Ehkä sinusta voisi olla minulle hyötyä
Tykkäätkö nainen kokkailusta?
21
217
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joskus joo
- Anonyymi00002
Minua ei ruoanlaitto kiinnosta kovinkaan paljon, olen sitä laittanut jo todella kauan ja nyt sitä haittaa peukaloiden niverikko!
- Anonyymi00010
Ja laitan ruokaa vain minulle ja nuorimmalle lapselleni! Yhdenkään minulla vieraan ihmisen huushollissa en tule tekemään koskaan mitään kotitöitä!
- Anonyymi00015UUSI
Minäkin gubbe nyyhkin tiskialtaalla aamuisin mix aina minää🥱
- Anonyymi00003
Millaisesta ruuasta pidät? Noudatatko jotain tiettyä ruokavaliota?
- Anonyymi00005
tykkään leivonnaisista
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
tykkään leivonnaisista
Olen kokki, en leipuri. Vehnäjauhot ym. ei liity minun ruokavaliooni. Tietysti niistäkin on ketoversioita, mutta ne on vaan joskus, pizzanpohjana tai hampurilaisen sämpylänä. Minä suosittelen sinulle aloittaja lihaa ja ravaisia hyvälaatuisia kaloja ja välimerellistä ruokavaliota. Jauhoilla tulee vaan töhnää suolistoon ja nestettä kertyy kroppaan. Kannattaa kohdella sitä omaa fyysistä kehoaan pyhänä temppelinä, joka se tosiasiassa onkin.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olen kokki, en leipuri. Vehnäjauhot ym. ei liity minun ruokavaliooni. Tietysti niistäkin on ketoversioita, mutta ne on vaan joskus, pizzanpohjana tai hampurilaisen sämpylänä. Minä suosittelen sinulle aloittaja lihaa ja ravaisia hyvälaatuisia kaloja ja välimerellistä ruokavaliota. Jauhoilla tulee vaan töhnää suolistoon ja nestettä kertyy kroppaan. Kannattaa kohdella sitä omaa fyysistä kehoaan pyhänä temppelinä, joka se tosiasiassa onkin.
kiinnostavaa
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
kiinnostavaa
Ja miksi tämäkin guben monologi ny niin intresanttia relevanttia on
- Anonyymi00004
Tykkään kokkailusta mutta en lokkeilijoille.
Tai voin sen verran tarjota menuun joka sisältää maidon kuplia ja rinkelin reikiä.- Anonyymi00006
kiva menu
- Anonyymi00008
👩🍳
🥼
👖
🧦 - Anonyymi00011UUSI
Kyllä.
Miten ajattelit, että minusta olisi hyötyä sinulle? - Anonyymi00012UUSI
En tykkää, mutta osaan.
- Anonyymi00013UUSI
Tykkään kokkailusta, mutta yksin ei viitsi panostaa. Jos olisi kumppani, olisi mukava kokkailla yhdessä :) toivoisin siis miehenkin osallistuvan. Eli siis miehestä voisi olla minulle hyötyä :D
- Anonyymi00017UUSI
Mää lähen yleensä vaivihkaa haneen
- Anonyymi00014UUSI
Momman spagetti on bravuurini- pastaa esim atrian pyöryköitä ja lopuksi ketsuppia
- Anonyymi00018UUSI
Tykkään kokkailusta, mutta kokkailut ei tykkää minusta. Onnistumisprosentti ei ole ihan Tapparaan maalivahdin tasoa.
- Anonyymi00019UUSI
En, vaan inhoan sitä. Pakollinen paha, joten olis kiva kun joku hoitais ainakin puolet siitä.
- Anonyymi00020UUSI
Tykkään❤️👍
- Anonyymi00021UUSI
Tykkään toki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843212
- 751291
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1761218Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103961Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310932- 43839
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78835Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124825- 95817