Yritin katsoa netin kautta, mistä saan ostettua Sievin 1. luokkalaiset turvajalkineet. En ainakaan Haapavedeltä. Kait se on taas ajettava ykaan.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Honkalan Kenkä. Soita 24/7 ja käy HAKEEN Haapaveden myymälästä!
- Anonyymi00004
Eihän ennää oo honkalan kenkällä myymälää ees täällä...muualta haettava
- Anonyymi00002
Mutta kun pitää olla 1 lk.
Kakkonen ei käy.- Anonyymi00003
Myydäänkö täällä sekundaa priiman hinnalla.
- Anonyymi00007
vitut,pari siiderin jälkeen on aivan sama vaikka päästää kakokseen,tunnen tapauksen
- Anonyymi00005
Älä nyt mitään Sieviläisiä osta, kun Jalstakin on tajolla.
- Anonyymi00006
Ostin Laaksojen rautakaupasta blåklääderit ja on kyllä hyvät jalalle. Sieviläisiin pikkuneitimme istutti kukkia, mistähän lie keksinytkin.
- Anonyymi00008
Jo vain. Jalas on kyl ykkönen. Jalaksen jalkineitten kumipohjat ja muutkin osat kestää yli 30 vuotta. Ja kestää yhä. Nähty on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521023Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17926Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46747
- 42674
- 37639
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE172565Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59548