Työttömyys ajan ilmoitus ei näy summaa

Anonyymi-ap

Eli täytin juuri työttömyysajan ilmoituksen jossa osa oli viimekuulta, mutta saapumisvahvistuksessa ei näkynyt mitään summaa, eli eikö siin ois pitänyt näkyä se summa joka maksetaan viime kuulta eli ennen sitä "yleistukea" ? normaalisti työmarkkinatuki on tullut tilille kahdessa päivässä ilmoitus päivän jälkeen, nyt saapumisvahvistuksessa luki et "käsittelemme hakemuksen mahdollisimman pian", eli enkö siis saakkaan edes sitä työmarkkinatuki osuutta nyt parissa päivässä kuten aina vaan joutuu odottamaan sen +- pari viikkoa ??

15

365

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olisikohan jokin vika? Itse sain sen työmarkkinatuen osuuden normaalisti neljässä päivässä (hakupäivä kun on perjantai), ja yleistuki meni harkintaan, mutta sitten sain senkin samaan aikaan kuin työmarkkinatuenkin.

Oletko lukenut päätöksen tarkasti? Unohditko täyttää jonkin kohdan? Yleistuki on tarveharkinnassa; onko sinulla muita tuloja?

Kysy Kelalta. Heiltä yleensä saa vastauksen aika pian.

• Anonyymi00014

"Oletko lukenut päätöksen tarkasti?"

Todennäköisesti ei ole.

• Anonyymi00002

Luultavasti tulee ajallaan ja summiltaan kuten ennekin, tää on vaan joku siirtymäaika koska yleistuki

• Anonyymi00003

Apina

• Anonyymi00004

Ongelma poistuu helposti, kun lähdet johonkin TÖIHIN.

• Anonyymi00005

Heti kun tarjolla on toistaiseksi voimassa oleva työsopimus suoraan työnantajalle sellaisella palkalla että riittää elämiseen ilman yhteiskunnan tukia!

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Heti kun tarjolla on toistaiseksi voimassa oleva työsopimus suoraan työnantajalle sellaisella palkalla että riittää elämiseen ilman yhteiskunnan tukia!

vanhempasi tarjoavat sinulle, muut eivät

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sellaisia on vaikka millä mitalla - minullakin on.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

vanhempasi tarjoavat sinulle, muut eivät

En kuulu Kokoomukseen, Joten Nepotismia ei voi käyttää

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

En kuulu Kokoomukseen, Joten Nepotismia ei voi käyttää

Apina

• Anonyymi00013

olen jo töissä siitä ei vaan makseta palkkaa vaan se työmarkkinatuki

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

olen jo töissä siitä ei vaan makseta palkkaa vaan se työmarkkinatuki

Töistä maksetaan palkkaa. Jos ei ole kyseessäkään työ, vaan joku harjoittelu tai kokeilu, siitä saa työttömyystuen.

• Anonyymi00007

Työkyvyttömyys eläkkeellä tulee aina samat summat & samoina päivinä.

sinne & tänne?!

• Anonyymi00009

Ensimmäinen hakemus menee käsittelyyn sen yleistuen takia. Raha tulee hieman myöhässä ja voi mennä maksuun siis viikko.

• Anonyymi00012

Mulle tuli ihan normisti samana päivänä molemmat osat. Pelästyin kun ensin tuli ilmotus vaan toisesta osasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      801
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      702
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      605
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe