Ja toistella mielessä sun nimeä joka kerta sängyssä. Se on vain väärin, mutta on ainoa tapa, jolla se onnistuu ylipäätään.
Onhan se väärin ajatella sinua
19
429
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei siinä ole mitään väärää. Sanonut täällä joskus aikaisemminkin, että 100% luottamus. Kaikki mitä ikinä tapahtuu tai puhutaan pysyy meidän välisenä.
- Anonyymi00006
Vitsaa miehelle
- Anonyymi00007
En kestä 🤣🤣🤣🤣 oot sä aikaansaava mies 🙈
- Anonyymi00009
Mä en salasuhteisiin ala, vaikka henki menisi 🙂
ap
- Anonyymi00003
Ohhoh. Melkonen First World Problem.
- Anonyymi00004
Täähän on ihan normipäivä.
- Anonyymi00012
Ei nyt sentään, mutta jotain hänessä oli tosi kiehtovvaa (se on myönnettävä)
ap - Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei nyt sentään, mutta jotain hänessä oli tosi kiehtovvaa (se on myönnettävä)
apMinä en kirjoittaisi hänestä noin koskaan! Minä ajattelin häntä vain avun tarvitsijana!!
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä en kirjoittaisi hänestä noin koskaan! Minä ajattelin häntä vain avun tarvitsijana!!
😂
- Anonyymi00005
Aivan, jokainen tyylillään, sanois joku.
- Anonyymi00010
Rakastan puolisoani silti. Hänen olen ja tulen olemaan.
Joka suhteessa on varmasti omat heikot hetkensä.
ap
- Anonyymi00008
Mut toi on kamalaa sille toiselle
- Anonyymi00011
Voi kuule, en usko hetkeäkään, että olisin aina hänen ykkösfantasiansa, vaikka edelleen hän haluaa minua päivittäin.
Olen realisti 😁
ap
- Anonyymi00013
Miksi kaipaat toista ja haluat olla puolisosi kanssa?mitä tämä toinen nainen on sinulle? Entä jos hän rakastaa sinua? ❤️
- Anonyymi00015
Olen heteronainen.
Kiitos kuitenkin kysymyksestä. Joskus joku tekee vaikutuksen. Ei muuta.
Jos minulla on tunne jostakin toisesta ihmisestä kumppanin lisäksi, se saa olla. En yritä poistaa sitä, en yritä myöskään edistää sitä. En voi sille mitään, nautin siitä, mutta se siitä.
- Anonyymi00014
On se kummaa kun nimikin otetaan jo rakastelun kohteeksi ja kun sitä kuulee vielä hävyttömän usein 😄
- Anonyymi00016
Sellaista se on 😂 Ehkä hiukan kieli poskessa tehty aloitus, mutta kyllä hän oli puoleensa vetävä.
ap
- Anonyymi00018
Onko tämä kohde siis mies vai nainen ?
- Anonyymi00019
Mies tietenkin! 💗
ap
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911617
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1191482Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras721317- 301232
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181050Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46968- 21940
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66828- 46763