Kaunis lähtö

Anonyymi-ap

EI ole vielä lehdissä. Suomalaismies menehtyi muutama tunti sitten BKK-HEL lennolla sairaskohtaukseen. Välilaskua oli suunniteltu Istanbuliin mutta mitään ei ollut tehtävissä. 69 vuotta oli miehellä ikää. Kepeät mullat. En kerro nimeä vielä sillä omaiset eivät välttämättä ole saaneet vielä tietoa.
Pattayalta oli tulossa.

17

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Hienoa että kerrot uutinen oli mediassa jo kolmisen tuntia sitten reutersin toimesta, kun kone laskeutui vantaalle, finskin tiedotus oli laittanut uutisen framelle.

      • Anonyymi00002

        Esittele minulle noin kello 15 aikaan Reutersin julkaisema uutinen, sillä puhut palturia.
        Edes Finnair ei saanut kertoa yksityiskohtia vielä kello 17.46. uutisessaan, vaan kertoi vaan että oli tilanne päällä lennolla. Näytä minulle se Reutersin uutinen. Kaveri oli hänen messissään ja näin hänet heti lennon jälkeen. Ajattelitko että se tekee sinusta sankarin, jos näet uutisen ensimmäisenä?


      • Anonyymi00003

        Kello 18:17 uutinen: "Vakava tilanne Finnairin lennolla.
        Finnairin viestintäjohtaja Päivyt Tallqvist ei voi kommentoida tapauksen yksityiskohtia"

        Mutta Pasanen lukee asiasta jo kello 15 ja tietää mitä on tapahtunut?
        Askolla oli lennolle lähtiessä kuumetta ja oli kolauttanut eilen päänsä. Selviää avauksessa oliko näillä osuutta asiaan.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Kello 18:17 uutinen: "Vakava tilanne Finnairin lennolla.
        Finnairin viestintäjohtaja Päivyt Tallqvist ei voi kommentoida tapauksen yksityiskohtia"

        Mutta Pasanen lukee asiasta jo kello 15 ja tietää mitä on tapahtunut?
        Askolla oli lennolle lähtiessä kuumetta ja oli kolauttanut eilen päänsä. Selviää avauksessa oliko näillä osuutta asiaan.

        Hänellä on tapana olla onnettomuuspaikoilla ensimmäisenä ja poistua sieltä viimeisenä. Kuvat räpsitään asianosaisten kanssa ja kerätään matkamuistoja, joita on kiva sitten hypistellä kotona ja muistella onnettomuuspaikkaa ja sitä mieletöntä fiilistä.
        https://ibb.co/PvDBmTyP


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Hänellä on tapana olla onnettomuuspaikoilla ensimmäisenä ja poistua sieltä viimeisenä. Kuvat räpsitään asianosaisten kanssa ja kerätään matkamuistoja, joita on kiva sitten hypistellä kotona ja muistella onnettomuuspaikkaa ja sitä mieletöntä fiilistä.
        https://ibb.co/PvDBmTyP

        Että pitää tästäkin vääntää paskaa oikein kuvan kanssa, minusta lentokoneessa kuoleminen ei ole mitenkään tavoiteltava asia, aika kaukana siitä, jos lähtö tulee se ei tule kello kaulassa, mutta koneessa jossa ei ole oikeastaan mitään apua saatavana, jos ei rytminsiirtoa huomioda helvetin kaukana kauniista lähdöstä, tämä on viimeinen ja ensimmäinen viestini tähän ketjuun.


      • Anonyymi00004 kirjoitti:

        Hänellä on tapana olla onnettomuuspaikoilla ensimmäisenä ja poistua sieltä viimeisenä. Kuvat räpsitään asianosaisten kanssa ja kerätään matkamuistoja, joita on kiva sitten hypistellä kotona ja muistella onnettomuuspaikkaa ja sitä mieletöntä fiilistä.
        https://ibb.co/PvDBmTyP

        Oikeasti, ketju joka koskee henkilön kuolemaa (siis ihan todellista uutisoitua aivan tuoretta) pitää taas vetää tuohon. Sori mutta on sitten totaalisen lapsellista ja naurettavaa,


      • Anonyymi00006
        santtu_1975X kirjoitti:

        Oikeasti, ketju joka koskee henkilön kuolemaa (siis ihan todellista uutisoitua aivan tuoretta) pitää taas vetää tuohon. Sori mutta on sitten totaalisen lapsellista ja naurettavaa,

        Aloitus on muistokirjoitus tutulle kaverille ilman mässäilyä. Siihen kiiruhti Hua Hinin onnettomuusmies valehtelemaan nähneensä uutisen asiasta 4 tuntia aiemmin kun siitä edes kertoi Finnair että jotakin on tapahtunut. Kuka keksii tuollaisia asioita että kuuli ekana onnettomuudesta ja alkaa molkottamaan muistokirjoittajalle olleensa eka? Muistokirjoittaja oli samalla matkalla ja samassa koneessa ja tuli samalla taksilla Suvarnabhumiin.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Aloitus on muistokirjoitus tutulle kaverille ilman mässäilyä. Siihen kiiruhti Hua Hinin onnettomuusmies valehtelemaan nähneensä uutisen asiasta 4 tuntia aiemmin kun siitä edes kertoi Finnair että jotakin on tapahtunut. Kuka keksii tuollaisia asioita että kuuli ekana onnettomuudesta ja alkaa molkottamaan muistokirjoittajalle olleensa eka? Muistokirjoittaja oli samalla matkalla ja samassa koneessa ja tuli samalla taksilla Suvarnabhumiin.

        Vai oikein muistokirjoitus Pattaya palstalle, ei mee avaajalla hyvin.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Vai oikein muistokirjoitus Pattaya palstalle, ei mee avaajalla hyvin.

        Toden totta lukekaa aloitus ja havaitkaa sen olevan ..... muistokirjoitus.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Toden totta lukekaa aloitus ja havaitkaa sen olevan ..... muistokirjoitus.

        Muisto mikä muisto, kaunis lähtö mageesti lentokoneen käytävällä sätkien, saikohan edes viimisen paukkulasin vedettyä pohojanmaan kautta?


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Muisto mikä muisto, kaunis lähtö mageesti lentokoneen käytävällä sätkien, saikohan edes viimisen paukkulasin vedettyä pohojanmaan kautta?

        Ei pidä nyt alkaa vainajan loppuun lisäämään omia vitsejään.
        Hyvin asiallinen kaveri oli kyseessä ja alkoholilla ei ollut osuutta asiaan. Oli hieman kipeä koneeseen mennessään ja se oli matkustamohenkilökunnan tiedossa. Olivat menossa mittaamaan hänen kuumettaan että tarvitseeko lääkettä, ei tarvinnut koska ei hengittänyt enää. Parempi lähtö mielestäni kuin jossakin sairaalassa letkuissa.
        Koskaan ei ole tiedossa milloin se lähtö tulee niin siltä kantilta olisi hyvä hoitaa läheisten kanssa asiat ja testamentit kuntoon. Ei jää väärää kuvaa kellekään.
        Hyvää taivasmatkaa Askolle!


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Ei pidä nyt alkaa vainajan loppuun lisäämään omia vitsejään.
        Hyvin asiallinen kaveri oli kyseessä ja alkoholilla ei ollut osuutta asiaan. Oli hieman kipeä koneeseen mennessään ja se oli matkustamohenkilökunnan tiedossa. Olivat menossa mittaamaan hänen kuumettaan että tarvitseeko lääkettä, ei tarvinnut koska ei hengittänyt enää. Parempi lähtö mielestäni kuin jossakin sairaalassa letkuissa.
        Koskaan ei ole tiedossa milloin se lähtö tulee niin siltä kantilta olisi hyvä hoitaa läheisten kanssa asiat ja testamentit kuntoon. Ei jää väärää kuvaa kellekään.
        Hyvää taivasmatkaa Askolle!

        Ai taivasmatkaa;-) Lentokone tuli alas tonttiin, raato kaivetaan parimetriseen kuoppaan, tuskin tuosta mikään taivasmatka käynnistyy. Pikemminkin treffit paholaisen kanssa helvetin porteilla!


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Ai taivasmatkaa;-) Lentokone tuli alas tonttiin, raato kaivetaan parimetriseen kuoppaan, tuskin tuosta mikään taivasmatka käynnistyy. Pikemminkin treffit paholaisen kanssa helvetin porteilla!

        Posso pääsee siis logiikkansa mukaan taivaaseen koska muna ei seiso? Vai mitä ajoit takaa törkyilemälöä?


    • Anonyymi00013

      Pitkäaikainen istuminen tappaa. Pitkän lennon aikana pitää nousta välillä seisomaan.

      • Anonyymi00015

        Pitkä seisottaminenkin tappaa koska veri siirtyy päästä jöpöttämässä olevaan jormaan.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Pitkä seisottaminenkin tappaa koska veri siirtyy päästä jöpöttämässä olevaan jormaan.

        Ja lentokone saattaa tehdä pikaisen välilaskun, jos omatoimisesti saa jöpötyksen aikaiseksi!


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Ja lentokone saattaa tehdä pikaisen välilaskun, jos omatoimisesti saa jöpötyksen aikaiseksi!

        Tietty, jos on esittää kymppikerhon rungarien jäsenkortti, voi tilanne olla toinen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2040
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      606
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      467
    Aihe