Jos kaivattusi olisi pallo

Anonyymi-ap

Minkä värinen hän olisi? Sekä montako heittoa vaadittaisiin että osuisit koriin?

67

430

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vihreä ja kun tarpeeksi iso kori, niin osuu kerralla..

• Anonyymi00002

Värillä nyt ei ole väliä, mutta jos palloa koriin heitellään kyseessä on koripallo. Ja koripalloa pompotellaan. Minun puolikastani ei vittu pompoteltaisi, tai pääsee minun kanssani tekemisiin.

Ottaisin pallon, ja lanseeraisin uuden lajin. Pallo-curling. Kuin curling, mutta pelivälineenä pallo, joka vieritettäisi menemään maalia kohti. Ja lanattaisi esteet tarvittaessa edestä.

• Anonyymi00003

Täällä on kyllä joku joka osaa vastata näihin aika hienosti. 😍

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Täällä on kyllä joku joka osaa vastata näihin aika hienosti. 😍

Kyse on vaan siitä että yrittää nähdä maailman vähän toisella tavalla. Kiva kuulla että joku osaa arvostaa. <3

• Anonyymi00005

Jep. Ja koripalloa harrastavista on mustia 90%. Eli sun puolikasta mustat miehet laittaisi ykkösellä sisään.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jep. Ja koripalloa harrastavista on mustia 90%. Eli sun puolikasta mustat miehet laittaisi ykkösellä sisään.

Sellainen salainen haave siis sinulla. Kun ekana tuli mieleesi. No jokaisella saa olla haaveita tuu rohkeasti kaapista. Niin elämä helpottuu.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kyse on vaan siitä että yrittää nähdä maailman vähän toisella tavalla. Kiva kuulla että joku osaa arvostaa. <3

On niitä kiva lukea et ajatteleen oikeasti mitä kirjoittaa. Ja kirjoittaa niin kauniisti.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Eiköhän hän ihan itse valitse sen ketä päästää sisäänsä. Tuskin kukaan omin luvin vasten hänen tahtoaan touhuilisi mitään kun tietäisi kenen kanssa pääsisi tekemisiin sellaisessa toimintamallissa.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

On niitä kiva lukea et ajatteleen oikeasti mitä kirjoittaa. Ja kirjoittaa niin kauniisti.

Kehu ap äijä vielä vähän lisää itteäs! 🤦‍♂️🤣

• Anonyymi00011

Tykkäsin 😍

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Eiköhän hän ihan itse valitse sen ketä päästää sisäänsä. Tuskin kukaan omin luvin vasten hänen tahtoaan touhuilisi mitään kun tietäisi kenen kanssa pääsisi tekemisiin sellaisessa toimintamallissa.

Ei ne mustat miehet paljoa lupia kysele, kun niille kelpaa eläimetkin. Ja varmaan tekis temput tuolle t*ssiposki ap äijällekkin.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mielenkiintoinen mielenmaisema tuo, kun rakennat skenariot päässäsi niin, että kaikki on juonitteluja. Taitaa olla vainoharhat sinun elämässäsi vahvasti läsnä?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei ne mustat miehet paljoa lupia kysele, kun niille kelpaa eläimetkin. Ja varmaan tekis temput tuolle t*ssiposki ap äijällekkin.

Rasismi yleensä kertoo huonosta itsetunnosta.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei kyllä ollut minun tekstiä. Olen nainen kaiken lisäksi. Harhaisuuteen voi hakea apua.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei kyllä ollut minun tekstiä. Olen nainen kaiken lisäksi. Harhaisuuteen voi hakea apua.

Naisenakin esiintyy! Ei stana! Joku raja pitäs olla ap-äijälläkin! 🤦‍♂️🤣

• Anonyymi00026
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Rasismi yleensä kertoo huonosta itsetunnosta.

Tosiasioiden kertominen ei ole rasismia! Suvakkius on tyhmyyttä!

• Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Voin olla mies sulle täällä kerta sellaista kaipaat.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Jos olet lähtenyt elämässäsi noihin peleihin, niin tulos on tuo pääsi sisällä. Sen verran nuori olet vielä että voit muuttaa helposti valitsemaasi polkuasi. Myöhemmin matka on pitempi.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tosiasioiden kertominen ei ole rasismia! Suvakkius on tyhmyyttä!

Tosiasiat on niitä mitä sinulla ei ole jakaa. Mutta voit oppia niitä kyllä kuuntelemalla.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Tosiasiat on niitä mitä sinulla ei ole jakaa. Mutta voit oppia niitä kyllä kuuntelemalla.

Suvakki ei opi edes virheistä, mutta joku viaton sivullinen lapsi tai nainen voi tuntea ”sen” pyytämättä ja väkisin. Sinä sitten menet sovaamaan näitä uhreja r-sanalla.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Suvakki ei opi edes virheistä, mutta joku viaton sivullinen lapsi tai nainen voi tuntea ”sen” pyytämättä ja väkisin. Sinä sitten menet sovaamaan näitä uhreja r-sanalla.

Ihan vtun mielenkiitoista. Not. Voitko mennä pilaamaan muiden juttuja. Oot jo pilannut tämänkin hyvän mielen jutun. Eikö sua huolita ylilautaan vai miksi oot täällä?

• Anonyymi00053
        Anonyymi00041 kirjoitti:

r-sanalla? Tippuiko munat matkan varrelle kun et uskalla sanoja edes käyttää?

• Anonyymi00054
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Ihan vtun mielenkiitoista. Not. Voitko mennä pilaamaan muiden juttuja. Oot jo pilannut tämänkin hyvän mielen jutun. Eikö sua huolita ylilautaan vai miksi oot täällä?

Onko palloksi haukkuminen hyvännielen juttu? Vaikka ap-äijä sulla on pullukka kaivattu niin ei se silti oikeuta sitä haukkua.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Onko palloksi haukkuminen hyvännielen juttu? Vaikka ap-äijä sulla on pullukka kaivattu niin ei se silti oikeuta sitä haukkua.

Olet pilannut koko tän sivuston tuolla trollaillulla oot niin käsittämättömän rasittava. Jos oisit pallo polkisin sut suohon muita kiusaamasta. Järki menee.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Olet pilannut koko tän sivuston tuolla trollaillulla oot niin käsittämättömän rasittava. Jos oisit pallo polkisin sut suohon muita kiusaamasta. Järki menee.

Ei tarvii ap-äijä suuttuu. 🤣

• Anonyymi00063
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Sä oot ehkä semmoinennihminen jolle toivon pahaa. Harvemmin kellekään toivon mut sulle kyllä. Oot ihan hirveä ihminen ja kiusaaja pahimmasta päästä.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Ja tiedän ettei sulle pitäis mitään vastata koska oot vaan pskane surkea trolli joka elää muiden huomiosta ja kiusaamisesta. Innostuu siitä. Tympii vaan et tuollaiset saa pilata kaiken meiltä muilta.

• Anonyymi00010

Hän olisi punainen ja tarvitsisin lingon, että saisin niin painavan pallon koriin.
      Jos pallo olisi normaalin kokoinen ja painoinen, luulisin että yksi viidestä menisi, jos ei tarvitsisi 3 pisteen heiton rajalta heittää.

• Anonyymi00019

Ootko ikinä mietinyt ettei sun tarvi kaivata ihmistä jota halveksit 🙄Tuskimpa hänkään sinua kaipaa.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ootko ikinä mietinyt ettei sun tarvi kaivata ihmistä jota halveksit 🙄Tuskimpa hänkään sinua kaipaa.

Missä näit halveksuntaa?

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Missä näit halveksuntaa?

Jaksatko itse heittää ihmisen painoisen pallon koriin?

• Anonyymi00037
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Jaksatko itse heittää ihmisen painoisen pallon koriin?

Älä välitä. Naisilla ei ole maalaisjärkeä! Kaikki elää jossain pumpulihöttö maailmassa.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Älä välitä. Naisilla ei ole maalaisjärkeä! Kaikki elää jossain pumpulihöttö maailmassa.

Mutku, minä olen nainen ja miehen painoinen pallo olisi tosi tosi toooosi painava 😥

• Anonyymi00045
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Missä näit halveksuntaa?

Sulle on selvästikin toisen paino joku ongelma. Et muuten edes toisi sitä esiin. Jätä hänet rauhaan tee molemmille palvelus.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Kyllä joo olen elänyt varmasti kovemnan elämän kuin sinä. Siispä mun ei tarvi tulla vtuilemaan kellekään anonyyminä.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Kyllä joo olen elänyt varmasti kovemnan elämän kuin sinä. Siispä mun ei tarvi tulla vtuilemaan kellekään anonyyminä.

Ap-äijä sai hermoromahduksen. 🤣

• Anonyymi00061
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Ap-äijä sai hermoromahduksen. 🤣

Sinä oot joku pikkupoju pumpulipylly joka ei uskalla kotoaan poistua. Ainut asia mitä osaat niin vttuilla anonyymipalstalla. Sun on pakko olla ylläpidossa vai miten sua bannata täältä. Häiriköit vaan.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Sinä oot joku pikkupoju pumpulipylly joka ei uskalla kotoaan poistua. Ainut asia mitä osaat niin vttuilla anonyymipalstalla. Sun on pakko olla ylläpidossa vai miten sua bannata täältä. Häiriköit vaan.

No mieti sitä, jos ikäväpalstalle saa jäädä joku ap-äijän pallofetissi aloituskin.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00062 kirjoitti:

No mieti sitä, jos ikäväpalstalle saa jäädä joku ap-äijän pallofetissi aloituskin.

Tässä ei ole mitään seksuaalista muuta kuin sinulle. Eli olet ylläpidosta. Sain sinusta päänsäryn sen verran käyt hermoon. Hyvä muistutus ettei tänne kannata mitään kirjoittaa nämä on sinun sivut leiki yksinäsi. Kiusaa kaikki pois.

• Anonyymi00012

Hän olisi paskapallero mitä pyörittelisin

• Anonyymi00021

Sehän kiva oot isosittiäinen siis.

• Anonyymi00040

Meni ämmällä koko sunnuntai kuuntelemissa.Pikkuh*Ora.

• Anonyymi00015

Hän on kaksi palloa ja värinä mustanruskea. 👁️👁️ Tässä tapauksessa kori tulee pallon luo.

• Anonyymi00020

Hmmm... Avaisitko vähän?

• Anonyymi00022

Hmm jännä vastaus. Mielenkiintoinen. 😳

• Anonyymi00028
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Hmmm... Avaisitko vähän?

Vähän kuin musta aukko. Vetää puoleensa. 👁️👁️

• Anonyymi00016

🎱🤏😂
      🗑️

• Anonyymi00023

Ei saa heittää kaivattua roskiin 😣

• Anonyymi00024

Osaatko kirjoittaa ei tää mikään kuvakirja oo.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Osaatko kirjoittaa ei tää mikään kuvakirja oo.

Menee paremmin perille sullekin.
        Kuvatuki on ihan yleisesti käytetty varhaiskasvatuksessa.
        Sivusta

• Anonyymi00049
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Menee paremmin perille sullekin.
        Kuvatuki on ihan yleisesti käytetty varhaiskasvatuksessa.
        Sivusta

Ei itseasiassa mene. Kuvat jättää liikaa arvailujen varaan. Ja sinä sivusta tyyppi oot ehkä yksi turhin vttumaisin ihminen täällä. Osallistu joskus keskusteluun äläkä käy vaan vttuilemasa sivusta.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Ei itseasiassa mene. Kuvat jättää liikaa arvailujen varaan. Ja sinä sivusta tyyppi oot ehkä yksi turhin vttumaisin ihminen täällä. Osallistu joskus keskusteluun äläkä käy vaan vttuilemasa sivusta.

”Sivusta” tarkoittaa ettei ole ole ketjun aloittaja tai aikaisempi kommentoija. Sitä käyttää monet, jotka tietää netti-etiketin. sivusta sivusta

• Anonyymi00052
        Anonyymi00050 kirjoitti:

”Sivusta” tarkoittaa ettei ole ole ketjun aloittaja tai aikaisempi kommentoija. Sitä käyttää monet, jotka tietää netti-etiketin. sivusta sivusta

Juu ymmärrän. Yleensä ne käy mulle vttuilemassa muuta virkaa heillä ei tunnu keskusteluille olevan.

• Anonyymi00029

Läpinäkyvä. Yrittää ainakin minulle olla.

• Anonyymi00034

Avoin vai mitä tarkoittaa... Näkymätön?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Avoin vai mitä tarkoittaa... Näkymätön?

Näkymätön on ehkä se oikea sana.

• Anonyymi00048

Etköhän saa olla ihan rauhassa minulta.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Etköhän saa olla ihan rauhassa minulta.

Se tuli viimeksi selväksi. Ymmärrän kyllä kerrasta.

• Anonyymi00039

Jääkiekko alkoi.Täällä naiset riehuu erittäin miehiä.Onko tylsää.?

• Anonyymi00042

Nainen, joka erittää miehiä 🤔

• Anonyymi00043

🏃‍♀️‍➡️ 🛌 🐑+🐑+...

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

🏃‍♀️‍➡️ 🛌 🐑 🐑 ...

🛌👻

• Anonyymi00047

Ei. Katoin välillä leffan loppuun. Kohta nukkumaan

• Anonyymi00056

Vastaan uudestaan, hän on musta tai sinivalkoinen.
      Kyllä mä nyt puoleenväliin ainakin saisin ja mahdollisesti voisi yksi viidestä mennä koriin saakka.

• Anonyymi00057

Jalkapallo varmaan, sitä kuuluu väistää jos se tulee kohti. Luulen vähän ettei sitä kuulu laittaa koriin, mutta mitäpä minä pallopeleistä ymmärtäisin.

• Anonyymi00060

Hänellä miehellä on kaksi biljardipalloa.

• Anonyymi00064

🎱🎱
        🤲🤲

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      81
      1426
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1345
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      18
      1130
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      21
      1026
    5. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      13
      929
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      888
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      878
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      18
      816
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      777
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      40
      677
    Aihe