En sinua en tiennyt miten paljon voin vihata

Anonyymi-ap

En sinua en tiennyt miten paljon voin vihata!
Olet tuhonut vuosia minun elämäni ja itsetuntoni. Olet tuhonut ja viennyt kaiken tärkeän minulle. Olet viimeisen kerran tuhonut minut. Minä nousen tästä kuin fenix-lintu nousee!!

10

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003
      UUSI

Mee hoitoon stanan plösö

• Anonyymi00004
        UUSI

Ai miksi hoitoon? Kun hän on tuhonnut minun itsetunnon ja vienyt kaiken tärkeän minulle? Hän tuhosi minut täysin!! Eikä se ole oikein. Minä nousen tästä kuin fenix-lintu nousee!! Ja korjaan särkyneen itsetuntoni ilman häntä.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ai miksi hoitoon? Kun hän on tuhonnut minun itsetunnon ja vienyt kaiken tärkeän minulle? Hän tuhosi minut täysin!! Eikä se ole oikein. Minä nousen tästä kuin fenix-lintu nousee!! Ja korjaan särkyneen itsetuntoni ilman häntä.

Skitso sinä oot ja ihan hemmetin raskas ihminen

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Skitso sinä oot ja ihan hemmetin raskas ihminen

Hän tuhosi täysin minun itsetunnon! Antoi ihmisten haukkua minua. Haukkui ja puhui soopaa minusta muille!! Valehteli, ettei tykkää, että minua kiusataan! Hänen valheiden takia kiusaaminen pahentui!!

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Hän tuhosi täysin minun itsetunnon! Antoi ihmisten haukkua minua. Haukkui ja puhui soopaa minusta muille!! Valehteli, ettei tykkää, että minua kiusataan! Hänen valheiden takia kiusaaminen pahentui!!

Et kai vaan oo se palstasedän naispuolinen trollauskaveri??

No sullahan päässä taitaa olla vikaa muutoinkin mutta tuo sekopäinen viestisi menee kyllä niin yli että trollaaja taidat olla.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mitä tärkeää hän on vienyt?

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Oikeesti nyt!! Otappa nyt elämästäsi kiinni tai jos oot trolli joka täällä vaan huutelemassa pelkkää soopaa niin sulla varmaan lääkkeet otappa ne ja lähde vaikka ulos kävelylle rauhottumaan.

Naiselta tämä.

• Anonyymi00005
      UUSI

Minä ainakaan ole tuhonnut mitään, päinvastoin.
      Mutta en siedä myöskään mitään ketkuiluja ja vääriä syytöksiä.

• Anonyymi00011
      UUSI

Kirjoitatko siitä, mitä olet tehnyt toiselle?

• Anonyymi00013
        UUSI

Saattaisi hyvin ollakin. Jos tää on se palstasedän hullu naispuolinen trollauskaveri niin sitten tämä ulostulo ei yllätä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      34
      2176
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      49
      1767
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      117
      1603
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1306
    5. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      49
      1012
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1008
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      915
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      827
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      102
      801
    10. Nähdäänkö me ensi

Viikolla jossain?
      Ikävä
      61
      783
    Aihe