En sinua en tiennyt miten paljon voin vihata!
Olet tuhonut vuosia minun elämäni ja itsetuntoni. Olet tuhonut ja viennyt kaiken tärkeän minulle. Olet viimeisen kerran tuhonut minut. Minä nousen tästä kuin fenix-lintu nousee!!
En sinua en tiennyt miten paljon voin vihata
10
195
Vastaukset
- Anonyymi00003UUSI
Mee hoitoon stanan plösö
- Anonyymi00004UUSI
Ai miksi hoitoon? Kun hän on tuhonnut minun itsetunnon ja vienyt kaiken tärkeän minulle? Hän tuhosi minut täysin!! Eikä se ole oikein. Minä nousen tästä kuin fenix-lintu nousee!! Ja korjaan särkyneen itsetuntoni ilman häntä.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ai miksi hoitoon? Kun hän on tuhonnut minun itsetunnon ja vienyt kaiken tärkeän minulle? Hän tuhosi minut täysin!! Eikä se ole oikein. Minä nousen tästä kuin fenix-lintu nousee!! Ja korjaan särkyneen itsetuntoni ilman häntä.
Skitso sinä oot ja ihan hemmetin raskas ihminen
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Skitso sinä oot ja ihan hemmetin raskas ihminen
Hän tuhosi täysin minun itsetunnon! Antoi ihmisten haukkua minua. Haukkui ja puhui soopaa minusta muille!! Valehteli, ettei tykkää, että minua kiusataan! Hänen valheiden takia kiusaaminen pahentui!!
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hän tuhosi täysin minun itsetunnon! Antoi ihmisten haukkua minua. Haukkui ja puhui soopaa minusta muille!! Valehteli, ettei tykkää, että minua kiusataan! Hänen valheiden takia kiusaaminen pahentui!!
Et kai vaan oo se palstasedän naispuolinen trollauskaveri??
No sullahan päässä taitaa olla vikaa muutoinkin mutta tuo sekopäinen viestisi menee kyllä niin yli että trollaaja taidat olla. - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitä tärkeää hän on vienyt?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oikeesti nyt!! Otappa nyt elämästäsi kiinni tai jos oot trolli joka täällä vaan huutelemassa pelkkää soopaa niin sulla varmaan lääkkeet otappa ne ja lähde vaikka ulos kävelylle rauhottumaan.
Naiselta tämä.
- Anonyymi00005UUSI
Minä ainakaan ole tuhonnut mitään, päinvastoin.
Mutta en siedä myöskään mitään ketkuiluja ja vääriä syytöksiä. - Anonyymi00011UUSI
Kirjoitatko siitä, mitä olet tehnyt toiselle?
- Anonyymi00013UUSI
Saattaisi hyvin ollakin. Jos tää on se palstasedän hullu naispuolinen trollauskaveri niin sitten tämä ulostulo ei yllätä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell342176Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.491767Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1171603Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041306Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,491012Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761008- 59915
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54827Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd102801- 61783