Tykkäätkö nainen kokkailusta?

Anonyymi-ap

Ehkä sinusta voisi olla minulle hyötyä

21

217

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Joskus joo

• Anonyymi00002

Minua ei ruoanlaitto kiinnosta kovinkaan paljon, olen sitä laittanut jo todella kauan ja nyt sitä haittaa peukaloiden niverikko!

• Anonyymi00010

Ja laitan ruokaa vain minulle ja nuorimmalle lapselleni! Yhdenkään minulla vieraan ihmisen huushollissa en tule tekemään koskaan mitään kotitöitä!

• Anonyymi00015
        UUSI

Minäkin gubbe nyyhkin tiskialtaalla aamuisin mix aina minää🥱

• Anonyymi00003

Millaisesta ruuasta pidät? Noudatatko jotain tiettyä ruokavaliota?

• Anonyymi00005

tykkään leivonnaisista

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

tykkään leivonnaisista

Olen kokki, en leipuri. Vehnäjauhot ym. ei liity minun ruokavaliooni. Tietysti niistäkin on ketoversioita, mutta ne on vaan joskus, pizzanpohjana tai hampurilaisen sämpylänä. Minä suosittelen sinulle aloittaja lihaa ja ravaisia hyvälaatuisia kaloja ja välimerellistä ruokavaliota. Jauhoilla tulee vaan töhnää suolistoon ja nestettä kertyy kroppaan. Kannattaa kohdella sitä omaa fyysistä kehoaan pyhänä temppelinä, joka se tosiasiassa onkin.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Olen kokki, en leipuri. Vehnäjauhot ym. ei liity minun ruokavaliooni. Tietysti niistäkin on ketoversioita, mutta ne on vaan joskus, pizzanpohjana tai hampurilaisen sämpylänä. Minä suosittelen sinulle aloittaja lihaa ja ravaisia hyvälaatuisia kaloja ja välimerellistä ruokavaliota. Jauhoilla tulee vaan töhnää suolistoon ja nestettä kertyy kroppaan. Kannattaa kohdella sitä omaa fyysistä kehoaan pyhänä temppelinä, joka se tosiasiassa onkin.

kiinnostavaa

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

kiinnostavaa

Ja miksi tämäkin guben monologi ny niin intresanttia relevanttia on

• Anonyymi00004

Tykkään kokkailusta mutta en lokkeilijoille.
      Tai voin sen verran tarjota menuun joka sisältää maidon kuplia ja rinkelin reikiä.

• Anonyymi00006

kiva menu

• Anonyymi00008

👩‍🍳
      🥼
      👖
      🧦

• Anonyymi00011
      UUSI

Kyllä.
      Miten ajattelit, että minusta olisi hyötyä sinulle?

• Anonyymi00012
      UUSI

En tykkää, mutta osaan.

• Anonyymi00013
      UUSI

Tykkään kokkailusta, mutta yksin ei viitsi panostaa. Jos olisi kumppani, olisi mukava kokkailla yhdessä :) toivoisin siis miehenkin osallistuvan. Eli siis miehestä voisi olla minulle hyötyä :D

• Anonyymi00017
        UUSI

Mää lähen yleensä vaivihkaa haneen

• Anonyymi00014
      UUSI

Momman spagetti on bravuurini- pastaa esim atrian pyöryköitä ja lopuksi ketsuppia

• Anonyymi00018
      UUSI

Tykkään kokkailusta, mutta kokkailut ei tykkää minusta. Onnistumisprosentti ei ole ihan Tapparaan maalivahdin tasoa.

• Anonyymi00019
      UUSI

En, vaan inhoan sitä. Pakollinen paha, joten olis kiva kun joku hoitais ainakin puolet siitä.

• Anonyymi00020
      UUSI

Tykkään❤️👍

• Anonyymi00021
      UUSI

Tykkään toki!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      84
      3212
    2. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      75
      1291
    3. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      176
      1218
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1030
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      961
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      310
      932
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      43
      839
    8. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      78
      835
    9. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      124
      825
    10. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      95
      817
    Aihe