä pistän kokonaisen kokon partsille juhannuksena repikää siitä

• Anonyymi00017
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Minäpä pistän kokonaisen kokon partsille juhannuksena repikää siitä

Pupuhuhdassa ihan normaalia toimintaa.

• Anonyymi00002

Jessus sentään mikä älämölö mokomasta

• Anonyymi00004

Eihän se sinua lehtikeräyslaatikossa asuvaa koske.

• Anonyymi00005

Mummot ja paapat senioritaloon,tulen käyttö kiellot kerrostaloihin ja seniorotaloihin,kamera valvonta. Palokassa vanhus jätti heinäkuun helteillä kynttilän palaamaan,valvomatta.

• Anonyymi00007

vajukkien ja jo ikänsä takia syyntakeettomien tulisi käyttää vain ledikynttilöitä

• Anonyymi00018

Noin käy,kun Orpon ja Purran säästöjen vuoksi ei vanhukset pääse ajoissa hoitokoteihin vaan yhä huonokuntoisempia muistisairaasta sinnittelee kotona.

• Anonyymi00006

Grillaus kiellettävä,sekä tupakointi parvekkeilla. Haiseekin naapureiden koteihin ja paloturvallisuus riskit suuret.

• Anonyymi00008

Jos tupakansavu kerran häiritsee niin että tupakointi pitää kieltää, niin sillin kärytys grillissä on takuulla pahempi haju, joten kaikki grillaus asuntoparvekkeilla on kiellettävä.

• Anonyymi00013

Tässä runsaasti älliä grillaukseen, LLLLLLLL!

• Anonyymi00016

Kuulepas! Ei asu Kalasataman kerrostaloissa senioreja vaan näitä nuoria somettaja wannabe tyyppejä, joita ei mitkään säännöt koske. Mediassa ollut jatkuvasti juttuja kyseisistä Lumon kerros ja tornitaloista joissa biletetään, roskataan ja ovat levottomia huumeiden takia. Kyllä sieltä pysyy eläkeläiset kaukana!

• Anonyymi00019

No nyt kyseessä olevassa tapauksessa nuoren mediatoimittajan mielestä asunnossa asui kaksi iäkästä henkilöä, eli noin 45- vuotiaita, mahdollisesti työttömiä.
        Mielikuvansa kullakin.

• Anonyymi00020

Mitätön juttu. Taloja saa aina uusia

• Anonyymi00021

Nykyisin liki 2 suurpaloa joka viikko,sytytettyjä tahallaan,ja uus avuttomuutta asumisen suhteen.

• Anonyymi00022

Hölmöläishommaa sooloilla jollain hiton pikku parvekegrillillå käryttää naapurien asunnot vou helevata.

• Anonyymi00024

Niin ja sitäpaitsi minkäänlaisessa kerrostalossa se parveke ei ole oma! Vuokratalossa se on talon omistajan ja asunto-osakeyhtiössä se on yhtiön, kuten asuntokin. Asukas omistaa vain asunnon käyttämiseen oikeuttavat osakekirjat.

• Anonyymi00028

Ja tapetit.

• Anonyymi00025

Juu, ainoastaan omakotitalon omistaja voi sanoa grillaavansa omalla parvekkeellaan/terassillaan.

• Anonyymi00027

Tosimies kun haluaa rillata pihvinsä tai makkaransa niin siinä on sivuseikka jos talo palaa! Näin se o.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1580
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      104
      793
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      598
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe