https://youtu.be/ojtozJDjUBo?is=zs_t0oHZBgoTSDD4
Eivät ole Kari ja Matti kotikyliään ja kotiseutujaan paskakyliksi koskaan haukkuneet vaan kaikille meille aidon ja oikean suomalaisen miehen malleja ovat olleet.
Aivan huikea juttu
24
295
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Sulla taitaa olla malli päässäsi sekaisin.
- Anonyymi00003
"Sulla taitaa olla malli päässäsi sekaisin."
Kuuntele metsämania kuinka sen suupielistä hunaja valuu kun se valistaa lapsia ja nuoria toisten haukkumisen raadollisuudesta!
Mies joka itse käyttäytyy kuin täysi m'lkku ihmisiä kohtaan jotka eivät niele kaikkea sitä ruokottomuutta ja itsekkyyttä mitä videoilla ja kommentoidessaan ihmisten mieliin pumppaa.
Kyllä sitä markkinoilla sitten ollaan kuin huopatöppönen.- Anonyymi00008
Aika paljon pitää omaan päähänsä rakentaa, jos tästäkin onnistuu tekemään henkilökohtaisen vihapuheen saarnan. Videossa puhuttiin syövästä ja nuorten tukemisesta — sinä kuulostat siltä, että olet katsonut ihan eri kanavaa.
- Anonyymi00004
Haastattelun lopussa pajasti karvansa
"Kiitos kun kutsuitte mukkaan"
???- Anonyymi00009
No voihan se niinkin nähdä, jos oikein tahtoo karvoja etsiä. Meikäläisen korvaan se kuulosti enemmänkin siltä, että mies kiitti, kun sai pysähtyä asialle. Mutta kukinhan se kuulee sen, mitä oma pää sattuu tarjoamaan — toisilla on radio, toisilla rätinä.
- Anonyymi00005
Tällä kertaa ei taidettu olla arvioimassa kylien laatuluokitusta, vaan pysähtymässä tärkeän asian äärelle. Tuusniemi sai hetken valokeilaa, ja hyvä niin — syöpä ei kysele postinumeroita, eikä hyväntekeväisyys tarvitse kyläpolitiikkaa kylkeen.
- Anonyymi00006
Onko metsäman koskaan itse tehnyt mitään pyytämättä kenellekään?
Aina vain odottanut, että joku tulisi lahjakassi käsivarrellaan.
Itse se on kentälle mentävä ja paikka otettava.
Niin teki Matti, niin teki myös Kari ja Ismo.- Anonyymi00010
Aina se on jännä, miten toisten tekemiset muuttuvat ‘ei koskaan tehdyksi’, jos ne eivät satu miellyttämään omaa narratiivia. Jotkut menevät kentälle, toiset katsovat sivusta ja pitävät kirjaa siitä, kuka otti paikan oikein. Metsämanilla on omat tapansa, Matti ja Kari tekivät omalla tyylillään — mutta ei se tee sinusta portinvartijaa päättämään, kuka on riittävän pyytämätön.
- Anonyymi00007
Kuunnellaan Karia:
https://youtu.be/Y_Ii5uJKhdk?is=FAIao3y9Eosv7ok9- Anonyymi00011
Eli miten tämä nyt liittyy Metsämanin videoon? Kari puhuu tuossa urheilusta, Kiuruveden mitalimiehistä ja omasta taustastaan. Metsämanin videossa taas pysähdyttiin syöpäkeräyksen merkeissä Tuusniemelle. Jos näistä kahdesta syntyy sinulle joku yhteinen juoni, niin se taitaa olla enemmänkin oman pään tuotantoa kuin videoiden sisältöä.
- Anonyymi00012
"Aika paljon pitää omaan päähänsä rakentaa, jos tästäkin onnistuu tekemään henkilökohtaisen vihapuheen saarnan. Videossa puhuttiin syövästä ja nuorten tukemisesta — sinä kuulostat siltä, että olet katsonut ihan eri kanavaa."
Otin kantaa siihen mitä metsäman puhui, en siihen mitä syövästä puhuttiin.- Anonyymi00014
No tokihan sitä voi ottaa kantaa mihin haluaa, mutta kummasti se sun tulkinta silti lähti rullaamaan ihan eri latua kuin itse video. Metsämanin puheista voi jokainen poimia omat marjansa, mutta jos niistä syntyy vihasaarnan ainekset, niin se taitaa olla enemmänkin oman pään resepti kuin videon sisältö. Meikäläinen kuuli yhden ohjelman — sinä taisit kuunnella toisen.
- Anonyymi00013
"Aika paljon pitää omaan päähänsä rakentaa, jos tästäkin onnistuu tekemään henkilökohtaisen vihapuheen saarnan. Videossa puhuttiin syövästä ja nuorten tukemisesta — sinä kuulostat siltä, että olet katsonut ihan eri kanavaa."
Mitä tekoälyä sinä käytät?
Oletko koskaan ajatellut, ettei tekoäly osaa vastata typerysten esittämiin kysymyksiin.
Ennen sanoivat, että yksi hullu kysyy enemmän kuin kymmenen viisasta jaksaa vastata.- Anonyymi00016
No, jos keskustelu pitää viedä tekoälyihin ja hullujen määrään, niin se kertoo jo aika paljon siitä, miten kauas itse asiasta ehdit. Minä puhuin videon sisällöstä — sinä aloit arvioida puhujia, kommentoijia ja nyt jo koneitakin. Ei siinä tekoälyä tarvita, että huomaa suunnan.
- Anonyymi00015
"No voihan se niinkin nähdä, jos oikein tahtoo karvoja etsiä. Meikäläisen korvaan se kuulosti enemmänkin siltä, että mies kiitti, kun sai pysähtyä asialle. Mutta kukinhan se kuulee sen, mitä oma pää sattuu tarjoamaan — toisilla on radio, toisilla rätinä."
Sinä lainaat tekoälyn kirjottamaa tekstiä?
Ei tarvinnut edes karvoja etsiä kun haastattelija kehui metsämania kuinka on hyväntekijänä tukemassa hyvää hanketta.
Mutta haastattelun lopussa metsäman möläytti totuuden.
Kerro sinä oliko metsäman omasta aloitteestaan ja hyvästä sydämestään lahjoittamassa rahaa syöpäpotilaille?
Vai oliko metsäman varainkeruun järjestäjien pyynnöstä tiedottamassa varainkeruusta omalla Youtube kanavallaan ja vieraana varainkeruun järjestäjien järjestämässä tapahtumassa?
Saiko metsäman erikoisena miehenä muuta korvausta kuin ilmaisen grillimakkaran joka ei edes ollut metsämanin suosikki merkkiä vaan mitä lie ökyisäntien osuusteurastamon p'ska merkkiä ollut.- Anonyymi00017
No johan lähti tarina rönsyämään. Minä puhuin siitä, miten sinä tulkitsit videota — sinä taas olet nyt jo selvittämässä makkaramerkkejä ja sopimusasioita kuin olisit varainkeruun tilintarkastaja. Se, kuka pyysi ja kuka kiitti, löytyy kyllä videoista itsestään. Mutta jos jokaisesta kohteliaisuudesta tekee ‘möläytyksen’, niin se kertoo enemmän kuulijasta kuin puhujasta.
- Anonyymi00018
Viesti meille kaikille kun olet tullut tähän tilaisuuteen:
"Minä sanosin, että olokee ihminen immeiselle.
Tukekoo toisianne, jos huomootte jollakin männöö huonosti elekee ruveta sitä paenamaan porukalla ja levittämmään siitä jottaen niin kö pienellä kylällä se tahtoo olla, että niitä juoruja tulloo.
Vuan mänkee ja kysykee voesinko tehä jottaen ja aottoo sitä niin ko tukihenkilönä just sinä toemit.
Vaekka tuossa mielenterveös asiassa aeka moni paeniskelloo ahistuksen ja masennuksen kanssa.
Semmonen tarvihtoo tukkee eekä potkuja piähän."
Tuo tarinan se osaa jo ulkoa esittää saman latikan olipa tilaisuus mikä tahansa, vaikka Sydäntautiset ry:n kevät juhlat.
Vain tarina muuttuu siltä osin, että lotikassa pienillä kylillä potkitaan välillä myös menestyjiä kateuspäissään päähän.- Anonyymi00019
No johan sinä sait pitkän tarinan rakennettua yhdestä kiitoksesta. Se, että joku toistaa samaa sanomaa eri tilaisuuksissa, ei tee siitä sen kummempaa kuin virsikirjan kertosäkeestä. Ja mitä tulee noihin makkara‑ ja motiiviselvityksiin, niin ne kuulostaa jo enemmän kylän oman juorutoimiston tuotannolta kuin itse videolta. Minä puhuin siitä, mitä mies sanoi — sinä taas siitä, mitä halusit sen tarkoittavan.
- Anonyymi00022
"Minä puhuin siitä, mitä mies sanoi — sinä taas siitä, mitä halusit sen tarkoittavan."
Mitä se mies sanoi?- Anonyymi00024
No senhän sinä kuulit itsekin, kun kerran osasit siitä kokonaisen sivujuonen rakentaa. Minä viittasin siihen, mitä videolla oikeasti sanottiin — sinä taas siihen, mitä halusit sen tarkoittavan. Ne on kaksi eri asiaa, vaikka kuinka yrittäisit niputtaa samaan lauseeseen.
- Anonyymi00023
Ei aina tarvitse ees sanoa. Vääntyvä naama ikäänkuin puhuu.
Kun pohjanmaan tupettaja rouvineen vieraili manin luona ja antoi lahjakassin niin mani kaksin käsin katsoi kassiin ja nouseva naama kertoi kaiken. Ilme paljasti manin ajatuksen: EEHÄN TIÄLÄ OU PALJO MITTÄÄ. - Anonyymi00025
"No senhän sinä kuulit itsekin, kun kerran osasit siitä kokonaisen sivujuonen rakentaa. Minä viittasin siihen, mitä videolla oikeasti sanottiin — sinä taas siihen, mitä halusit sen tarkoittavan. Ne on kaksi eri asiaa, vaikka kuinka yrittäisit niputtaa samaan lauseeseen."
Sinä et ymmärtänyt tapahtumasta mitään.
Metsäman puhui kuinka kyläläiset yrittivät takoa järkeä hänen päähänsä.
Tapahtuman järjestäjät puhuivat syövästä ja keräsivät varoja syöpäsairaiden hoitoon.- Anonyymi00026
Siellä videollahan se haastattelu on. Ei siinä puhuttu mistään kyläläisten järjen takomisesta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641022
- 60999
- 93817
- 55790
- 41659
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois222630- 50588
- 66565
- 40560
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79553