IRL yhteen. En tiedä
Sopisiko huumorintajumme
37
401
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tietäis edes kuka olet?!
- Anonyymi00004UUSI
Sinä kuitenki tykkää jostain junttieinari Veikko pukeutuu nyt naiseksi ja laulaa tiluliluu jutuists.
- Anonyymi00009UUSI
Sinä tykkäät jostain lortto sanna porttoilee vitseistä ja hihität käsi suun edessä. Minä kerron sellaisia vitsejä, että kaikki nauraa räkättää lattialla kippurassa niin, että vatsaan saattuu ja vedet tulee silmistä.
- Anonyymi00013UUSI
Kuuntelee jotain rautalanka musaa ja hyppii lateksi saappaissa ja strapparissa vanha ukko 🤮🤮🤮🤮🤮🤮
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sinä tykkäät jostain lortto sanna porttoilee vitseistä ja hihität käsi suun edessä. Minä kerron sellaisia vitsejä, että kaikki nauraa räkättää lattialla kippurassa niin, että vatsaan saattuu ja vedet tulee silmistä.
Just tuolla tavalla puhuvia ihmisiä en voi sietää. Alentavia sanoja naisista joka väliin. Ja joku vitsin kertominen. Onko mitään enemmän myötöhäpeää herättävää. Hyvä et tämä nyt selvisi.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kuuntelee jotain rautalanka musaa ja hyppii lateksi saappaissa ja strapparissa vanha ukko 🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Ei kiitos. Ei kuulu elämääni sellainen.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Veikkaan et kirjoitit sen ihanan papanan tinkaus aloituksen.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Just tuolla tavalla puhuvia ihmisiä en voi sietää. Alentavia sanoja naisista joka väliin. Ja joku vitsin kertominen. Onko mitään enemmän myötöhäpeää herättävää. Hyvä et tämä nyt selvisi.
Katkase välit siihen kaivattuusi. 🤣
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Katkase välit siihen kaivattuusi. 🤣
Eiku sinuun. Meillä kaivattuni kanssa sopii huumori yhteen kyllä.
- Anonyymi00005UUSI
Esitätkö yhtä miestä vai kirjitatko sille miehelle IRL.n ?
- Anonyymi00006UUSI
Ei yhtään, ei niin kuin pätkän vertaa 😂
- Anonyymi00007UUSI
Hän ei koskaan naura eikä hymyile. M-N
- Anonyymi00010UUSI
Ei ole aihetta sille.
- Anonyymi00021UUSI
Sama miehestä. Hirveen totinen.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sama miehestä. Hirveen totinen.
Siihen on totisesti syynsä.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Siihen on totisesti syynsä.
No kerro!
- Anonyymi00008UUSI
Jos kummeli- huumori tai tilanne komiikka nappaa
- Anonyymi00011UUSI
Minun ja kaivattuni huumorintajut sopisivat kyllä. Paljon ei huumoria yhteisiin hetkiin tähän mennessä mahtunut, mutta sen, mitä hänen huumorintajustaan sain nähdä, niin se osui hyvin kohdalleen.
- Anonyymi00012UUSI
Ei tarvi sopia koska minä viihdytän molempia 🤹♂️
- Anonyymi00015UUSI
No jaa. Nainen on kuiva kuin sahara ja rinnat kuin paistetut kanamunat. 🤷🏻♂️
- Anonyymi00022UUSI
Siinä Don Juan itse Mexicosta ja Ylöjärven Gigolo
- Anonyymi00024UUSI
ps sopii siis mulle vähä älyselle hintttillee. :D 🙆♂️
- Anonyymi00025UUSI
Sovitte hyvin yhteen!
- Anonyymi00028UUSI
Miksi mies luotiin ennen naista?
– Tarvitaan yksi raakavedos ennen lopullista versiota.
- Anonyymi00023UUSI
Epäilen vähän, ja se on yksi seikka mikä minua arveluttaa. Huumori on tosi tärkeää.
- Anonyymi00032UUSI
Sama täällä. Huumori on jopa tärkein…
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Sama täällä. Huumori on jopa tärkein…
Arvostan nokkelaa sanailua, eikä sellaista ole ollut. Tosin, hyvin vähän on puhuttu muutenkin.. Arvelin silloin että se mykkyys ja aivojen jäätyminen kertoo pahanlaatuisesta yhteensopimattomuudesta, mutta ehkä se olikin vain jännitystä.
- Anonyymi00029UUSI
Sivusta: En voi sietää kaksimielisiä vitsejä. Usein en edes ymmärrä mitä niillä tarkoitetaan.
- Anonyymi00030UUSI
Onhan se huomattu, että sopii
- Anonyymi00031UUSI
Annahan jäät sulaa 😍
- Anonyymi00033UUSI
🥶 Elsa?
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
🥶 Elsa?
Ohi
- Anonyymi00034UUSI
Ei ehkä sovi.
- Anonyymi00035UUSI
se toimii
- Anonyymi00036UUSI
- Anonyymi00038UUSI
no varmaan yksi ainoista syistä miks jaksettiin sillon niin kauan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332114Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.471721Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121506Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041246Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041034Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76988- 59875
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34872Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52799Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101753