En halua tänne palstalle kirjoitella. Tämä on nyt mitä on, mutta ei kyllä ole sopiva paikka minun näitä tänne kirjoittaa.
Haluan kuitenkin kertoa, että tarvitsen sinua.
Meidän kesken on Jumalan antama yhteys.
Tunnen sinut Hengen välityksellä. Se on erilaista tuntemista.
Voisitko vastata minulle viestiin, jonka lähetin sähköpostitse? On piinaavaa olla epävarmuudessa ja odottaa. En tahdo rikkoa rajojasi tai halua sekoittaa elämääsi. Jos olen niin toiminut, pyydän sitä anteeksi. Toivon, että voin olla sama tuki ja Jumalan yhteyden kokemus sinulle kuin olen kokenut sinut itselleni olleen. Ne ristiriidatkin mitä on ollut joskus välillämme, ovat opettaneet ymmärtämään esimerkiksi omaa toimintaani. En näe niitä tarpeettomina tai virheinä.
LS
Kirje ystävälle, vetoomus
26
365
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Enkä tiedä miksi näitä tänne kirjoitan, koska sinä teet kuten koet haluavasi tehdä. Vaikka miljoona viestiä tänne kirjoittaisin, ei se muuta mitään. Ei se muuta aaioita, jotka tapahtuu, jos on tapahtuakseen
LS - Anonyymi00002UUSI
Se on myös ehkä itsekästä? Haluan olla rehellinen. Se auttaa minua jaksamaan. Jumalan läsnäolo, jonka jaamme. Sitähän se lopulta on kuitenkin.
LS - Anonyymi00003UUSI
Se ei tarvitse näkemistä, tuntea Hengen tasolla.
LS- Anonyymi00025UUSI
Minulla ei ole koskaan ollut sellaista, että tuntisin jotain hengen tasolla. Mutta minä olenkin eronnut kirkosta jo monia vuosia sitten!
- Anonyymi00004UUSI
Vai onko se niin, että mitä enemmän pyydän, sen kauemmaksi menet? Onko se heikkoutta? Näyttäytyykö riippuvaisuudelta, mitä et elämääsi kaipaa?
Minulla on hassu ajatus siitä, että jatkuva pyytäminen, vain estää sinua olemasta tekemisissä. Koet, että minun pitäisi olla vahvempi, en saisi haluta seuraasi, pitäisi olla kärsivällinen, oppia hiljaisuudesta jotain.
LS- Anonyymi00010UUSI
Mun seuraa haluta tä?
- Anonyymi00005UUSI
Saatat olla parempi ihminen kuin minä. Ajattelet muita, sivullisia. Itsensä kieltäminen, ei kuitenkaan ratkaise asiaa. Olen koettanut sitä, sinun unohtamista. Huonolla menestyksellä.
LS- Anonyymi00006UUSI
Minun on helppo unohtaa ihmiset, koska viihdyn todella hyvin yksin! Noin se on ollut siitä lähtien, kun aikoinaan erosin!
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minun on helppo unohtaa ihmiset, koska viihdyn todella hyvin yksin! Noin se on ollut siitä lähtien, kun aikoinaan erosin!
Laitapa oikeaa postia
- Anonyymi00007UUSI
Tiedän, että se olit sinä. Tällä palstalla. Olin parikymmentä vuotta uskovainen ja ennen sinun kohtaamistasi, mikään ei ollut koskettanut sisintäni kuten sinä. Älä piiloudu minulta enää hetkeäkään. Älä anna minun odottaa.
LS - Anonyymi00008UUSI
Jos et halua olla tekemisissä. Se on sinun päätös. Olisiko siitä mahdollista saada suora vastaus, jonka varmasti tiedän olevan sinulta. Vaikka sillä sähköpostiviestillä. Lupaan etten enää ikinä millään tavoin pyri sinua lähestymään, jos se on tahtosi ja haluat sitä. Nimittäin kyllä tähän on selvyys tultava, koen sen itselleni tarpeellisena. Voisit tehdä sen palveluksena. En halua jäädä ikäväpalstallekaan.
LS- Anonyymi00009UUSI
Jos tämä liittyy kahden eri ikäisen tilanteeseen niin, ei ole mitään selvitettävää, ei ole koskaan ollutkaan!
- Anonyymi00012UUSI
Minun kanssani oli varmaan vaikea keskustella ja en ikäänkuin ymmärtänyt puhetta. Se oli varmasti turhauttavaa. Olisiko mahdollista sen verran saada keskustella kanssasi, että voisin jatkaa matkaa eteenpäin? Kyllä, olen kirjoittanut tarvitsevani sinua jne. , mutta en voi mitään sinulta vaatia. Hengellinen yhteys meillä on.
Ajattelen sinut ihmiseksi, joka haluaa toimia oikein, auttaa muita. Olenko tehnyt sinua vastaan niin hirveitä, että päätit ettet ikinä enää pidä yhteyttä? Varmasti asiat on sovittavissa.
LS- Anonyymi00020UUSI
Kyllä sinä joka stalkkasit minua, minulla ei ole sinulle mitään hyvää sanottavaa koskaan! En todellakaan halua auttaa sinua koskaan! Älä luule, että muuttaisin mieltäni koskaan!
- Anonyymi00013UUSI
Kerran kerroit, että kuulostan ihan ikävä palstalaiselta, kun kerroin tunteistani. No, en silloin tiennyt koko ikåvä palstasta. Nyt tiedän. Täälläpä ollaan ja tänne ilmeisesti kuulun.
LS - Anonyymi00014UUSI
Ystävyyden pitäisi perustua sellaiseen, ettei tarvitsisi epäillä sitä, vastaako toinen. En tarkoita, että on pakko olla koko ajan saavutettavissa. Useampi vuosi, on kuitenkin aika paljon odottamista. Sen pitäisi perustua turvallisuuden tunteeseen. Varsinkin, jos tietää, että toinen kokee itsensä epävarmaksi, kelpaako. Se mitä näen ja koen fyysisessä maailmassa, ei vastaa Hengen maailmaa, miten sinusta ajattelen. Se on ristiriitaista.
Minun pitäisi ymmärtää, ettet kaipaa minua elämääsi. Ei oikeasti mikään ole muuttunut. Olisi se kohteliasta kertoa suoraan. Minä en jaksa vuosien pelaamista. Sekin voi käydä raskaaksi, aina odottaa. Ikäänkuin kannan aina sinua mukanani.
Tämä on tosi surullista. Tavallaan järjellä ymmärtää, että tässä menee ihan hukkaan elämä odottaessa, että se toinen ottaisi avosylin vastaan ja silti, se sisin ei jotenkin luovu.
LS- Anonyymi00021UUSI
Emme ole koskaan puhuneet suoraan, koska sinä et sitä halunnut koskaan, kun et sanonut edes hei sanaa minulle! Siitä tuli sellainen tunne, että vain pelleilit ja kiusasit ja kun sellainen jatkuu vuosien ajan, se varmistaa sen ettei ole mitään halua olla missään tekemisissä noin toimineen ihmsen kanssa! Mietipä sitä, jos joku olisi tehnyt sinulle jotain vastaavaa yhtä kauan!
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Emme ole koskaan puhuneet suoraan, koska sinä et sitä halunnut koskaan, kun et sanonut edes hei sanaa minulle! Siitä tuli sellainen tunne, että vain pelleilit ja kiusasit ja kun sellainen jatkuu vuosien ajan, se varmistaa sen ettei ole mitään halua olla missään tekemisissä noin toimineen ihmsen kanssa! Mietipä sitä, jos joku olisi tehnyt sinulle jotain vastaavaa yhtä kauan!
En osaa samaistua kertomaasi. Emme taida tuntea.
LS
- Anonyymi00015UUSI
Hän ei pitänyt seurastani, halveksi minua. Miksi olen pitänyt kiinni ihmisestä, joka ei pidä minusta, eikä halua seuraani.
Laitoin hänelle viestin. Tällä palstalla oli kirjoitusta viestien laittamisesta. Joku tämmöiseen aloitukseeni vastasi ja kirjoituksellaan halusi kiusata...mutta sitten vaan seuraavana aamuna ajattelin, en menetä mitään sillä. Tämä ystäväni ei vastannut mitään. Tässä on mennyt jo tovi.
Sillehän on syy, miksi ei haluta pitää yhteyttä.
LS - Anonyymi00016UUSI
Kerro nyt oma oikea kirjaimesi sekä miehen kirjain. Mielellään myös minkä ikäisiä olette.
- Anonyymi00017UUSI
Voin kertoa omani. En miehen. Hän ei ehkä edes pitäisi, että hänet yhdistetään minuun.
Olen H nainen. - Anonyymi00018UUSI
Mutta hän tietää LS nimikirjaimetkin kyllä. Ei ne olisi arvoituksia hänelle.
- Anonyymi00019UUSI
Ystävyys olisi riittänyt hyvin. Ei enempää olisi tarpeeksi tuntematta hyvä ollutkaan ajatella. Mutta, jos ei kerfan kelpaa, niin ei väkisellä.
LS- Anonyymi00022UUSI
Minä en halua edes ystävyyttä sellaisen ihmisen kanssa, joka stalkkasi minua todella kauan! Elämäni järkyttävimmät vuodet ehdottomasti!
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Minä en halua edes ystävyyttä sellaisen ihmisen kanssa, joka stalkkasi minua todella kauan! Elämäni järkyttävimmät vuodet ehdottomasti!
En osaa samaistua kertomaasi. Emme tunne uskoakseni.
LS
- Anonyymi00026UUSI
Hehkuko sä olet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332104Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461715Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121486Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041236Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041034Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59865
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34852Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743