Ei tullut sitä

Anonyymi-ap

Hetkeä että olisimme paremmin tutustuneet. Kunpa unohtaisin myös jokaisen hetkemme mitä olikaan, ihan jokaisen

22

360

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tämä aloitus ei ollut multa ja toivottavasti ei myöskään sulta mies. Ne hetket, mitä olemme yhdessä viettäneet on ollut täynnä huumoria ja naurua.

• Anonyymi00002

Ikävä ajotunteja….

• Anonyymi00003

🐏❤🐑🚙

• Anonyymi00004

Onnea yrittämiselle ei pitäs olla vaikeaa jos et mitään häntä kohtaan koskaan tuntenu

• Anonyymi00005

10 vuoden päästä et niitä enää muista.

• Anonyymi00006

Tuskin

• Anonyymi00009

Miksi pitäisi muistellakaan sellaisia aikoja, jotka saivat aikaan vain stressiä ja ahdistusta! Ja joutui kokemaan henkistä väkivaltaa, kiitos stalkkaamisen!

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Miksi pitäisi muistellakaan sellaisia aikoja, jotka saivat aikaan vain stressiä ja ahdistusta! Ja joutui kokemaan henkistä väkivaltaa, kiitos stalkkaamisen!

Kun vaihtoehtona olisi ollut saada tehdä töitä itselle mieluisassa työpaikassa vielä tänäkin keväänä!

• Anonyymi00007

Ajo opettaja on sellainen mies johon naiset usein ihastuu. On rauhallinen, opastava ja vierellä. En yhtään ihmettele jos joku on ihastunut.

Itse ihastuin aikoinaan psykologiin, varmaan siksi että kuunteli ja luulin sitä rakkaudeksi.

• Anonyymi00008

Ihastuin ajoopettajaan aikoja sit… enkä vielä unohtanut.

• Anonyymi00017

👍👍👍

• Anonyymi00024
        UUSI

Sain aivan järkyttävän ajo-opettajan ja auton jätin autokoulun kesken. Keskustelin sitten joskus myöhemmin toisen samasta firmasta olevan kanssa ja sain tietää että sekä se huono ope että auto ovat poissa. Sain maailman parhaan ajo-opettajan. Minä tykkäsin hänen rauhallisuudestaan, huumoristaan ja rohkeudestaan. Kerran kysyin, että eikö häntä koskaan pelota, niin vastasi ettei hän sellaisia mieti.

• Anonyymi00010

oikeasti niin jos jotyain natyo-qarme3ija-tasoisia nukkumiajutyyuja... tehokkaampia r4hkä muyuy7 niiin

• Anonyymi00011

Tämä on jotakin naiselista jota on vaikeata unhoittaa.

• Anonyymi00012

ole4ksi yhmä kuin aleksi-öäantero swtubbb

• Anonyymi00015

Älytöntä tekstiä huh huh

• Anonyymi00016

Huumeet?

• Anonyymi00018

Millaiset hetket?

• Anonyymi00019

olen ajatellut nyt sillein että olen 30 v asti yksin ellei vastaani tule miestä joka tekee sellasen alotteen että mulla lähtee tämä vähäkin tucca päästä! ja pitää muutenkin kohdella mua kun kuningatarta olen nähnyt elämässäni vttuna liikaa! kieroilua ja selän takana pelaamista! raivasin kaiken tos pskan pois mun elämästä eli no haluan vaan parasta! enkä mitään parsakaali miehiä jokka menee matkoille ilman naistansa vetää välist ja nuccii pitkin maita ja mantuja ja sanoo en mä haluu koskaan naimisiin xDddd vttu siis ei ikinä kaikki vtun flagit oikeesti hänessä niin pahvi päästänsä mitä rakkauselämään tulee ei mitään osaamista eikä ymmärrystä minkään päälle täys tumpelo

• Anonyymi00021
      UUSI

En halua unohtaa, mutta ymmärrän miksi haluat unohtaa. Tekee kipeää. Haluan muistaa hyvät ja hauskat hetket, kun välillämme oli vielä kaikki hyvin.

• Anonyymi00022
        UUSI

En halua edes niitä muistaa

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

En halua edes niitä muistaa

Ymmärrän. Mutta anna itsesi tuntea, se auttaa toipumisessa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      81
      3137
    2. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      75
      1281
    3. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      163
      1181
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1030
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      961
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      310
      932
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      43
      839
    8. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      78
      825
    9. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      124
      815
    10. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      92
      794
    Aihe