Eikö ketään

Anonyymi-ap

Muuta ärsytä kun vanha pieru groomaa jatkuvasti?

31

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kieltämättä välillä ärsyttää kun viikottain on linkkiä tai kommenttia johonkin pornoon tms viittaaviin juttuihin.
      No kohta tähänkin julkaisuun tulee varmaan jotain copy sitä tai kateelliset jne.

    • Anonyymi00002

      Minuakin ärsyttää se vanhan setämiehen iässä oleva henkilö joka leuhkii vähän väliä 🫩

    • Anonyymi00003

      Ei voi kuin ihmetellä ja hävetä paikkakuntalaisena tyypin ajatuksenjuoksua.

    • Anonyymi00004

      Yllä olevat valitukset ja itkuvirret on aloittajan omia kieroutuneita ajatuksia.

      • Anonyymi00005

        Jatka vaan samaa jargonia.. muut ovat kateellisia ym ja nyt jopa kieroutuneita.
        Kannattaa varmasti kattoo peilii 😉 eikä syytellä muita 😂


    • Anonyymi00006

      Joku kade-kade yrittää kipata lokaa paikallisen staran niskaan. Varo vaan, ettei kohta katoa kalojen lisäksi vedetkin järvistä.

      • Anonyymi00007

        Tunnistit itsesi ja tulihan se kateellisuuskortti sieltä 😂😂

        Tarkoitit varmaankin starbaa 😄

        Kuten huomaat mäntyharjulaiset ovat kyllästyneet jatkuvaan groomaukseesi ja nyt on hyvä aika lopettaa se viimeinkin 🫡


    • Anonyymi00008

      Ehkä kotona ei ole ollut aikanaan juuri mitään kasvatusta 🤔

    • Anonyymi00009

      Taaskin mainostaa taas itseään ja groomaa minkä ehtii 🤮

      • Anonyymi00012

        Soot vääräs ja vainoharhas. Notta tarkistas faktas. Se on kunnon miäs ja komia.
        t. Entine flikka Pohojammaalta, nykyysin emäntä Savosta


    • Anonyymi00010

      Nyt kun joku laittoi jauhot suuhun starballe niin nyt nostaa varmaan vanhoja kirjoituksia ylös että tääkin peittyis 👀

      • Anonyymi00013

        Monta osallistujaa tässä "keskustelussa"? 1
        COPY


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Monta osallistujaa tässä "keskustelussa"? 1
        COPY

        Jep,se on varmaan kaikille selvää


    • Anonyymi00014

      vanha pieru uskottelee lukijoille että jotkut flikat pohjanmaalta tsemppaavat starbaa mävin saitilla

      • Anonyymi00015

        Sulla kirjoitusvirhe, mies on stara ja kändis.


    • Anonyymi00017

      Harvalla mäntyharjulaisella on sellainen käyttökuntoinen ja kadehdittu työväline, jolla on pystynyt hankkimaan valtavan omaisuuden ja kartanot. Aina se puhuttaa ja ärsyttää pikkusieluisia ja kykenemättömiä.

      • Anonyymi00019

        … järviveden pinta jo uhkaavasti laskee yhä vaan alemmas …


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        … järviveden pinta jo uhkaavasti laskee yhä vaan alemmas …

        Tuhkaa voi levittää myös pellolle kuten maalla on tapana 😉😂


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        … järviveden pinta jo uhkaavasti laskee yhä vaan alemmas …

        Pitääkin varoa etten aja karille uudella jetillä enkä aja joutsenien päälle 😉😄😂


      • Anonyymi00025

        En ihmettele yhtään kun hölmöili jo nuorena poikana (temput viittaa et varmaan sama oletettu persoona) ampumalla yläikkunasta lintuja katulampun päältä alas 🤫


      • Anonyymi00028

        Sellaiset henkilöt jotka rääkkäävät eläimiä pitäis laittaa lusimaan 🤬


    • Anonyymi00023

      On kyllä erittäin idioottimaista käyttäytymistä 💩

    • Anonyymi00029

      Yksinkertaisesti yksinkertainen 🤪🫪

    • Anonyymi00032

      Toi tikusta asiaa linkki.
      Ei voi muuta sanoa kuin että on sairas ihminen joka jatkuvasti spämmää sukuelimiin ja pornoon liittyvillä kommenteilla ja linkeillä 🤮

    • Anonyymi00033

      Sairas ihminen spämmää koko ajan!

    • Anonyymi00034

      Nooo, kopi koputtaa.
      Mutta asiaa, täällä on puhuttu oikeudesta ja tuomioista. Yhden tuomiopaperin KOPIon olen joskus about 10 vuotta sitten täällä nähnyt.

      Siinä ilon saarnaaja, etunimeltään Petri todettiin herjanneen mäntyharjulaista miestä.
      Tuomiohan siitä oli tullut Lappeen toitottajalle. Taitaa toitotus jatkua edelleen, valitettavasti.

      • Anonyymi00035

        Täällä ei toitota kuin tampio joka spämmää ja kehuu itseään jatkuvasti.
        Kukaan ei oo kateellinen piripäiden polkijalle!


      • Anonyymi00036

        Suositut henkiköt nousee puheenaiheeksi. Äänessä on ne jotka tykkää ja fanittaa. Kun raas ne, joita suosio ja menestys harmittaa, marisevat ja mollaavat


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Täällä ei toitota kuin tampio joka spämmää ja kehuu itseään jatkuvasti.
        Kukaan ei oo kateellinen piripäiden polkijalle!

        Tampio puhuu tampiosta, voi raukkaa. Pedofiliasta herjaamisesta oli saanut silloin tuomion, nyt muuttanut sanan groomamiseksi. Samaa asiaa ja pakkomielisyyttä.
        Skitsofrenisuus pakottaa vaan ottamaan asiaa esille vuosikymmenet peräjälkeen.
        Eikä se lopu, ennen kuin sarvipää ottaa kainaloonsa ja vie perunapellon lannoitteeksi.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Tampio puhuu tampiosta, voi raukkaa. Pedofiliasta herjaamisesta oli saanut silloin tuomion, nyt muuttanut sanan groomamiseksi. Samaa asiaa ja pakkomielisyyttä.
        Skitsofrenisuus pakottaa vaan ottamaan asiaa esille vuosikymmenet peräjälkeen.
        Eikä se lopu, ennen kuin sarvipää ottaa kainaloonsa ja vie perunapellon lannoitteeksi.

        Itse kirjoitat jostain fiiliasta ja taas aloitus jonkun onlyfansilla tienaavan pysäköinnistä oikein yrittää täyttää mävin saitin pornoon ja alastomuuteen viittaavilla aloituksella.

        Epäsuoraa groomausta kaikki tyynni 🫡


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Tampio puhuu tampiosta, voi raukkaa. Pedofiliasta herjaamisesta oli saanut silloin tuomion, nyt muuttanut sanan groomamiseksi. Samaa asiaa ja pakkomielisyyttä.
        Skitsofrenisuus pakottaa vaan ottamaan asiaa esille vuosikymmenet peräjälkeen.
        Eikä se lopu, ennen kuin sarvipää ottaa kainaloonsa ja vie perunapellon lannoitteeksi.

        Pakkomielle on kun spämmää vuodesta toiseen. Miten kävi vauvafoorumilla 😆😆


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe