Kuka sattui tänään katsoon Tangomarkkinat finalisteja.
Itse tykästyin Ilari hämäläiseen. Oli vähän rokkarin oloinen mut takkiin oli tehty ruusu ja oli tosi hyvä ääni. Onneks pääsi jatkoon...
Hänestä voisi tulla uusi tangokuningas, nuori kokee mies.
Tango markkinat finalistit
Anonyymi-ap
5
189
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oikaisu edelliseen. Tarkoitin komea mies...
- Anonyymi00004
Homon oloinen
- Anonyymi00005
Maunukselan ja Aki Samulin suosikkeja ...
🤣😂🥁😅
- Anonyymi00002
Periaatteessa rokkari hän onkin. Joku aika sitten kävin katsomassa musikaalin Hetki Lyö joka kertoi Kirkan elämästä ja musiikista.
Ilari veti aivan uskomattoman suorituksen nimiroolissa. - Anonyymi00003
Oli niin hyvä ääni ja lauloi niin hyvin. Pidetään peukkuja, sitten kun on tango kilpailut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273545Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142800Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1212716Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1162398Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt182182Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771762Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501678Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261666Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431381- 1441334