Ojakateus Pattayan rakkaan kateuslistaan kirjattu.
Pohdin onko kateutta mitä Pattayan rakas ei ole vielä kateuksissaan kartoittanut?
Kateuksia.
12
198
Vastaukset
- Anonyymi00001
Huikan heikkoa osamista ja asioiden hallintaa. jos kaikki saamansa palautteen syy on lahkolaisten mielestä kateus, tai katkeruus... syitä voi olla vaikka parempi asioiden osaaminen ja ymmärtäminen.
- Anonyymi00002
Se on ojankaivuukateus, eikä ojakateus. Pasasen oppien mukaan "vain hullut narsistimiljonäärit kaivaa ojia koska haluavat esittää olevansa kovia kaivamaan ojaa polleillen Puuilosta ostetun euron lapion kanssa jalassaan elannon kumi kenkät jotka hankittu osa maksulla"
Muistaakseni Pasasella oli myös koronakateus. Hänellä oli korona kaikkein eniten enemmän kuin kellää pattajan resupekall. Pasanen sai myö ylivoimaisesti eniten koronarokotuksia ja osti niitä vielä tukusta lisää pakkaseen. Niillä he piikittelivät vaimon kanssa toisiaan iltaisin.
Sitten oli vielä "eläinten puremakateus". Kun joku oli saanut meduusan polttaman, niin Pasasen kimppuun oli hyökännyt puolet kaikista maailman eläimistä jotka löytyy safarikorteista. Lehtokurppa oli ainoa joka tunnetuista eläimistä ei ollut hyökännyt Pasasen kimppuun. Kurppa oli aikeissa hyökätä mutta sitä pelotti ne kaikki muut eläimet kuten molukkienkakadu jolla on iso nokka.
Pihvikateudesta kärsii eniten Senssu, jolla on sitten kuitenkin aina paljon paremmat pihvilihat itsellään kuin Pattayan resupekoilla ja osaa valmistaa ne kun muut ei vaan osaa.
Niistä olisi paljon kuvia ellei laatulihan tirisevä ja runsas rasva olisi lentänyt kameran linssiin. - Anonyymi00003
Kaikilla rakkailla on possolan veljesten Suomi24 päivystyskateus.
- Anonyymi00004
Sanakirja
Ylevä/ Tuntee nöyryyttä ei koe? - Anonyymi00005
Suomessa on laaja joukko vähävaraista mummua ja pappaa, joilla ei ole muuta elämässään kuin puhua vaivoistaan ja lääkkeiden kelakorvauksesta.
Se on ymmärrettävää jos ei kykene eikä voi heikon terveyden ja rahatilanteen vuoksi tehdä muuta.
Jokainen kuukausi on selviytymistaistoa että raha riittää. On myös taistelijoita, jotka tekee kaiken mihin pystyvät eivätkä marmata aina vaan eivätkä elä toisten elämää saati sitten että alkaisivat kroonisesti valittaa siitä kuinka toiset elää väärin.
Tämä Hua Hinin mies on kuin vanha juoruämmä.- Anonyymi00006
Laholaiset on kateuden oikeita perikuvia, kun factat ei enää riitä niitä pitää alkaa keksimään, täysin tuulesta, mutta laholaiset korvien välissä mitään muuta olekkaan, kun ilmaa... laiffila palstan heikoinlenkki nyt ja aina.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Laholaiset on kateuden oikeita perikuvia, kun factat ei enää riitä niitä pitää alkaa keksimään, täysin tuulesta, mutta laholaiset korvien välissä mitään muuta olekkaan, kun ilmaa... laiffila palstan heikoinlenkki nyt ja aina.
Onko taas tänäänkin unohtunut mennä Otaniemeen.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Onko taas tänäänkin unohtunut mennä Otaniemeen.
huone 304
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
huone 304
Psykiatrinen Meikun kolmosessa?
Proffahan siirrettiin jo yliopiston kampukselle. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Psykiatrinen Meikun kolmosessa?
Proffahan siirrettiin jo yliopiston kampukselle.Eikun Viikin kampus, Bio HiLife
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eikun Viikin kampus, Bio HiLife
Googlaa uudestaan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Googlaa uudestaan.
Miksi, voi olla että työryhmälle on nobel tulossa, ainakin rahoitusta on vuosiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483